• ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

آیا استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان سوادآموزی اجرا شده است؟

آیا استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان سوادآموزی اجرا شده است؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۴۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رسیدگی به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان سوادآموزی در مجلس

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام معلمان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 14 آذر 97: آیا استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان سوادآموزی اجرا شده است؟

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: در بحث اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس متأسفانه شاهد تبعیض بین استان‌ها هستیم به طوریکه در شرایط برابر قانون مذکور به صورت هماهنگ اجرا نشده است.

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: خواهان رفع تبعیض‌ها و حاکم‌شدن نگرش برابر در مجموعه آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان اینکه معتقدم نگرش نابرابر، تبعیض به دنبال دارد، گفت: رفع تبعیض توسط وزارت آموزش و پرورش در سطح استان‌ها در موارد بسیاری از جمله به‌کارگیری و جذب مربیان پیش‌دبستانی، سرباز معلم‌ها و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریس ضرورت دارد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضرورت دارد برخی اعمال سلایق در مجموعه وزارت آموزش و پرورش متوقف شود، تصریح کرد: زمانی که قانونی وضع می‌گردد دیگر دلیلی برای تبعیض و یا سلیقه‌ای عمل کردن وجود ندارد و وجود چنین رویکردهای آزاردهنده‌ای در هیچ مجموعه‌ای قابل پذیرش نیست.

وی گفت: در بحث اصلاح تبصره 10 ماده 117 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس متأسفانه شاهد تبعیض بین استان‌ها هستیم به طوریکه در شرایط برابر قانون مذکور به‌صورت هماهنگ اجرا نشده است.

بیگلری در تبیین دیگر دلایل خود برای امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش افزود: آمار 40 درصدی مدارس تخریبی استان کردستان بسیار نگران‌کننده است و انتظار آن است که وزارت آموزش و پرورش برای حل این مشکل بزرگ برنامه‌ای ارائه کند اما متأسفانه تاکنون اقدامی اساسی صورت نگرفته و وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص پاسخ‌گو باشد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس طبق اصل 89 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 220 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخواست استیضاح وزیر محترم آموزش و پرورش را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کرده‌اند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1174675
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k