۷ سال پیش

ارائه تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دارای مدرک فنی کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس کمیته امداد چاروسا گفت: تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دارای مدرک فنی کمیته امداد ارائه می‌شود.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، عصر امروز رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چاروسا از کارگاه خیاطی قلعه رئیسی بازدید کرد.
عصمت آذرنیا در این بازدید گفت: بیش از ۱۵مددجوی دختر کمیته امداد در کارگاه خیاطی قلعه رئیسی مشغول فعالیت هستند.
مسئول کارگاه خیاطی قلعه رئیسی با بیان مشکلات خود افزود: متاسفانه مکان مناسب برای فعالیت وجود ندارد و منزل مسکونی در اختیار داریم که کرایه است و در بیشتر ماه‌های سال قادر به پرداخت کرایه آن نیستیم.
وی با بیان انتقاد از خرید آموزش و پرورش برای مهرماه دانش آموزان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات که داریم متاسفانه هر ساله آموزش و پرورش برای دانش آموزان در مهرماه لباس انتخاب و افرادی را برای خرید این نوع لباس انتخاب می‌کنند که این نوع لباس را از بیرون استان با قیمت بسیار بالا خریداری می‌کنند.
آذرنیا تاکید کرد: کیفیت بسیار پایین لباس دانش آموزان مشکل اساسی خانواده‌ها است که این کارگاه از قبل آمادگی خود را برای دوخت بهترین نوع لباس برای آموزش و پرورش اعلام کرد که این نوع لباس را با قیمت بسیار پایین و با کیفیت بالا به آموزش و پرورش تحویل دهد ولی به این موضوع اهمیتی داده نشد و از بیرون استان خریداری نمودند.
ناصر ارغنده هم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است یادآور شد: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای مددجویان اجرایی می‌شود.
رئیس کمیته امداد چاروسا خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمیته امداد به عنوان یکی از یادگاران انقلاب و امام خمینی(ره) در جهت رسیدگی به مددجویان، تقویت و اغنا بخشیدن این سنت حسنه فرصتی را برای مردم و نیکوکاران ایجاد کرده است تا با دستگیری و سرکشی از ایتام و مستمندان، زنگار از آیینه دلشان زدوده شود.
وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادی است.
ارغنده با بیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی اولویت کمیته امداد چاروسا است، عنوان کرد: از طرح‌های فنی به خصوص کارگاه خیاطی قلعه رئیسی به صورت شبانه‌روزی حمایت خواهیم کرد و در صورت اخذ مدرک توسط مددجویان وام خوداشتغالی اختصاص می‌یابد.
رئیس کمیته امداد چاروسا در خصوص وضعیت خرید آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به اهمیت شعار سال با نام اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و حمایت از کارگاه های کوچک لازم بود از آموزش و پرورش از این تولید کنندگان حمایت می‌کردند و نسبت به خرید مهرماه اقدام می‌کردند.
وی در پایان از مدیرکل، معاون اشتغال‌زایی اداره کل و رئیس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در جهت حمایت و کمک به کمیته امداد چاروسا تشکر کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664219
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد