• ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان - سال ۱۴۰۱

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان - سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان

آگهی 23 فروردین 1401: اطلاعیه جذب سرباز معلم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ منتشر شد.

به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سربازمعلم سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱می‌رساند با عنایت به بخشنامه شماره ۲ /۷۱۰ مورخ ۲۰ / ۰۱ / ۱۴۰۱ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع ، ثبت نام از متقاضیان از تاریخ ۲۳/ ۰۱ / ۱۴۰۱ لغایت ۲۷ / ۰۱ / ۱۴۰۱ صرفاً جهت تدریس در مقطع آموزش ابتدائی درکلاس های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد. ( بکارگیری افراد مذکور دربخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان ممنوع است. )

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

> ثبت نام و تشکیل پرونده و بررسی امتیازات

۱- ثبت نام از طریق سامانه اداره کل آموزش و پرروش اصفهان انجام می پذیرد. لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین تحویل مدارک و مستندات به امور اداری تا مهلت مقرر ( حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۷ / ۰۱ / ۱۴۰۱ ) اقدام نمایند .
۲- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی مناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
۳- ثبت نام برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ( با اولویت حداکثری جذب درمقطع کارشناسی ارشد ) صورت می پذیرد. ( مدرک تحصیلی معادل و رشته های پیراپزشکی قابل قبول نمی‌‏باشد ‏)
۴- دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها صرفاً ۱ / ۴ / ۱۴۰۱ باشد الزامی است.
تذکر: در زمان تحویل مدارک اصل برگ سبز اعزام به خدمت از متقاضی دریافت و تا اعلام نتیجه نهایی پذیرفته شدگان ، از ارائه اصل و یا کپی آن به متقاضی خودداری گردد .
۵- اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .
۶- امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل ( ۲۴ ماه) می باشد ، متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت (در هنگام ثبت نام ) و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت، درصورت موافقت اداره کل آموزش و پرورش، ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از "خروج قبل از پایان سال تحصیلی" و "هزینه دوره آموزشی بدو خدمت" و "دوره آموزش نظامی" می باشند . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری ضمیمه شیوه نامه گرفته خواهد شد )
۷- پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند. همچنین انصراف پذیرفته شدگان (جهت ادامه تحصیل و... مجاز نمی باشد.
۸- ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد. (اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود .)
• پس از تشکیل پرونده و ارائه مدارک توسط متقاضی ، امتیازات در حضور وی بررسی و پس از تایید نهایی در فرم و سامانه ، امتیاز نهایی به وی ابلاغ و از فرد امضا ء اخذ گردد . تکمیل فرم درخواست ضمیمه شیوه نامه توسط فرد الزامی می باشد .
• آخرین مهلت تحویل مدارک از متقاضیان تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۷ / ۰۱ / ۱۴۰۱ می باشد .
۹- اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ / ۴ / ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت .
۱۰- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد . لینک ثبت نام در پایان مهلت ثبت نام غیر فعال خواهد گردید.
۱۱- در فرم امتیاز بندی پیوست موارد ذیل رعایت گردد :
الف – بند امتیاز فرزند فرهنگی، شامل تمامی کارکنان آموزش و پرورش ( اعم از شاغل و بازنشسته ) می باشد.
ب- بند امتیاز ایثارگری : ( جهت فرزندان جانباز ) به ازای هر ۵ درصد جانبازی یک امتیاز و حداکثر ۱۲ امتیاز می باشد
ج – بند آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات : گواهینامه های ارائه شده از مرکز سبحان رایان ، محاسبه گران مهارت افزا سپاهان ( نجف آباد )، رایان مهر صبا کویر(آران و بیدگل)، عروج ( نایین )، شرکت تعاونی خدماتی- آموزشی والفجر نوپرداز اصفهان، شرکت اصفهان سیستم ومجتمع توسعه ارتباطات پگاه اصفهان (متاکو) مورد تایید بوده و گواهینامه های سایر موسسات و ارگان ها قابل قبول نمی باشد.
د- با عنایت اینکه جذب سرباز معلمان بصورت بومی گزینی انجام می پذیرد دریافت مدارک دال بر بومی بودن در محل سکونت ازقبیل اصل و کپی سند منزل ، قولنامه محضری منزل، فیش آب و برق منزل و درج تصویر آن در پرونده الزامی می‌‏‏باشد.
۱۲- تعیین محل خدمت افراد در پایان شهریور ماه و توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت. (پذیرش سرباز معلم در شهر اصفهان ممنوع می‌باشد )
۱۳- مکان و زمان بندی مصاحبه متعاقباً از طریق مناطق و نواحی اطلاع رسانی خواهد گردید.

> مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده :

• تصویر برابر با اصل از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
• دو قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
• تصویر مدرک تحصیلی (با اصل مطابقت گردد)
• اصل و تصویر برگه سبز اعزام به خدمت بدون غیبت صرفاً اعزامی ۱ / ۴ / ۱۴۰۱ ( درجوف پرونده ضمیمه گردد) فرم تکمیل شده اطلاعات فردی ( فرم گزینش دو برگ به همراه دو قطعه عکس و کپی صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی در جوف پرونده ضمیمه گردد )
• اصل فرم درخواست ثبت نام امضاء شده ضمیمه شیوه نامه وزارتی و فرم امتیاز بندی تایید شده از سامانه به همراه کپی مدارک امتیاز آور در فرم
• مدارک دال بر احراز بومی بودن مندرج در بند ۱۱- د

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2549366
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد