• ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل

ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


جانشين منابع انسانی ستاد کل از ارائه تسهيلات ويژه برای سربازان متاهل خبرداد.

آغاز ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل/ امکان تغییر یگان خدمتی برای حضور در شهر همسربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردارموسی کمالی در مورد تسهیلات ویزه سربازان متاهل اظهارداشت: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، سیاست های جمعیتی کشور را ابلاغ کردند، لذا ستاد کل نیروهای مسلح در راستای پیشبرد سیاست های فوق و خوشایند سازی خدمت سربازی برای سربازان متاهل، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، پیشنهاداتی را به محضر ایشان تقدیم که مورد موافقت معظم له قرار گرفت.
سردار کمالی بیان داشت: براساس پیشنهادات این مصوبه، به ازای هر فرزند 3 ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه متاهل کاهش می یابد.
وی خاطر نشان کرد : مشمولانی که تا پایان اردیبهشت ماه سال 95، مرتکب غیبت شده اند نیز در شمول این مصوبه قرار می گیرند و می توانند برای اعزام به خدمت سربازی و برخورداری از این تسهیلات اقدام کنند.
این مقام مسئول افزود: تمامی کارکنان وظیفه متاهل باید در شهر محل سکونت همسر به کار گیری شوند لذا در این راستا سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان را به مراکز آموزشی ای اعزام کند که در شهر محل سکونت همسر، یگان مورد نظر استقرار داشته باشد، همچنین نیروهای مسلح نیز باید ترتیبی اتخاذ کنند تا درصورتی که در شهری یگان خدمتی وجود ندارد، افراد را به نیروی دیگری مانند نیروی انتظامی یا سپاه منتقل کنند.
کمالی افزود : براساس این مصوبه مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز به 30 روز در سال افزایش می یابد ونیز کارکنان وظیفه متاهل باید هفته ای 3 روز بعد از ساعت کاری از پادگان ها مرخص تا ساعات بیشتری را با خانواده سپری نمایند.
جانشین منابع انسانی ستاد کل از دیگر تسهیلات این مصوبه را اولویت آموزش فنی و حرفه ای برای سربازان متاهل عنوان کرد و افزود: در حال حاضر آموزش های مهارت آموزی و حرفه آموزی سربازان نیروهای مسلح در رشته های فنی و مهندسی مانند : برق ، مکانیک ، الکترونیک ، نجاری و ... توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.
وی افزود: در پی توافق ستاد کل نیروهای مسلح با سازمان فنی و حرفه ای، سالانه در حدود 32 هزار سرباز وظیفه آموزش های مهارت افزایی را می بینند که درصدد افزایش این تعداد به 100 هزار سرباز وظیفه هستیم .
سردار کمالی در خاتمه گفت : این مصوبه از زمان ابلاغ لازم الاجراست و نیروهای مسلح باید ترتیبی اتخاذ کنند که حداکثر در خرداد اجراء شود تا افراد واجد شرایط از این تسهیلات بهره مند شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=601615
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد