۷ سال پیش

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاهای آذربایجان‌شرقی
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار بناب از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در سطح روستاهای آذربایجان‌شرقی از سوی دولت خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در نشست کمیته روستایی اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب ارتقای بهره‌وری را از مبانی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: وقتی سیستم سامانه سنتی آبیاری به سامانه مکانیزه تبدیل می‌شود این یعنی اقدامی همسو با اقتصاد مقاومتی.
وی تأکید کرد: دستگاه‌هایی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری لازم را نداشته باشند، آنها را معرفی خواهیم کرد ضمن آنکه در فرمانداری نسبت به صدور مجوزهای لازم برای متقاضیان اقدام خواهد شد.
فرماندار بناب تصریح کرد: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی باید بسیجی‌وار و اورژانسی برای ایجاد اشتغال در جامعه قدم برداشت.
فرج‌اللهی در ادامه سخنان خود از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در سطح روستاهای آذربایجان‌شرقی از سوی دولت خبر داد و گفت: در کنار سایر روستاهای شهرستان روستاهای خوشه مهر و آلقو در شهرستان بناب به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شدند و قرار است به‌زودی سهم شهرستان‌ها نیز از این بودجه اعلام شود و برای این شهرستان نیز ابلاغ خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمام روستاهای شهرستان بناب تحت پوشش این طرح هستند؛ اظهار کرد: توانمندی هر روستا نسبت به موقعیت خود باید شناسایی شده و روی آن سرمایه‌‌گذاری شود و برنامه مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی باید بیشتر در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامداری باشد.
فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این جلسه از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح روستاهای شهرستان بناب خبر داد و افزود: سپاه آماده پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.
عمران دوستی تصریح کرد: این تسهیلات در زمینه فعالیت های پرورش شتر، آبزیان، تولید انواع مرغ بومی، شترمرغ، تولید بلدرچین، گیاهان دارویی، مجتمع های گلخانه ای، صنایع تبدیلی، تولید قارچ و فرش دستباف پرداخت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح شهرستان بناب به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده و در آینده نزدیک اکیپی از تهران جهت بررسی وضعیت اجرای این طرح بازدیدی از منطقه خواهند داشت که امیدواریم ادارات و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با این اکیپ اعزامی به‌عمل آورند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638672
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد