• ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

اتمام مهلت سازمان فنی و حرفه‌ای برای تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس

اتمام مهلت سازمان فنی و حرفه‌ای برای تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اتمام مهلت سازمان فنی و حرفه‌ای برای تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام معلمان حق التدریس اینجا کلیک کنید


خبر 27 فروردین 96: اتمام مهلت سازمان فنی و حرفه‌ای برای تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو کمیته مهارت کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه مهلت و زمان سازمان فنی و حرفه‌ای برای تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس تمام شده است، از دعوت رئیس این سازمان برای ارائه گزارش کار به مجلس خبر داد.
سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای، گفت: این حضور در راستای موضوع "اجرای ناقص قانون تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور" مصوب آبان سال 91براساس ماده(236) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است چراکه کمیسیون آموزش مجلس برای پیگیری و حل مشکل این مربیان فرصت و زمان لازم به این سازمان داده بود.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی همچنین توضیح داد: اگرچه سازمان فنی و حرفه‌ای زیرمجموعه وزارت کار است اما مسئول و متولی این تعیین تکلیف خود سازمان است به همین دلیل باید درخصوص این مهم پاسخگو بوده و اقدامات انجام شده را توضیح دهند.
عضو کمیته مهارتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با بیان اینکه پست‌های خالی در وزارت کار و سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد که می‌توان از طریق این پست‌ها مشکل نیروها منتظر را حل کرد، افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات اصراری به استخدام این افراد ندارد بلکه تعیین تکلیف آن موضوع درخواست کمیسیون است.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: در برنامه ششم توسعه نیز به حل مشکل مربیان واجدالشرایط با اولویت پست‌های خالی سازمانی اشاره شده است.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در هفته جاری برای ارائه عملکرد خود درخصوص تعیین تکلیف مربیان سازمان متبوعش به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بی آید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=760882
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد