• ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی - سال ۹۹

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید


خبر 29 خرداد 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان اولیه طرح سرباز معلم استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه طرح سرباز معلم در استان خراسان رضوی می رساند:
برای کلیه پذیرفته شدگان که تاریخ اعزام آنان (1400/4/1 ،1400/5/1 و 1400/6/1) می باشد و وضعیت آنان در سامانه ثبت نام"پذیرفته شده اولیه" می باشد، برگ اعزام جدید (با عنوان سرباز معلم) به تاریخ 02/ 04/ 1400 از طریق نیروهای مسلح صادر و به آدرس محل سکونت آنان ارسال شده است. در صورت عدم دریافت برگه آماده به خدمت جدید (به تاریخ اعزام 2 / 4 / 1400) سریعا جهت پیگیری به با در دست داشتن کارت ملی به دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمایید.
اعزام کلیه سرباز معلمان توسط حوزه نظام وظیفه خراسان رضوی در تاریخ 1400/4/2 انجام می شود و در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر (2 / 4 / 1400) به پادگان های مربوطه،  از طرح سرباز معلم حذف و به صورت سرباز عادی اعزام می شوند.
دوره آموزش نظامی از تاریخ 02/ 04 / 1400 در پادگانهای معرفی شده (قید شده برگه آماده به خدمت جدید) برگزار می شود.
برای افرادی که در نتیجه ثبت نام آنها (عدم کسب حدنصاب, عدم شرایط، انصراف یا رد گزینش) درج گردیده است امکان بررسی و تجدید نظر با توجه به محدودیت زمانی نبوده و توسط حوزه نظام وظیفه به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام خواهند شد.


خبر 11 اردیبهشت 1400: اطلاعیه تکمیل اطلاعات خود و افراد تحت تکفل پذیرفته شدگان اولیه طرح سرباز معلم استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه طرح سرباز معلم در استان خراسان رضوی می رساند:
جهت تکمیل اطلاعات خود و افراد تحت تکفل(همسر و فرزندان) برای صدور دفترچه بیمه درمانی حداکثر تا روز دوشنبه 1400/2/13 از طریق لینک های ذیل اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.
نکات خیلی مهم
1- در تکمیل اطلاعات مورد نیاز نهایت دقت را به عمل آورید. در صورت اشتباه یا عدم ثبت اطلاعات خواسته شده دفترچه بیمه سرباز معلم صادر نشده و عواقب آن متوجه ذینفع خواهد بود.
2- به علت محدودیت زمانی امکان ویرایش اطلاعات در سایت وجود ندارد.


خبر 21 مرداد 99: اطلاعیه برگزاری دوره آموزشی مجازی ویژه سرباز معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

اطلاعیه 8- قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی در طرح سرباز معلم سال 99:
با توجه به شرایط گسترش بیماری همه گیر کرونا و عدم برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان به صورت حضوری، این اداره کل در نظر دارد دوره آموزشی مجازی ((مهارت های بدو خدمت معلمان به مدت 54 ساعت)) با ((کد دوره 91402409 )) ویژه سرباز معلمان برای سال تحصیلی 400-1399 به صورت مجازی برگزار نماید.زمان ثبت نام: از 99/5/21 تا 99/5/26 (لینک ثبت نام)
محتوای آموزشی دوره مذکور در سایت مربوطه قابل دریافت می باشد.
زمان آزمون: هفته دوم شهریورماه ( جزئیات برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می‌گردد.)

 جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 4 مرداد 99: اطلاعیه تکمیل اطلاعات عائله مندی سرباز معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

اطلاعیه 7- قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی در طرح سرباز معلم سال 99: جهت تکمیل اطلاعات خود و افراد تحت تکفل(همسر و فرزندان) حداکثر تا روز دوشنبه 99/5/6 از طریق لینک های ذیل اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.
نکات خیلی مهم
1- در صورت اشتباه یا عدم ثبت اطلاعات خواسته شده دفترچه بیمه تمدید یا صادر نخواهد شد و عواقب آن متوجه شخص سرباز معلم خواهد بود.
2- در تکمیل اطلاعات مورد نیاز نهایت دقت را به عمل آورید.
3- به علت محدودیت زمانی امکان ویرایش اطلاعات در سایت وجود ندارد.
4- در صورت خطا در ورود اطلاعات و نیاز به ویرایش قبل از پایان مهلت تعیین شده حضورا به اداره محل خدمت شهرستان/منطقه مراجعه نمایید.

جهت ورود اطلاعات سرباز معلم اینجا کلیک نمایید
جهت ورود اطلاعات همسر سرباز معلم اینجا کلیک نمایید
جهت ورود اطلاعات فرزند سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 20 خرداد 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی در طرح سرباز معلم سال 99:

برای کلیه پذیرفته شدگان که تاریخ اعزام آنان (99/4/1 ،99/5/1 و 99/6/1) می باشد و در سامانه "پذیرفته شده نهایی" اعلام شده اند، برگ اعزام جدید به تاریخ 01/ 04/ 1399 از طریق نیروهای مسلح صادر و به آدرس محل سکونت آنان ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت برگه آماده به خدمت جدید (به تاریخ اعزام 1 / 4 / 99) حد اکثر تا روز 28 / 3 / 99 جهت پیگیری به با در دست داشتن کارت ملی به دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمایید.
اعزام کلیه افراد توسط حوزه نظام وظیفه خراسان رضوی در تاریخ 1399/4/1 انجام می شود و در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر (1 / 4 / 99) به پادگان های مربوطه، از طرح سرباز معلم حذف و به صورت سرباز عادی اعزام می شوند.
افرادی که دوره آموزشی نظامی را قبلا طی نموده اند یا معاف از آموزش هستند بر اساس معرفینامه مرکز آموزش نظامی از 01/ 04/ 1399 به این اداره کل معرفی می گردند.
دوره آموزش نظامی از تاریخ 01/ 04 / 1399 لغایت 01/ 06/ 1399 در پادگانهای معرفی شده (قید شده برگه آماده به خدمت جدید) برگزار می شود.
دوره مهارت های تدریس در شهریور ماه 1399 برنامه ریزی و اجرا خواهد گردید. زمان و مکان برگزاری کلاس مهارت های تدریس از طریق همین سامانه اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی یا کانال های واتساپ و بله اطلاع رسانی خواهد شد. از مراجعه حضوری به اداره کل و ادارات آموزش و پرورش خودداری نمایید.
برای افرادی که در نتیجه ثبت نام آنها (عدم کسب حدنصاب, عدم شرایط، انصراف یا رد گزینش) درج گردیده است امکان بررسی و تجدید نظر با توجه به محدودیت زمانی نبوده و به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام خواهند شد.

 
 

خبر 7 خرداد 99: اعلام نتایج جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج جذب نهایی سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اعلام گردید.
متقاضیان می توانند با وارد نمودن نام کاربری(کد ملی) و رمز عبور ( کد ملی) وارد سامانه ثبت نام و از نتیجه نهایی مطلع شوند.
برای افرادی که در نتیجه ثبت نام آنها (عدم کسب حدنصاب, عدم شرایط، انصراف یا رد گزینش) درج گردیده است امکان بررسی و تجدید نظر با توجه به محدودیت زمانی وجود نداشته و به صورت عادی و با توجه به تاریخ درج شده در برگه آماده به خدمت(برگ سبز) اعزام خواهند شد و باید جهت دریافت مدارک به امور اداری آموزش و پرورش محل ثبت نام مراجعه نمایند.
ادامه فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی و اولیه متعاقبا در همین سایت و کانال های اعلام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


 آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی – 9 اردیبهشت 99

براساس بخشنامه شماره 710/9 به تاریخ 99/02/08 معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، شرایط و ضوابط ثبت نام در طرح سرباز معلم بزودی اعلام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی،دستورالعمل جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مامور به آموزش و پرورش (سرباز معلم) در سال تحصیلی 1400-1399 بزودی اعلام خواهد شد. مهلت ثبت نام تا 15 اردیبهشت ماه میباشد.

داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن ها یکم تیر، یکم مرداد و یکم شهریورماه 1399 باشد می توانند پس از ارائه درخواست کتبی ثبت نام کنند.

جذب و بکارگیری معلمان وظیفه صرفا در کلاس های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد و از بکارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری می گردد.

داوطلبان می بایست در هنگام ثبت نام، فرم درخواست، تعهدنامه مربوطه و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل، به همراه دو قطعه عکس و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل مسئول ثبت نام نمایند.

داوطلیبن بایستی از سلامت کامل جسمی و روحی روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.

مدت خدمت در برنامه سرباز معلم، دو سال تمام است لذا مشمولینی انتخاب می شوند که کسر خدمت ندارند.

به محض دریافت شرایط و ضوابط ثبت نام سرباز معلم از طریق پورتال اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده شرایط و نحوه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2344598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد