• ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال مددجویان

اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال مددجویان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تسهیلات 35 هزار میلیاردی برای اشتغال مددجویان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مجلس گفت: جهت خروج افراد از فشار فقر، مجلس با ارائه تسهیلات 35 هزار میلیاردی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «محمدباقر قالیباف» در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی ضمن گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ظرفیت‌سازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده است تا شاهد خروج اقشار تحت پوشش از چرخه فقر باشیم؛ همچنین به منظور تسهیل دسترسی اقشار کم‌درآمد و رفع مشکل ضمانت این تسهیلات، برای اولین‌بار مجوز ایجاد صندوق تضمین نیز برای نهاد‌های حمایتی فراهم شده است.
وی افزود: حمایت کامل و توجه به توانمندسازی افراد دارای نیاز‌های ویژه و تمامی افرادی که براساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت نهاد‌های حمایتی کشور هستند وظیفه قطعی و حاکمیتی ماست.
رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ظرفیت‌سازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده است تا با هدفمند کردن این تسهیلات شاهد خروج اقشار تحت پوشش از چرخه فقر باشیم؛ همچنین به منظور تسهیل دسترسی اقشار کم‌درآمد و رفع مشکل ضمانت این تسهیلات، برای اولین‌بار مجوز ایجاد صندوق تضمین نیز برای نهاد‌های حمایتی فراهم شده است.
وی، افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی در بودجه سال جاری اعتبار ویژه ۲۰ هزار میلیارد تومانی جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج درنظر گرفته است و اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی جهت پرداخت به بیماران فقیر و معسر، بیماران بستری شده، حمایت از بیکاران، زندانیان جرایم غیرعمد و زنان سرپرست خانوار از جمله افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد، سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درنظر گرفته شده است.
قالیباف، یادآور شد: با تصویب مجلس همچنین مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان نیز جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن مددجویان نهاد‌های حمایتی اختصاص یافته است. این‌ها برخی نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد مجلس شورای اسلامی ریل‌گذاری لازم را با وضع قوانین برای پشتیبانی حداکثری از نهاد‌های حمایتی به خصوص در قانون بودجه ۱۴۰۱ به انجام رسانده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم با توجه به اهتمام ویژه دولت در توانمندسازی افراد دارای نیاز‌های ویژه و حمایت از محرومان این موارد به طور کامل در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و ما بتوانیم وظایف خودمان را در قبال این بلندنظران انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2600716
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد