• ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آرشیو آگهی های جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران

جهت مشاهده صفحه اصلی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران- 28 اردیبهشت 98

اطلاعیه بکارگیری و سازماندهی سرباز معلم آموزش و پرورش مازندران با توجه به سهمیه تخصیص یافته در رشته ها و شهرها انتشار یافت.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بنام خدا

اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در راستای بخشنامه شماره 710/2 مورخ 21 /1 /98 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ،در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفا با مدرک تحصیلی لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته های تحصیلی تعیین شده مندرج در بخشنامه فوق الاشاره برای سال تحصیل99-1398به عنوان سرباز معلم با رعایت امتیاز فضلی و مصاحبه گزینش وموارد ذیل پذیرش نماید:

1-مشمولین واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت ( اعزام ) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیر (01 /04/ 98) و یا اول شهر یور (01 /06/ 98) را دارا باشند.

2-با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند . متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست و ناقص ، ملزم به جبران خسارت ناشی از "خروج قبل از پایان سال تحصیلی" و هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت می باشند.کلیه پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ 01 /04/ 1398 به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد

3- کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

4-ثبت نام از داوطلبین خدمت در مناطق مورد نیاز از تاریخ وصول بخشنامه لغایت 7 /2/ 1398 انجام می پذیرد لذا داوطلبین محترم از مراجعه به اداره کل خود داری نمایند.

5- از داوطلب خدمتی که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرده، ثبت نام بعمل نمی آید.

6- به لحاظ اینکه در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام می گردد و افرادی که از سازمان وظیفه چنین در خواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند متقاضیان می بایست در مهلت ثبت نام، نسبت به ابطال در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی اقدام نمایند

نکته مهم: داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب بوده و از داوطلبینی که دارای نقص عضو، لکنت زبان و یا مشکلات دیگری که مانع تدریس می شود ثبت نام بعمل نمی آید ( ارائه گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش وپرورش )

*متقاضیان جهت اطلاع بیشتر به ادارات آموزش وپرورش شهرستان و مناطق محل مورد تقاضا (یا محل سکونت ) مراجعه نمایند.


آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش مازندران- 3 اردیبهشت 97 

اطلاعیه بکارگیری و سازماندهی سرباز معلم آموزش و پرورش مازندران با توجه به سهمیه تخصیص یافته در رشته ها و شهرها انتشار یافت.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در راستای بخشنامه شماره 4/710 مورخ 2/ 2 /97 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع،در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفاً با مدرک تحصیلیلیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته های تحصیلی تعیین شده مندرج در بخشنامه فوق الاشاره برای سال تحصیلی 98-1397 به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش و موارد ذیل پذیرش نماید:

1- مشمولین واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت (اعزام) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیر (97/4/1) و یا اول شهر یور (97/6/1) را دارا باشند.

2- با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از “خروج قبل از پایان سال تحصیلی” و هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت می باشند.کلیه پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ 97/4/1 به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد.

3- کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

4- ثبت نام از داوطلبین خدمت در مناطق مورد نیاز از تاریخ وصول بخشنامه لغایت 97/2/9 انجام می پذیرد لذا داوطلبین محترم از مراجعه به اداره کل خود داری فرمایند.

5- از داوطلب خدمتی که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرد، ثبت نام به عمل نمی آید.

6- به لحاظ اینکه در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام می گردد و افرادی که از سازمان وظیفه چنین در خواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند متقاضیان می بایست در مهلت ثبت نام، نسبت به ابطال در خواست معافیت پزشکی ویا تحصیلی اقدام نمایند.

نکته مهم: داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب بوده و از داوطلبینی که دارای نقص عضو، لکنت زبان و یا مشکلات دیگری که مانع تدریس می شود ثبت نام بعمل نمی آید ( ارائه گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش وپرورش)

متقاضیان جهت اطلاع بیشتر به ادارات آموزش وپرورش شهرستان و مناطق مورد تقاضا مراجعه نمایند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی آموزش و پرورش عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1306036
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد