۷ سال پیش

اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر

 

فرید محبی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، افزود: در راستای توانمندی مددجویان و افراد نیازمند تعداد ۶هزار و ۸۴۹ طرح اشتغال و خودکفایی از جمله دامداری، کشاورزی، خدماتی و غیره برای مددجویان از ابتدای سال ۹۲تاکنون اجرا شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


رئیس دفتر رئیس جمهور از اختصاص یک صد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات ریاست جمهوری به این استان خبر داد.
به گزارش خبرانلاین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد نهاوندیان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان در غرفه استقبال کمیته امداد از ریاست جمهوری، ضمن تقدیر و تشکر از این نهاد در حمایت از نیازمندان،گفت: ورود کمیته امداد به حوزه اشتغال با ایجاد مجتمع های اقتصادی اقدام موثری است که در حال نهادینه شدن است.
محمد نهاوندیان افزود: مبلغ یکصد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفر ریاست جمهوری از محل منابع بانکی برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت به کمیته امداد اختصاص داده شد.
وی همچنین یادآور شد: تعداد هشت مجتمع تولیدی و خدماتی از طریق منابع امدادی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار با بیان اینکه ۱۴ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که در بعضی از شهرستانها به ۳۴ درصد می رسد، گفت: این جمعیت تحت حمایت توسط یک اداره کل، ۷ مدیریت شهرستان و ۱۲ اداره اصلی با تعداد ۴۸۸ پرسنل رسمی و قراردادی خدمت رسانی می شوند.
فرید محبی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، افزود: در راستای توانمندی مددجویان و افراد نیازمند تعداد ۶هزار و ۸۴۹ طرح اشتغال و خودکفایی از جمله دامداری، کشاورزی، خدماتی و غیره برای مددجویان از ابتدای سال ۹۲تاکنون اجرا شده است.
وی اضافه کرد: مبلغ ۶۴۰ میلیارد ریال در زمینه اشتغالزایی مددجویان پرداخت شده و تعداد چهار هزار و ۷۰۰ خانواده خودکفا و از چرخه حمایت امداد خارج شده اند.
محبی تعداد پرونده های پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال را سه هزار و ۶۹ مورد عنوان و تصریح کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی این تعداد متقاضی در استان نیاز هست.
وی به آموزش مددجویان در زمینه های گوناگون در حوزه اشتغال از سال ۹۲ تاکنون اشاره و بیان کرد: تعداد ۲۱ هزار و ۹۶۵ نفر آموزش بلند مدت و کوتاه مدت را با اعتبار قریب به دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال فرا گرفته اند، که جهت صحت اجرای این طرحها ۱۶ هزار و ۹۶ نظارت مستقیم توسط کارشناسان مربوطه انجام شده است.
محبی در ادامه بیان کرد: تعداد دو هزار و ۳۷۶ خانواده به تعداد پنج هزار و ۹۴۰ نفر به دلایل مختلف از جمله، آزادی سرپرست از زندان، اتمام خدمت سربازی، اشتغال به کار ، عدم استحقاق، ازدواج و یا ازدواج مجدد از ابتدای سال ۹۲ تاپایان سال ۹۴ از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان تعداد افراد بیمه شده بیمه اجتماعی را ۲۰ هزار و ۸۱۱ نفر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: تعداد افراد بیمه شده بیمه درمانی این نهاد ۱۱ هزار و ۹۶۴ نفر می باشد که مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای آنان هزینه شده است.
وی به حمایت کمیته امداد از بیماران صعب العلاج و کمک به تأمین هزینه های درمانی آنان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این نهاد اشاره کرد و افزود:تعداد ۹۰۰ بیمار صعب العلاج از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند که برای تأمین هزینه های درمانی آنان نیازمند کمک خیرین هستیم.
محبی تعداد کودکان مبتلا به سوءتغذیه زیر ۶ سال برابر نظریه مراکز بهداشتی را دو هزار نفر عنوان کرد و گفت: ماهانه به هر نفر سبدغذایی به مبلغ ۶۰۰ هزار ریال پرداخت که بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.
وی با یادآوری اینکه ۱۸ هزار خانوار با جمعیت ۳۵ هزار و ۴۹۶ نفر(۵۳ درصد) در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶ و ۷ و ۸ هستند، تأکید کرد: رویکرد کمیته امداد این است که در خدمات رسانی به این مناطق توجه بیشتری کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651988
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد