۸ سال پیش

ارائه کاراکارت به مستمری‌بگیران قزوینی آغاز شد
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا محسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و اظهار کرد: بازنشستگان عزیز می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۲۲ و یا مراجعه به سایت «www.samanehrefah.ir» تمایل خود را برای دریافت این کارت اعتباری اعلام کنند.
وی افزود: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان چهار برابر مستمری متقاضیان شارژ می‌شود و با این کارت می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، اسکاد و تعاونی مصرف فرهنگیان خرید کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: اعتبار تخصیصی در کارت اعتباری کاراکارت با کارمزد ۱۲ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و اقساط مربوطه نیز در دوره یک‌ساله از حقوق آنها کسر می‌شود.
محسنی با بیان اینکه ثبت تقاضا و ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود، مطرح کرد: در صورتی که بازنشستگان و مستمری‌بگیران کد ملی خود را از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۲۲ ارسال کنند، کاراکارت را از طریق شعبه بانکی محل دریافت حقوق بازنشستگی خود، تحویل می‌گیرند و در صورت مراجعه به نشانی اینترنتی «www.samanehrefah.ir» می‌توانند بانک و شعبه مورد نظر خود را برای دریافت کاراکارت انتخاب کنند.
این مسئول عنوان کرد: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه اینترنتی یا دریافت کد ملی از طریق سامانه پیام کوتاه، حداکثر تا ۱۵ روز کاراکارت از طریق بانک مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و زمان و شعبه بانک محل تحویل کاراکارت نیز از طریق پیام کوتاه به شماره تلفن همراه متقاضیان ارسال می‌شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به آسانی استفاده از این تسهیلات و عدم نیاز به طی مراحل اداری و معرفی ضامن یادآور شد: اقدام سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مناسب حال بازنشستگان و برای جلب رضایت آنان در آستانه سال نو انجام شده است و امیدواریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران بتوانند به نحو مطلوب از این تسهیلات استفاده کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=561156
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد