۷ سال پیش

اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: در سال گذشته حدود ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام های مختلف به دانشجویان این دانشگاه اختصاص داده شده است.

جهت مشاهده اخبار وام دانشجویی اینجا کلیک کنید


فرید ذاکر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ارائه تسهیلات صندوق رفاه دانشگاه آزاد به دانشجویان همانند سال های گذشته دنبال می شود و تسهیلات در قالب اختصاص وام های داخلی، وام های مربوط به تفاهم نامه های دانشگاه با بانک ها و وام های مربوط به منابع خارجی ارائه می شود.
وی تاکید کرد: همچنین برنامه داریم سقفی برای ارائه تسهیلات قائل نشویم و به تمامی متقاضیان تسهیلات دهیم.
مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: جلسه هیات امنای صندوق رفاه این دانشگاه برای بررسی علمکرد سال گذشته دانشگاه و برنامه های جدید این صندوق تشکیل جلسه خواهد داد.
ذاکر خاطرنشان کرد: در جلسه هیات امنا این صندوق موضوع افزایش سقف وام ها، تعهدات و ارائه وام های جدید به دانشجویان بررسی و برنامه ریزی خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596903
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه