۷ سال پیش

آیین نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویی بازنگری می شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم از بازنگری آیین نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویی خبر داد و گفت: بازنگری این آیین نامه با هدف شفاف و روان سازی امور صورت می گیرد.

جهت مشاهده اخبار نقل و انتقالات دانشجویی اینجا کلیک کنید


ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آیین نامه میهمانی و  نقل و انتقال دانشجویی در حال بازنگری بوده و مراحل پایانی خود را طی می کند، به محض نهایی شدن، برای مقام عالی وزارت علوم ارسال خواهد شد.
وی درخصوص علت بازنگری آیین نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویی افزود: در گذشته مواردی پیش می آمد که دانشگاه مبداء، موافقت خود را با میهمانی دایم دانشجو اعلام می کرد این درحالی بود که، دانشگاه مقصد با انتقال دانشجو موافق است.
مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم افزود: این اختلاف دانشگاه مبداء و مقصد، گاهی مواقع موجب می شد، چالش هایی ایجاد شود.
وی ادامه دا: به عنوان مثال، ما دانشجویی داریم که فارغ التحصیل شده اما دانشگاه مبداء و مقصد به دلیل همین چالش و اختلاف نظرها، حاضر به ارایه مدرک دانشجو نیستند.
مطیعی ادامه داد: برای همین اساس برای حل این ابهام ها، برنامه ما در بازنگری آیین نامه مذکور، شفاف سازی و روان سازی امور بوده تا مشکلات کاهش یافته و برطرف شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد