۷ سال پیش

ادامه تحصیل سربازان در دوره خدمت ممکن نیست

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

امکان ادامه تحصیل سربازان در دوره خدمت وجود ندارد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما سردار سرتیپ کمالی گفت: تصمیم گیری درباره سربازی صرفا در ستاد کل نیروهای مسلح صورت می گیرد و سازمان های دیگر در این رابطه نمی توانند ورود کنند.

وی ادامه داد: البته ما از طرح هایی که باعث بهبود سربازی و حرفه آموزی و ترویج آن در دوره خدمت می شود استقبال می کنیم اما این طرح قبل از اینکه رسانه ای شود باید در ستاد کل نیروهای مسلح بررسی و مراحل قانونی آن طی و اعلام شود.
سردار کمالی گفت: متاسفانه برخی مسئولان نظرات و پیشنهاداتی مطرح می کنند در حالی که باید قبل از رسانه ای کردن مسیر قانونی آن موضوع طی شود در غیر این صورت مشکلاتی را برای جوانان ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: اینکه می گویند همزمان با سربازی تحصیل نیز ادامه پیدا کند تاکنون چنین طرحی واصل نشده است و جزییات آن نیز مشخص نیست و هیچ هماهنگی نیز با ستاد کل برای این موضوع صورت نگرفته است.
سردار کمالی گفت:‌ به نظر می رسد چنین طرحی امکان پذیر نباشد چرا که در آن صورت سرباز نه می تواند به تحصیل و نه می تواند به خدمت خود بپردازد.
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: اگر سربازی واجد شرایط باشد می تواند مرخصی بگیرد و بعد از ترخیص ادامه تحصیل کند و سپس به دوره خدمت برگردد اما اینکه همزمان با سربازی ادامه تحصیل دهد ممکن نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586658
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد