۷ سال پیش

اختصاص ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خراسان جنوبی
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از اختصاص ۴۴میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون برای ۱۰۶ نفر در این زمینه اشتغال ایجاد شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


محمد سنجری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد بیان کرد: در این راستا طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در استان را اجرایی کرده ایم.
وی بیان کرد: در بررسی طرح اعتبار سنجی مشاغل خانگی خراسان جنوبی در سال ۹۴ رتبه برتر کشور را کسب کرده است.
وی از اختصاص ۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: در سال جاری تا کنون از محل این اعتبار برای ۱۰۶ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.
سنجری با بیان اینکه به متقاضیان مشاغل خانگی تا سقف ۴۰ میلیون ریال تسهیلات ارائه می شود، گفت: به متقاضیان پشتیبان مشاغل خانگی نیز تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اعطا می شود.
مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به عدم پایداری فعالیت‌های منفرد و جزیره‌ای بویژه در کسب و کارهای خرد و کوچک گفت: در این راستا هدایت کسب و کارها به سمت فعالیت‌های خوشه‌ای، شبکه‌ای و تکمیل زنجیره ارزش مورد حمایت قرار می گیرد.
سنجری از صدور ۲۴ هزار و ۳۶۱ نفر مجوز اشتغال مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۳۲ نفر در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شده اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد