۷ سال پیش

اجرای ۸۵۵ طرح توان‌افزایی برای مددجویان در همدان
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از اجرای 855 طرح توان افزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش پانا از همدان، قاسم یارمحمدی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 855 طرح توان‌افزایی در راستای توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند اجرا شده است.
وی افزود: از این تعداد طرح اجرا شده، تعداد 761 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 113 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و 94 طرح با اعتبار 3 میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بر اساس استعداد مددجویان اکثر شغلهای ایجاد شده در زمینههای دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی هستند، تصریح کرد: قبل از اعطای وام، به افراد واجد شرایط آموزشهای فنی و حرفهای ارائه میشود تا اجرای طرح اشتغال آنان با موفقیت همراه باشد.
وی بازدید و نظارت بر طرحها را از دیگر برنامههای این نهاد در راستای پایدارسازی فرصتهای شغلی ایجاد شده دانست و گفت: ناظران اشتغال این نهاد در طول بازدیدهای دورهای خود، مشاوره و توصیه های لازم را برای بهره‌وری هرچه بیشتر طرحها به مجریان ارائه می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589603
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد