۷ سال پیش

اختصاص تسهیلات اشتغالزایی کم‌بهره به روستاییان
اطلاعات بیشتر

 

 معاون مدیرکل امور روستایی مازندران از اختصاص تسهیلات کم‌بهره با تضمین کم به روستاییان برای اشتغالزایی خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، جمشید ابراهیمی عصر امروز در همایش هم‌اندیشی شوراها و دهیاران بخش مرکزی بابل در سالن اجتماعات هلال احمر بابل با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم اداره‌کل امور روستایی پیگیری در اجرای طرح تثبیت جمعیت در روستاها است.
وی افزود: در دهه نخست انقلاب اسلامی بسیاری از زیرساخت‌ها در روستاها مورد توجه قرار گرفت ولی در این دوره بسیاری به شهرها مهاجرت کردند و بازنشستگان به روستاها برگشتند.
معاون مدیرکل امور روستایی مازندران تصریح کرد: در دهه دوم بازسازی و رفع مشکلات روستاها مورد توجه قرار گرفت و در دهه سوم مسؤولان و دولت تدبیر و امید بحث اشتغال روستاها و اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد.
ابراهیمی از اختصاص وام کم‌بهره با تضمین کم به روستاییان برای اشتغالزایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در گذشته بعضی واحدهای تولیدی و کارخانجات وام کلان با بهره زیاد گرفتند که دچار ورشکستگی شدند و ۷ هزار کارخانه کشور به سبب عدم درآمد و پرداخت قسط وام و کسورات راکد شدند.
این مسؤول یادآور شد: یکی از اقدامات اداره کل امور روستایی جلوگیری از مهاجرت و اقامت در حاشیه شهرها است که این حاشیه‌نشینی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد جمعیت مازندران در روستاها زندگی می‌کنند، اضافه کرد: دهیاران و شوراها سفیران روستاها بوده که قادرند اقتصاد را وارد روستاها کنند و با اجرا طرح توجیهی در روستاها وام خوبی با بهره کافی دریافت کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه دهیاران باید در عملکرد خود برنامه داشته باشند، اظهار کرد: دهیاران باید برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت داشته باشند و حق ندارند خارج از برنامه اقدام کنند.
این مسؤول افزود: دهیاران و شوراها موظف هستند براساس برنامه قانون ششم توسعه برنامه پنج ساله داشته باشند.
معاون مدیرکل امور روستایی مازندران با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی بین دهیاران و شوراها در روستاها یادآور شد: تفرقه و درگیری جز عقب‌ماندگی برای روستا حاصلی ندارد.
ابراهیمی گفت: باید خودیاری در روستاها مورد توجه دهیاران و شوراها باشد و مردم را به این امر تشویق کنند، دهیاری‌ها عملکرد خود را در راستای بودجه خود هزینه کنند و از انجام اقداماتی که مرتبط به آنها نبوده و وظیفه دستگاه‌های دیگر است خودداری کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599867
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد