۷ سال پیش

اختصاص ۵میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه اشتغال‌زایی در بخش صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری صبح امروز در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته 3 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه صنایع دستی این استان اختصاص یافت اظهار داشت: تاکنون 93 درصد این تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان پرداخت شده و دیگر پرونده‌ها در نوبت پرداخت تسهیلات قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه امسال 5 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال‌زایی در بخش صنایع دستی استان مصوب شده است افزود: به محض پایان پرداخت تسهیلات سال 94، پرداخت تسهیلات جدید به فعالان صنایع دستی شروع می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنرمندان  صنایع دستی در قالب ایجاد کارگاه‌های تولیدی واشتغال‌زایی انفرادی برای برخورداری از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
باقری با بیان اینکه به دنبال احیای رشته‌های منسوخ شده صنایع دستی در استان هستیم عنوان کرد: هنرهایی در استان وجود دارد که رو به فراموشی رفته‌اند و یکی از اقدامات این است که آن‌ها را از مهجوریت خارج کنیم و البته از بحث کیفی‌سازی هم غافل نشویم.
وی برندسازی و استانداردسازی را از دیگر اهداف معاونت صنایع دستی استان دانست و بیان کرد: باید محصولات خاص استان با برند کهگیلویه و بویراحمد و به صورت استاندارد صادر شوند تا بتوانیم بازارهای داخل و خارج را به خود اختصاص دهیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه گردشگری و بوم‌گردی کمی روند پرونده‌ها به کندی پیش می‌رود تصریح کرد: تاکنون یک فقره پرونده بوم‌گردی تأیید و 80 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637890
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد