۱ سال پیش

استخدام بازاریاب (کارشناس توسعه تامین کنندگان) برای یک شرکت در تهران
No Image

استخدام بازاریاب (کارشناس توسعه تامین کنندگان) برای یک شرکت در تهران

شرکت فروش اینترنتی
تهران (منطقه 1 - زعفرانیه)
منقضی شده

مختلف
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا پنجشنبه 9.30 الی 18)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

یک شرکت (استارتاپ) فروش اینترنتی پوشاک و کالای اسلامی، جهت تکمیل تیم بازرگانی خود در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
بازاریاب (کارشناس توسعه تامین کنندگان)  مذاکره، ارتباط و عقد قراردادنهایی با برندها، تولیدکنندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان، فروشندگان و کسب و کارهای اینترنتی که کیفیت و تیراژ محصولات بالایی دارند جهت ثبت نام و آپلود عکس و مشخصات محصولاتشان در وبسایت جهت فروش با شرایط اعلامی 
ارتباط دائمی، راهنمایی، پیگیری امور مربوطه و پشتیبانی از فروشندگانی که ثبت نام کردند و دریافت اطلاعات از ایشان و رسیدگی به مشکلات و شکایات
تحلیل رفتار رقبا و بازار، جمع آوری اطلاعات تامین کنندگان و ارایه گزارش 
ویژگی ها:
تسلط کامل بر اصول و فنون مذاکره و برقراری ارتباط - قدرت سخنوری و ادبیات قوی - شناخت راه ها و تکنیک های تبلیغاتی - اعتماد به نفس بالا - گوش شنوا - صبور - با انگیزه و مشتاق - منظم و دقیق - پرانرژی - دلسوز - سخت کوش - علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت - خلاق - دارای روحیه کار تیمی
مسلط به آفیس
سابقه کار مرتبط
ساعات کاری از ۹.۳۰ الی ۱۷ - شنبه تا پنجشنبه (با امکان دورکاری محدود و ساعات کاری شناور)
بازاریابی عموما تلفنی و گاها حضوری (سطح شهر تهران و مراکز خرید)
محل کار زعفرانیه
نوع همکاری: پروژه ای به مدت ۲ الی ۳ ماهه (بدون بیمه)، در صورت ارزیابی مثبت و نتیجه کار امکان همکاری دائم وجود دارد. (حقوق ثابت ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان + پورسانت بالا)
در پایان هر ماه به ازای جذب کامل و موفق هر تامین کننده جدید، ثبت نام و درج محصول توسط فروشنده و عقد قرارداد حق الزحمه (پورسانت) پرداخت خواهد شد. (بدون سقف)

فعالیت وبسایت بصورت مارکت پلیس میباشد و با ارتباط برقرار کردن میان عرضه کنندگان کالا و مشتریان، بستر بازاریابی و تبلیغات را فراهم میکند.

متقاضیان محترم میتوانند مشخصات و رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.

 

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2571873
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه