نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

برگزاری آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال 1403 خبر داد.

6 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

پاسخ به برخی ابهامات پذیرفته شدگان آموزگاری

از روز اعلام نتایج آموزگاری پیام های زیادی از سوی پذیرفته شدگان به واحد پشتیبانی ایران استخدام مبنی بر ابراز نگرانی در خصوص احتمال پایین پذیرش نهایی در پروسه جذب داشتیم؛ از همین رو در ادامه توضیحات جامعی برای ا...

6 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

جذب 3 هزار هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تا پایان امسال 3 هزار هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان استخدام می شوند.

6 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه شماره 2 دانشگاه فرهنگیان درخصوص آغاز ثبت نام دوره مهارت آموزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از آغاز ثبت نام مهارت آموزان پذیرفته شده تکمیل ظرفیت رشته ­های دبیری، آموزگاری، کد 19 (گزینش دبیر...

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 21 هزار پرستار در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: 21 هزار پرستار که اکثرشان نیروهای طرحی دوران کرونا بودند در وزارت بهداشت استخدام شدند.

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدام قراردادکار معین آموزشی 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاددانشگاهی، اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی بشاگرد و جزایر استان هرمزگان منتشر شد، داوطلبان جهت مشاهده متن کامل اصلاحیه به لینک زیر م...

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر علوم گفت: جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای از این پس با مدرک دکتری لغو شد.

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

برنامه ریزی برای اعلام فراخوان جدید جذب نخبگان در اردیبهشت ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: در حال برنامه ریزی برای اعلام فراخوان چهارم جذب نخبگان در 33 دستگاه در اردیبهشت ماه هستیم.

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام جزئیات فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بارگذاری مدارک ارزیابی تکمیلی از امروز 5 اردیبهشت ماه آغاز می گردد و این فرایند تاپایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

صدور مجوز استخدام 70 هزار معلم در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، سخنگوی دولت گفت: برای سال 1403 مجوز جذب هفتاد هزار معلم صادر شده است که فرایند استخدامی این افراد از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد.

5 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه باز...

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا (نوبت چهارم)

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون تأسیس و فعالیت شركت‌های حمل و نقل بین‌المللی كالا نوبت چهارم سال 1402 اعلام شده است، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودند م...

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

آغاز اجرایی سازی پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: آیین نامه پذیرش استعدادهای برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه سال 1403اجرایی می شود.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تغییر زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آموزگاری

به گزارش ایران استخدام، زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش تغییر یافته و به تاریخ پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه موکول شده است.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 1992 معلم در استان هرمزگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از طریق آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش، 1992 نفر معلم در استان هرمزگان استخدام خواهند شد.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر کمبود 100 هزار نیرو در بخش پرستاری وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: در بخش پرستاری وزارت بهداشت حدود 100 هزار نیرو کمبود داریم.

4 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش اعلام شد، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودن می توانند جهت مشاهده نتایج از طریق لینک...

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 700 نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سال گذشته در شبکه بهداشت و درمان اصفهان حدود 700 نیرو استخدام شده است و جذب نیروهای جدید نیز در دستور کار است.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش به زودی اعلام می گردد.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

صدور مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: صدور مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو اخذ شده است و فرایند جذب آنها در حال انجام است.

3 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر