• ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان - سال ۹۹

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان - 13 اردیبهشت 99

جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزشی در مدارس استان و مجوز های صادره از ستادکل نیروهای مسلح ، جذب سرباز معلم جهت سال تحصیلی 1400 - 1399 با شرایط ذیل انجام می پذیرد .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم سال 1399 می رساند ثبت نام از متقاضیان در سامانه از تاریخ 14/ 02 / 1399 لغایت 19 / 02 / 1398 صرفاً جهت تدریس در کلاس های درس و واحد های آموزشی در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد.

لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ذیل ثبت نام و نسبت به ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش انتخابی در مهلت مقرر با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

ثبت نام از طریق سامانه جذب سرباز معلم استان اصفهان انجام می پذیرد. لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین تحویل مدارک و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش محل انتخابی تا مهلت مقرر اقدام نمایند ( زمان تحویل مدارک از زمان ثبت نام لغایت پایان وقت اداری روز یک شنبه 21/ 02/1399 می باشد )

تذکر(1): متقاضیان پس از ثبت نام و تکمیل فرم درسامانه و انتخاب منطقه /ناحیه ثبت نامی می توانند جهت تشکیل پرونده و تحویل وتایید مدارک در همان منطقه /ناحیه انتخابی اقدام نمایند لذا ثبت نام آنها در مناطق دیگری به جز منطقه انتخابی امکان پذیر نمی باشد . سازماندهی آنان پس از پذیرش نهایی بر اساس سهمیه مناطق ، نیاز نیرو در مناطق محروم و نیمه برخوردار و توسط اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می پذیرد.

تذکر (2): بکارگیری پذیرفته شدگان در شهر اصفهان امکان پذیر نمی باشد . سازماندهی پذیرفته شدگانی که ثبت نام اولیه آنها در نواحی پنج گانه شهر اصفهان بوده بر اساس تصمیمات اداره کل آموزش و پرورش و نیاز در مناطق استان می باشد .

تذکر(3): ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد (اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود .)
داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی مناسب با شغل معلمی برخوردار باشند

ثبت نام برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس وفوق لیسانس در رشته های مور نیاز آموزش و پرورش صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل و رشته های پیراپزشکی قابل قبول نمی باشد )
اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی تاریخ 1 / 4 / 1399 ، 1 / 05 / 1399 و 1 / 6 / 1399 )
اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند . ( در این خصوص از فرد متقاضی تعهد اخذ می گردد . )
امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت و یا انصراف از از طرح سرباز معلم جهت ادامه تحصیل ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از " خروج قبل از پایان سال تحصیلی " و " هزینه دوره آموزشی بدو خدمت " و " دوره آموزش نظامی " می باشند . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد )
ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .
ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( با توجه به محدودیت زمانی ، مکان وزمان مصاحبه از آموزش و پرورش منطقه ثبت نامی پیگیری گردد . اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود .)

تذکر: رعایت مسائل بهداشتی ذیل در زمان تحویل مدارک و مصاحبه با توجه به شیوع بیماری کرونا از طرف متقاضیان الزامی می باشد : در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی ، آموزش و پرورش مناطق و نواحی از پذیرش افراد معذور خواهند بود .

رعایت فاصله حداقل یک الی دو متر با افراد
استفاده از ماسک و دستکش در زمان مراجعه
استفاده از مواد ضد عفونی کننده در صورت لزوم
در صورت وجود علائم سرماخوردگی قبل از مراجعه بصورت تلفنی با مسئول پذیرش مدارک هماهنگی گردد

اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ 1 /4 / 99 انجام خواهد گرفت .
مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد . لینک ثبت نام سامانه در پایان روز جمعه مورخ 19 / 02 / 1399 غیر فعال خواهد شد.

*مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در ادارات آموزش و پروش مناطق و نواحی :

یک جلد پوشه سفید رنگ
اصل و تصویراز تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ( 2 سری )
چهار قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
اصل و تصویر مدرک تحصیلی
اصل و تصویر برگه سبز اعزام به خدمت ( صرفاً اعزامی 1 / 4 / 99 – 1/ 5/ 99و 1 / 6 / 99 ) بدون غیبت
فرم تکمیل شده اطلاعات فردی ( فرم گزینش ) 2 سری
تکمیل فرم درخواست ثبت نام ، فرم امتیاز بندی از سامانه
کپی مدارک امتیاز آور در فرم : ایثارگری ، گواهینامه های ICDL ، تاهل ، بنیاد نخبگان و....
با عنایت اینکه جذب سرباز معلمان بصورت بومی گزینی انجام می پذیرد ارائه مدارک دال بر بومی بودن در محل سکونت ازقبیل اصل و کپی سند منزل ، قولنامه محضری منزل ،فیش آب و برق منزل و... به امور اداری آموزش و پرورش

تذکر: تکمیل و تحویل مدارک مذکور در منطقه بعد از ثبت نام اینترنتی به منزله ثبت نام نهایی می باشد و ثبت نام اولیه در سامانه و عدم تحویل مدارک به آموزش و پرورش منطقه سکونت هیچ گونه حقی برای فرد ایجاد نخواهد نمود.

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2546428
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد