• ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی - سال ۹۹

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی - 9 اردیبهشت 99

آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای سال تحصیلی 1400 - 1399 سرباز معلم جذب می کند
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 10 اردیبهشت ماه آغاز و تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه 99 صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد. لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

- ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ 10 اردیبهشت آغاز خواهد شد .

- ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)

- ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور 1399 باشد در زمان ثبت نام الزامی است. (تاریخ های اعزام 01 / 04 / 99 ؛ 01 / 05 / 99 و 01/ 06 / 99)

- جذب و بکارگیری معلمان وظیفه، صرفاً در کلاسهای درسی و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد. لذا بکارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان امکان پذیر نخواهد بود.

- اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

- امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده از داوطلبان تعهد اخذ خواهد شد)

- ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت، غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.

- ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد. ( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود).

- اعزام پذیرفته شدگان جهت گذراندن دوره آموزشی نظامی به مراکز اعلام شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ 01/ 04 / 99 انجام خواهد گرفت .

- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند .

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2546075
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد