۷ سال پیش

احراز صلاحیت حدود ۹۰ درصد مهارت آموزان متقاضی خدمت پیمانی در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

احراز صلاحیت حدود 90 درصد مهارت آموزان متقاضی خدمت پیمانی در آموزش و پرورش با طی دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به منظور افزایش آگاهی اجتماعی و در ایفای مسئولیت اطلاع رسانی دانشگاه و با عنایت به انتشار برخی اخبار و گزارش‎های تحلیلی که مرکب از درست و نادرست و دقیق و نا دقیق اعلام می‏دارد؛ پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش که دوره های آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کردند، لازم بود سه مرحله را با موفقیت طی کنند تا احراز صلاحیت شوند.
مرحله نخست مربوط به توفیق در دروس است و افراد باید در همه دروس نمره 12 را کسب می کردند. مرحله دوم مربوط به معدل مجموع نمرات است که بر این اساس هر فرد باید معدل 14 را کسب کرده باشد و مرحله سوم شرکت در ارزشیابی صلاحیت حرفه ای یا آزمون جامع بود که افراد باید از مجموع یک هزار امتیاز پیش بینی شده، 650 امتیاز (که همان نمره 13 در نظام مدرسه ای ایران است) را کسب می کردند.
آزمون جامع از چهار بخش تشکیل شده بود: بخش فرهنگی با 200 امتیاز، بخش تدریس عملی با 350 امتیاز، بخش آزمون کتبی دانشی با 200 امتیاز و بخش آزمون کتبی عملکردی با 250 امتیاز. افرادی که نمره 12 را در تمام دروس کسب و معدل آنها 14 شده است همچنین 25 درصد نمره آزمون‎های کتبی و در مجموع 500 امتیاز را کسب کردند، صاحب صلاحیت برای فعالیت آموزشی شناخته شدند که جمعیت آنان هم اکنون 89 درصد کل شرکت کنندگان است.
این گروه در دو دسته طبقه بندی شدند: کسانی که 25 درصد نمره آزمون‎های کتبی و در مجموع 650 امتیاز کل را کسب کردند دارای صلاحیت قطعی شناخته شدند که سهم آنها 53 درصد بود. افرادی که نمره کل آزمون جامع آنها 500 تا 650 امتیاز بود و 25 درصد آزمون کتبی را هم کسب کردند صاحب صلاحیت مشروط شدند و باید برای استمرار فعالیت در شغل معلمی مجددا طی سال تحصیلی 96-1395 برابر دستورالعملی که توسط دانشگاه اعلام خواهد شد، در آزمون جامع شرکت کنند؛ که سهم آنها 36 درصد است. گروه سوم که متاسفانه صلاحیت آنها احراز نشده است، نمره کل کمتر از 500 و امتیاز کمتر از 25 درصد در آزمونهای کتبی کسب کرده اند؛ که سهم آنها 11 درصد است.
البته در مواردی ارسال و ثبت نمرات برخی از مهارت آموزان با مشکل مواجه شده است که این موضوع در دست اصلاح است و کسانی که به این امتیازات اعتراض داشته باشند، به اعتراض آنان رسیدگی می شود. بر این اساس، فعلا فقط صلاحیت 11 درصد از مهارت آموزان احراز نشده که پس از بررسی اعتراض‎ها و رفع کاستی‎های پرونده (توسط معاونت ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان) پیش بینی می‎شود تعداد افراد احراز صلاحیت شده قطعا افزایش خواهد یافت. قابل توجه این که مهارت اموزان احراز صلاحیت نشده قرار نیست شانس استخدام را از دست رفته تلقی نمایند. بلکه بر اساس سیاست های وضع شده فرصت تجدید دوره آموزشی برای انان محفوظ است.
روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=671035
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد