۷ سال پیش

اجرای ۱۱۲ هزار طرح کسب و کار برای مددجویان کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از اجرای ۱۱۲ هزار طرح کسب و کار اقتصادی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امید با بیان اینکه ۱۱۲ هزار طرح کسب و کار اقتصادی در سال گذشته اجرا شده است گفت: از این تعداد طرح هفت هزار کارانگیزی، ۱۹ هزار توان افزایی، ۸۶ هزار خودکفایی و ۷۰ کارآفرینی برای مددجویان ایجاد شده است که بیش از۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات قرض الحسنه بانکی برای ۸۹ طرح و مابقی طرح ها از محل اعتبارات امدادی تامین شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته دو هزارمیلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بانکی به اشتغالزایی مددجویان این نهاد اختصاص یافت که از این میزان یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده است تصریح کرد: سهمیه جذب تسهیلات بانکی سال گذشته ۸۰درصد رشد داشته است. رشد اعتبارات جذب شده حوزه اشتغال و خودکفایی در سال ۹۴ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳درصد بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه بانک های عامل طی چهار سال برنامه پنجم توسعه کشور(۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴) همکاری و همراهی خوبی داشته اند، افزود:  طی این چهار سال بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده اند که این مبلغ معادل ۸۳ درصد از کل مبلغ ۴۸ هزار میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی اعطایی به مددجویان بوده است.
امید، تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد را شامل مشاغل دامداری، کشاورزی، حمل و نقل ، صنایع دستی ، شیلات ، فعالیت های صنف و صنعتی عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته سقف تسهیلات طرح های اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی ۵۰ میلیون ریال ، خود اشتغالی ۱۵۰ میلیون ریال افزایش داشته است. همچنین امکان پرداخت تسهیلات برای طرحهای کارفرمایی مددجویی نیز تا سقف ۷۵۰ میلیون ریال در سال گذشته میسرشد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کارشناسان حوزه اشتغالزایی این نهاد به منظور اثر بخش بودن اجرای طرح ها و همچنین ارتقاء کیفیت مشاغل و نظارت های مستمرعلاوه برآموزش های مورد نیاز، مشکلات مددجویان را شناسایی کرده است و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را انجام می دهند. سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزارنظارت از طرح های اجرایی این نهاد انجام می شود.
امید گفت: این حوزه در بخش حمل و نقل روستایی طی یکسال گذشته تعداد دو هزار و ۱۰۰ پرونده برای تحویل خودرو به بانک های عامل معرفی کرده و تعداد یکهزار و ۶۰۰ دستگاه تراکتور به مددجویان واجد شرایط تحویل داده شده است. همچنین تعداد دو هزار پرونده برای دریافت خودروی نیسان به بانک های عامل معرفی و۵۰۰ دستگاه به متقاضیان تحویل داده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655573
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد