۷ سال پیش

ابلاغ دستورالعمل نقل‌وانتقال فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نقل و انتقال فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ گفت:‌ طبق قانون برنامه پنجم توسعه انتقال نیروی انسانی به تهران و کلان شهرها ممنوع است.

جهت مشاهده اخبار استخدام فرزندان فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نقل و انتقال فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ اظهار داشت:‌ بر اساس دستورالعمل نقل و انتقال،‌فرهنگیان متقاضی می‌توانند بر اساس شرایط بخشنامه اقدام به جابه جایی کنند.
وی افزود: حفظ توازن نیروی انسانی آموزش و پرورش و حل مشکلات معلمانی که متقاضی نقل و انتقال هستند، از جمله اهداف اصلی در دستورالعمل صادر شده است.
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نقل و انتقال نیروی انسانی به تهران همچنان ممنوع است،‌افزود:‌طبق قانون برنامه پنجم توسعه ورود نیرو به کلان شهرها ممنوع است و ما موظف به رعایت قانون هستیم.
به گزارش تسنیم در بخشی از دستورالعمل نقل و انتقال فرهنگیان آمده است:‌
اهداف نقل و انتقال:‌تسریع و تسهیل امور مرتبط با انتقال کارکنان، رفع کمبود و توازن نیروی انسانی مناطق آموزشی، ایجاد زمینه مساعد برای استفاده بهینه از نیروی انسانی و افزایش میزان سطح رضایت شغلی معلمان.
ضوابط و مقررات عمومی:

۱) انتقال تمام کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی واحدهای آموزشی برابر ضوابط و مقررات این شیوه نامه انجام می‌شود.
۲) متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه نامه می‌توانند با مراجعه به سایت نقل و انتقال به نشانی ent.medu.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
تبصره:‌تعیین و تدوین ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استانی براساس نیاز اعلام شده مناطق از سوی کمیته برنامه ریزی استان به عهده اداره کل آموزش‌وپرورش استان مربوطه خواهد بود.
۳) انتقال متقاضیان منوط به عدم نیاز در مبدا و اعلام نیاز در مقصد خواهد بود.
۴) مدیران و معاونان واحدهای آموزشی و پرورشی باید در رشته تدریس اصلی خود قبل از انتصاب به سمت فعلی درخواست انتقال کنند.
تبصره:‌نیروهای شاغل در پست‌های اداری متقاضی انتقال که قبل از انتصاب در سمت فعلی به تدریس اشتغال داشته باشند باید در رشته تدریس اصلی خود درخواست انتقال کنند.
۵) ضوابط انتقال به منطقه آزاد کیش متعاقبا اعلام خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589565
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه