• ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

ابلاغ بخشنامه اصلاح احکام بازنشستگان پیش ازموعد

ابلاغ بخشنامه اصلاح احکام بازنشستگان پیش ازموعد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ابلاغ بخشنامه اصلاح احکام بازنشستگان پیش ازموعد

جهت ورود به صفحه اخبار مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 96 اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق بازنشستگان در سال 96 اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار مربوط به بازنشستگان در سال 96 اینجا کلیک نمایید
 


خبر 23 اردیبهشت 96: ابلاغ بخشنامه اصلاح احکام بازنشستگان پیش ازموعد (منبع: خبرگزاری ایرنا)

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز بخشنامه بند «ت» ماده 28 قانون برنامه ششم مبنی بر اصلاح احکام بازنشستگان پیش از موعد را به ادارات کل تامین اجتماعی ابلاغ کرد.
«منصور دشستانی » نماینده بازنشستگان پیش از موعد در این باره به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی بند (ت) ماده 28 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اینکه « دولت مکلف است سنوات ارفاقی را به‌عنوان سنوات خدمت قابل قبول تلقی و مطابق تبصره (2) قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 5/6/1386 توسط سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول و براساس میانگین دو سال آخر پرداخت حق بیمه سنوات ارفاقی از تاریخ بازنشستگی آنان اقدام کند. شرکتهای دولتی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موضوع تبصره (3) قانون مذکور نیز با استفاده از منابع خود مشمول این حکم می‌باشند» را برای اجرا به ادارات کل تامین اجتماعی ابلاغ کرد.
وی گفت: براساس تبصره این ماده « سهم صندوق‌های بازنشستگی بابت پرداخت حقوق بازنشستگی و نیز کسور بازنشستگی و یا حق بیمه سهم مستخدم و کارفرما نسبت به سنوات ارفاقی از محل اعتبارات سالانه دستگاههای اجرائی مشمول تأمین و به صندوقهای مذکور پرداخت می‌شود.»
دشستانی به نمایندگی از بازنشستگان پیش از موعد سراسر کشور از تمام دست اندرکاران این امر به ویژه «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای توجه به احقاق حقوق بازنشستگان که همواره مدنظر دولت یازدهم بوده است، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، مسئولان سازمان تامین اجتماعی پیش از این به این گروه از بازنشستگان قول تمکین به قانون را داده بودند و امروز به وعده خود عمل کردند.
به استناد قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مورخ پنجم شهریور ماه سال 86 که 12هزار نفر از سازمان های دولتی و غیر دولتی از طریق سازمان تامین اجتماعی بازنشسته شدند، سازمان تامین اجتماعی مستمری آنان را بر اساس میانگین دو سال آخر سنوات خدمت محاسبه کرده بود در حالیکه سازمان بیمه تامین اجتماعی سنوات ارفاقی را بر اساس آخرین حقوق مشمول کسور بیمه دریافت کرده بود.
بنابر بند 'ت' ماده 28 قانون برنامه ششم توسعه ، سازمان تامین اجتماعی موظف شده است مستمری بازنشستگان پیش ازموعد را بر اساس میانگین دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی از تاریخ بازنشستگی آنان محاسبه و پرداخت کند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=778391
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k