۷ سال پیش

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در روستاهای استان مرکزی
اطلاعات بیشتر

 

استاندار استان مرکزی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ارزان به منظور توسعه اشتغال در روستاهای استان مرکزی خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمود زمانی قمی در سفری نیم روزه به بخش های مرکزی و خرقان زرندیه در مسجد جامع روستای الویر بخش خرقان در سخنانی اظهار کرد: اختصاص تسهیلات با نرخ ارزان موجب تقویت زیرساخت های روستایی شده و عاملی برای ماندگاری مردم در روستاهاست.
وی ادامه داد: بزودی در جلسه ای با حضور دهیاران  و شوراهای اسلامی روستاهای استان مرکزی نیازهای روستاها با تاکید بر افزایش میزان اشتغال بررسی و این تسهیلات براساس اولویت بندی و مطابق با مولفه ها و روستاهای هر شهرستان اعطا خواهد شد.
زمانی قمی ایجاد اشتغال پایدار روستایی را عاملی برای توسعه روستاها دانست و افزود: تقویت جاذبه های روستایی در حوزه گردشگری و ایجاد صنایع کوچک و بنگاه های زودبازده عاملی برای تقویت ماندگاری روستائیان و مهاجرت معکوس خواهد شد.
وی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار را اصلی ترین هدف دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: امسال در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، دولت تدبیر و امید به دنبال ارائه برنامه هایی برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال است تا اصلی ترین دغدغه مردم برطرف شود.
وی رفع بیکاری را موجب توسعه اقتصادی دانست و افزود: با ایجاد شغل پایدار عملا از تولید داخل حمایت خواهد شد و حمایت از تولید ملی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی است.
زمانی قمی با اشاره به مقایسه اقدامات انجام شده در راستای توسعه روستاها بعد از انقلاب و قبل از آن گفت: وقتی عملکرد نظام اسلامی را در توسعه روستاها و ارائه خدمات گوناگون مشاهده می کنیم نتایج با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: بخش خرقان به دلیل ظرفیت های بالایی که دارد شایسته ارائه خدمات بیشتر است و قطعا در مرکز استان برای حل مشکلات این بخش و ارائه خدمات و امکانات بیشتر تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز از بخش خرقان به عنوان یک بخش مهم در حوزه کشاورزی یاد کرد که سهم عمده ای از تولیدات استان را به خود اختصاص داده است.
محمد کردی افزود: بخش خرقان با برخورداری از فاکتورهای متعدد زیرساختی از پتانسیل بالایی برای توسعه برخوردار است.
وی برخورداری از جاذبه های گردشگری و صنایع دستی را از جمله ظرفیت های مهم این بخش دانست و افزود: با حمایت دولتی می توان این پتانسیل را بیش از پیش شکوفا کرد و با ایجاد شغل موجب توسعه اقتصادی و ارزآوری برای این منطقه شد.
کردی با تاکید بر اینکه مردم بخش خرقان مردمی ولایتمدار و انقلابی هستند، تصریح کرد: این بخش با تقدیم ده‌ها شهید و صدها ایثارگر سهم بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و قطعا مردم این بخش شایسته بهترین خدمات هستند.
وی با اشاره به اقداماتی که دولت در این بخش انجام داده است، گفت: در گذشته از این بخش به عنوان بخش محروم یاد می شد اما به برکت انقلاب اسلامی با اقداماتی که در حوزه خدماتی نظیر گازرسانی، برق رسانی، آب رسانی، راه روستائی، ساماندهی معابر روستائی و طرح های جهاد کشاورزی و … صورت گرفته غبار محرومیت از چهره این بخش زدوده شده است هرچند قبول داریم که با نقطه مطلوب فاصله داریم.
در این مراسم مردم بخش خرقان نیز به بیان برخی از مشکلات خود پرداختند و از استاندار مرکزی خواستند تا راهکارهای لازم برای برون رفت از این مشکلات اتخاذ شود.
کمبود آب شرب، نامناسب بودن محور مواصلاتی بخش خرقان، ایمن سازی جاده و رفع نقاط حادثه خیز، سند دار کردن اراضی کشاورزی و ایجاد شغل از جمله مطالبات و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.
استاندا مرکزی در سفر به بخش خرقان با تنی چند از خانواده شهدای این بخش دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی، بازدید از گلخانه مکانیزه بخش خرقان و یک طرح آبرسانی از دیگر برنامه های استاندار به بخش خرقان بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659089
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد