• ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب هیات علمی وزارت علوم – تیر ۱۴۰۱

آگهی جذب هیات علمی وزارت علوم – تیر ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب هیات علمی

جهت ورود به صفحه جامع اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

تمدید مجدد مهلت ثبت نام

خبر 5 مرداد 1401: اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در فرخوان جذب اعضای هیأت علمی مهلت ثبت‌نام در فراخوان تمدید شد و بر این اساس متقاضیان تا روز پنج‌شنبه ششم مرداد ماه مهلت دارند که با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیأت علمی برای ثبت‌نام اقدام کنند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی وارد صفحه ثبت‌نام شوند.

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 2 مرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، با توجه به درخواست‌های ارسال شده مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی وزارت علوم تا روز سه شنبه 4 روز پنجشنبه 6 مرداد 1401 تمدید گردید.

ثبت نام متقاضیان هیات علمی وزارت علوم

آگهی 20 تیر 1401: به اطلاع میرساند ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم در سراسر کشور از ساعت 10 صبح روز دوشنبه بیستم تیرماه شروع شده و تا ساعت 14 روز یکشنبه دوم مرداد تا روز سه شنبه 4 مرداد 1401 ادامه خواهد داشت. متقاضیان محترم میتوانند بعد از مشاهده اعلام نیاز دانشگاه ها از صفحه نخست سامانه، درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند. لازم به یادآوری است که قبل از مشاهده اعلام نیازها بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را در بخش رزومه  ثبت کنید تا سامانه بتواند اعلام نیازهای متناظر با سطح مدرک تحصیلی شما را نمایش دهد. همچنین یادآور میشود امکان عودت وجه ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد لذا قبل از پرداخت وجه حتما از وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود اطمینان حاصل کنید. توصیه میشود متقاضیان محترم قبل از انتخاب نهایی شرایط عمومی و اختصاصی انتخاب های خود را حتما مطالعه نمایند.

بخش از شرایط 
فقط مدارک دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکتری یا مدارک حوزوی سطح سه و سطح چهار امکان شرکت در فراخوان را دارند
در این فراخوان بر اساس مصوبه هیأت عالی جذب حداکثر سن ۴۵ سال درنظر گرفته شده است.
نکات مهم
قابل توجه متقاضیان شرکت در فراخوان که خارج از کشور سکونت دارند
به اطلاع میرساند متقاضیانی که خارج از کشور سکونت دارند و موفق به انجام و یا تکمیل فرآیند دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند میتوانند با ارسال تصویر گذرنامه و کارت ملی خود به آدرس jazb@msrt.ir نسبت به دریافت لینک ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که لینک ثبت نام حداکثر بعد از ۲۴ساعت از زمان ارسال مدارک به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.
توضیحات 

1. درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانید پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظـرف مـدت یک روز کاری، دریافت نمایید. دقت در اعلام نیاز در بازه مذکور و مطابق با تقویم اعلام شده، موجب مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است پس از اتمام هر بازه، امکان تمدید آن یا ورود اطلاعات خارج از سیستم فراهم نیست و انتظار می رود همکاران گرامی در این مورد، تقاضا یا توقعی را مطرح نفرمایند.
2. با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می رود؛ برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفاً به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا نمایید و از هرگونه ثبت نیاز تخمینی خودداری فرمایید.
"همانگونه که استحضار دارید و در جدول زمانبندی نیز آمده است، معتبرنمودن تقاضاهای ثبت شده از وظایف مرکز نظارت و ارزیابی است که معمولا در تطابق با مصوبات هیأت امنا و نقشه جامع و طرح راهبردی دانشگاه و سند آمایش آموزش عالی کشور صورت می گیرد. درصورت رعایت این موارد در ثبت نیاز اولیه و درج ضمائم و مستندات آن در سامانه، انجام کار با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و از هرگونه رفت و برگشت جلوگیری می شود."
3. ضروری است همراه با اعلام نیاز، شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته ها قید شود. شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا براساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده اندازه گیری شود و نباید ظرفیت مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود کند.
4. هر داوطلب به محض ثبت نام از حـقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عــادلانـه شـرکـتِ وی در رقابت فراهم گـردد و از هـرگونه تضییع حـق و تعیین و یـا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری گردد. هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط، موجب ضمان و خسارت در دنیا و آخرت خواهد گردید.
5. فرایندهای جذب از طریق سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی صورت می گیرد و شایسته است ذینفعان گرامی و تمامی مراجع ذیربط، امور مربوط به جذب اعضای هیأت علمی و مراحل مختلف آن را صرفاً از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
 6. نظر به شیوع بیماری فراگیر کرونا و با توجه به سیاست های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و با لحاظ سیاست های دولت و وزارت متبوع در انجام همه مأموریت ها با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، هیأت مرکزی جذب در مصوبه جلسه مورخه 99/02/03 خود بر اساس پیشنهاد برخی از دانشگاه ها مقرر نمود؛
"دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند تا اطلاع ثانوی جلسات هیأت اجرایی و کارگروه های علمی و عمومی و حتی مصاحبه با داوطلبان را به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار نمایند."
نرم افزار و زیرساخت ها و بسته های آموزشی مربوط به برگزاری الکترونیکی جلسات و مصاحبه ها در اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم فراهم شده است. موسساتی که مایلند جلسات خود را به صورت نیمه حضوری برگزار نمایند، می‌توانند با مراجعه به مرکز پیام سامانه جامع و از طریق گزینه "استفاده از سیستم جلسات مجازی" و معرفی رابط دانشگاه با ذکر شماره تماس در متن درخواست اقدام نمایند. جلسات می تواند کما فی السابق به صورت حضوری یا نیمه حضوری برگزار گردد.
7. تغییر تقویم فراخوان های سالیانه از شهریور و بهمن به اردیبهشت و آبان به این دلیل صورت گرفته که فاصله دو فراخوان طوری باشد که امکان به پایان رساندن دوره رسیدگی به فراخوان قبلی پیش از آغاز فراخوان جدید فراهم گردد و با نظر به مجموع محاسبات و بررسی های انجام شده از این پس ورود به فراخوان جدید صرفاً برای موسسات و دانشگاه هایی ممکن است که کار رسیدگی به پرونده فراخوان قبلی و حداقل در بلوک های مربوط به دانشگاه را به پایان رسانده باشند.

اطلاعات آزمون

 

تقویم فراخوان:
مهلت ثبت نام: تا 2 مرداد 4 مرداد 1401

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی مرکز جذب هیات علمی کلیک نمایید

منبع: سایت اصلی مرکز جذب هیات علمی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2653150
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد