اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 11 شهریور 98

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش , جزیره قشم )
2- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
3- مازندران (شهرهای : سلمانشهر )
4- اصفهان (شهرهای : اصفهان , شاهین شهر , نجف آباد )
5- خوزستان (شهرهای : اهواز , بندر ماهشهر )
6- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
7- قزوین (شهرهای : قزوین )
8- همدان (شهرهای: همدان)
9- گیلان (شهرهای : لنگرود )
10- کرمان (شهرهای : کرمان )
11- چهارمحال و بختیاری (شهرهای : شهرکرد)
12- خراسان (شهرهای : مشهد)
13- آذربایجان غربی (شهرهای : خوی)
14- بوشهر (شهرهای : بوشهر)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- گلستان (شهرهای: گرگان)
9- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
4- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
6- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
7- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
8- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
9- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس فنی تأسیسات

برای شغل کارشناس فنی تأسیسات حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
دارا بودن 10 سال سابقه کار مرتبط و مفید
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس فنی تاسیسات اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

 سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام


  لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی        راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی   
      درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی     دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی   
  سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید      معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام   
اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : nika

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:09

    کد دیدگاه : 2519506

    لطفا جواب بدین یعنی شهرستانی نمیتونه برا تهران آزمون بده

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:51

    کد دیدگاه : 2518676

    یعنی تا هفته بعد وقت داره ثبت نام من هنوز نتونستم گواهی موقتمو بگیرم

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان هفت (زارعی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:20

      کد دیدگاه : 2518739

      با سلام
      مهلت ثبت نام اعلام نشده است

      پاسخ دهید
  • نویسنده : سهیل محمدی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:31

    کد دیدگاه : 2516290

    سلام ایا هنوز وقت برای ثبتنام هست این مصاحبه اول و دوم چجوریه که میگین

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان هفت (زارعی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:39

      کد دیدگاه : 2516315

      با سلام

      کاربر گرامی، مهلت ثبت نامی اعلام نشده است می توانید ثبت نام کنید

      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:10

    کد دیدگاه : 2516227

    سلام، کسی برای مصاحبه دوم دعوت شده؟ میخواستم ببینم فاصله بین مصاحبه اول و دوم چقدر بوده؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : فرخ

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:48

      کد دیدگاه : 2518807

      شما چند وقت بعد از ثبتنام باهاتون تماس گرفتن واسه مصاحبه؟

      پاسخ دهید
  • نویسنده : nika

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:09

    کد دیدگاه : 2515383

    سلام یعنی ما که شهرستانیم نمیتونیم برا تهران آزمون بدیم؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : پریسا جلیلی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:01

    کد دیدگاه : 2514039

    سلام من فقط میتونم برگه ریز نمرات فرستم چون پیگیر شدم بخشنامه جدید اومده و دیگه دانشنامه معتبر نیست از طریق امضا دانشگاه فردوسی که اونم باید نوبت بری و بهمون تحویل نمیدن باید چیکار کنم و گواهی موقتم دیگه بهم نمیدن

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فائزه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 20:12

    کد دیدگاه : 2512112

    سلام وقت بخیر. یک ترم تا گرفتن مدرک لیسانس حسابداری مونده. نمیتونم ثبتنام کنم؟
    لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
  • نویسنده : رضا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:07

    کد دیدگاه : 2511536

    سلام
    از دوستان یا ادمین محترم کسی اطلاع داره در مورد این موضوع
    امروز از تهران باهام تماس گرفتند و چند تا سوال ازم پرسیدن و گفتند بررسی کنیم باهاتون تماس میگیریم دعوت به مصاحبه یا برا بکارگیری گفتن ؟
    ممنون ❤🙏

    پاسخ دهید
    • نویسنده : saeid

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:28

      کد دیدگاه : 2515434

      سلام شما قبلا مصاحبه اولیه رفته بودید؟یانه؟

      پاسخ دهید
  • نویسنده : سوال مهم

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:22

    کد دیدگاه : 2501136

    سلام ادمین جان یه سوال دارم فقط کسایی که ساکن اون شهرهایی که مشخص شده هستن میتونن ثبت نام کنن یعنی تو گیلان فقط شهر لنگرود مشخص شده یعنی کسی که ساکن این شهر هست فقط میتونه شرکت کنه ؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فرشاد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:55

    کد دیدگاه : 2500706

    باسلام..چجوریه که بانک پاسارگاد نیرو لازم داره ولی ۳ماهه ک نمیگیره من دقیقا همین آگهیو هرماه دارم تو سایتتون بصورت بروز میبینم بقیه مشاغلتونم ک یا استخدام کلی ارگانها یا ادارات یا ویزیتوری اگه شغلی نیست اعلام کنین ما کانال و پاک کنیم هر روز امیدوارانه نریم توش..با تشکر

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان هفت (زارعی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 17:05

      کد دیدگاه : 2501109

      سلام مشاغل بانك پاسارگاد بصورت ماهانه تغيير ميكند
      شما ميتوانيد با نصب اپليكيشن ايران استخدام، بصورت رايگان اگهي هاي مربوط به رشته تحصيلي و شهر خودتون و دريافت كنيد.
      برای نصب اپلیکیشن ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

      پاسخ دهید
  • نویسنده : فرشاد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:52

    کد دیدگاه : 2500698

    باسلام..چجوریه که بانک پاسارگاد نیرو لازم داره ولی ۳ماهه ک نمیگیره من دقیقا همین آگهیو هرماه دارم تو سایتتون بصورت بروز میبینم بقیه مشاغلتونم ک یا استخدام کلی ارگانها یا ادارات یا ویزیتوری اگه شغل دگ یی نیست اعلام کنین ما کانال و پاک کنیم هر روز امیدوارانه نریم توش..با تشکر

    پاسخ دهید
  • نویسنده : mary

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:05

    کد دیدگاه : 2498926

    ببخشيييد ٧٠.اشتباه تايپ كردم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : mary

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:04

    کد دیدگاه : 2498923

    سلام وقت بخير
    ببخشيد من متولد ٢٦اسفند ٧١هستم و فقط ٣روز اختلاف دارم با شرايط سنى بانكدارى پاسارگاد نميتونم آزمون رو شركت كنم؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مریم گلزار

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:43

    کد دیدگاه : 2498728

    سلام آیا متولد 66 واجد شرایط نیست؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمودبدری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:03

    کد دیدگاه : 2498643

    سلام وقت ثبتنام بانک پاسارگادتاکی هست؟شرط معدل چی داره یانه؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان هفت (زارعی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 13:09

      کد دیدگاه : 2498662

      سلام مهلتي براي تكميل فرم استخدام، معين نشده است و شرایط جذب در بالای همین صفحه درج شده است لطفا مطالعه بفرمایید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : صبا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:51

    کد دیدگاه : 2496214

    شرط معدل برای استخدام بانک پاسارگاد چیه؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:17

    کد دیدگاه : 2494024

    چرا بعضی از آگهی ها اسم استان لرستانم‌‌هست‌ولی الان اینجا نیست

    پاسخ دهید
    • نویسنده : امین

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 18:07

      کد دیدگاه : 2497461

      سلام… بانک خاورمیانه ثبت نام کنید… آگهی صادر کرده…موفق باشید

      پاسخ دهید
      • نویسنده : فاطمه

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 19:58

        کد دیدگاه : 2501293

        منکه تازه درسم تموم شده و گواهی فراغت ندارم چی میتونم شرکت کنم؟مهلت ثبت نامش تا کی هست؟

        پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...