آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام بانک پاسارگاد (دعوت به همکاری)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: 2,945 (نمایش)
  • دیدگاه های منتظر: ۰ دیدگاه
  • ارسال کننده: (admin (علی احمدزاده))
اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 11 شهریور 98

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش , جزیره قشم )
2- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
3- مازندران (شهرهای : سلمانشهر )
4- اصفهان (شهرهای : اصفهان , شاهین شهر , نجف آباد )
5- خوزستان (شهرهای : اهواز , بندر ماهشهر )
6- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
7- قزوین (شهرهای : قزوین )
8- همدان (شهرهای: همدان)
9- گیلان (شهرهای : لنگرود )
10- کرمان (شهرهای : کرمان )
11- چهارمحال و بختیاری (شهرهای : شهرکرد)
12- خراسان (شهرهای : مشهد)
13- آذربایجان غربی (شهرهای : خوی)
14- بوشهر (شهرهای : بوشهر)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- گلستان (شهرهای: گرگان)
9- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
4- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
6- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
7- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
8- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
9- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس فنی تأسیسات

برای شغل کارشناس فنی تأسیسات حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
دارا بودن 10 سال سابقه کار مرتبط و مفید
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس فنی تاسیسات اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

 سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام


  لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی        راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی   
      درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی     دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی   
  سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید      معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام   
اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظرانی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید
  • نویسنده: ندا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۴۵
  • کد دیدگاه: ۶۶۶۶۶

سلام.من قبلا ثبت نام کردم ولی کد رهگیری ندارم الانم نمیشه ثبت نام کنم.ادرس ایمیلمم یادم رفته .چیکارکنم/کمک کمک

پاسخ دهید
  • نویسنده: مریم
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۲:۴۱
  • کد دیدگاه: ۶۶۴۷۹

سلام.من قبلا ثبت نام کردم.کد رهگیری ندارم.برای تایید و ویرایش هم کد رهگیری لازمه.باید چکار کنم.ثبت نام مجدد هم نمیشه کرد

پاسخ دهید
  • نویسنده: مهرداد
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۴:۵۵
  • کد دیدگاه: ۶۶۱۱۴

باسلام: میخواستم بگم توصفحه اول رشته موردنیاز یکیش نوشته مدیریت بازرگانی ولی توشرایط استخدام رشته زبان انگلیسی؛زبان وادبیات فارسی چرانوشته؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: سمانه
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۰۰
  • کد دیدگاه: ۶۵۷۴۰

سلام
فرم ثبت نام باز نمیشه. چکار باید کرد؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد امیری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۱۱
  • کد دیدگاه: ۶۵۷۴۶

با سلام
سمانه گرامی کمی صبر کنید تا مشکل پیش آمده برای سایت بانک مرتفع بشه و سپس مجدد مراحل ثبت نام را طی کنید
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: راعی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۱۱
  • کد دیدگاه: ۶۵۶۶۴

سلام تا چه تاریخی واسه ثبتنام فرصت هست

پاسخ دهید
  • نویسنده: سکینه
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۹:۳۷
  • کد دیدگاه: ۶۵۵۱۳

باسلام.من متولد 64هستم و 2 سال از سن گفته شده بیشتر و فرزند جانباز .رشته لیسانس اقتصاد کشاورزی و ساکن ساری .البته ثبت نام کردم ولی برای اسکن فایلهای مورد نیاز باید ویرایش کنم .میخواستم بدونم اثلا واجد شرایط هستم که برای ویرایس اقدام کنم

پاسخ دهید
  • نویسنده: admin
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۹:۴۰
  • کد دیدگاه: ۶۵۵۱۵

با سلام
سکینه گرامی شرایط ذکر شده برای این آگهی را به دقت مطالعه بفرمایید، قطعاً پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: صبا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۴۰
  • کد دیدگاه: ۶۵۲۵۱

با سلام ، سایتی رو که برای ویرایش معرفی کردید خطا میده، مثلا داخل کادر شهر تحصیل نمی تونم اسم شهرو بنویسم . خواهشا راهنمایی کنید .
ضمنا مهلت ثبت نام رو هم قید کنید
. متشکرم…

پاسخ دهید
  • نویسنده: ماری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۱:۲۹
  • کد دیدگاه: ۶۵۰۸۴

سلام من قبلا ثبت نام کردم حدود 3 سال قبل کد رهگیریم گم شده در ضمن آدرس میلی ک دادم yahoo بوده الان انگار هک شده باز نمیشه برای ویرایش چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد امیری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۷:۱۹
  • کد دیدگاه: ۶۵۱۰۳

با سلام
مجدد اقدام به ثبت نام نمایید
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: ترنم
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۱۲
  • کد دیدگاه: ۶۴۹۳۰

سلام من كه قبلا ثبت نام كرده بودم وحالا كه مي خوام اطلاعاتم رو ويرايش كنم نمي تونم،چون كد رهگيري مو گم كردم.
ويا اينكه ميخوام دوباره ثبت نام كنم نميشه چون ميگه قبلا اين كدملي درسيستم ثبت شده است.
ممنون ميشم راهنماييم كنيد.

پاسخ دهید
  • نویسنده: حاج عابدی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۳۱
  • کد دیدگاه: ۶۴۱۱۶

سلام با وجود معرفی این سایت جهت ویرایش دوباره خطا میدهد لطفا راهنمایی فرمایید

پاسخ دهید
  • نویسنده: azar
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۵:۴۰
  • کد دیدگاه: ۶۴۰۸۴

سلام من قبلن ثبت نام کرده ام ودراین مورد خطا میده که کدملی درسیستم موجوداست حالا من چه کارکنم؟؟؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد امیری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۵:۴۹
  • کد دیدگاه: ۶۴۰۹۱

با سلام
جهت تایید دعوت به همکاری به این لینک :
http://bpi.ir/hrm/index/accept-invitation
و جهت ویرایش اطلاعات خود اینجا مراجعه نمایید:
http://bpi.ir/hrm/index/pre-edit
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۲۹
  • کد دیدگاه: ۶۴۱۱۴

با سلام با مجود مراجعه به ههمین سایتی که اعلام کردید برای ویرایش باز هم خطا می دهد لطفا بیشتر راهنمایی فرمایید

پاسخ دهید
  • نویسنده: بهناز
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۱:۴۵
  • کد دیدگاه: ۶۳۹۴۲

سلام من درسم تازه تموم شده هنوز مدركم حاضر نيست نميتونم بدون اسكن مدرك ثبت نام كنم؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد امیری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۱:۴۸
  • کد دیدگاه: ۶۳۹۴۴

با سلام
خیر بهناز گرامی امکانش نیست.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: غزاله
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۱۵
  • کد دیدگاه: ۶۳۹۹۲

شرط سنی واقعا خیلی مهمه؟ من 68 هستم نباید ثبت نام کنم؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد امیری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۱۸
  • کد دیدگاه: ۶۳۹۹۴

با سلام
بله غزاله گرامی شما میبایست تمامی شرایط استخدام درج شده در متن آگهی را دارا باشید.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: راحله
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۱:۳۲
  • کد دیدگاه: ۶۶۷۲۳

ایشون ک متولد 68 هستن!!! پس مشکلی نباید داشته باشه

پاسخ دهید
  • نویسنده: M
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۲۶
  • کد دیدگاه: ۲۴۲۰۳۸۱

سلام من همه شرایط ثبت نام رو برای شغل بانکدار دارم

ولی مدرک icdl ندارم برای شغل بانکدار فایل اسکن شده icdl نخواستن آیا میتونم ثبت نام کنم؟؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: علي
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۲:۲۲
  • کد دیدگاه: ۶۱۶۴۸

سلام علي هستم 25 ساله و ديپلمه,ميخواستم بدونم شرايط استخدام نگهبان در بانك را دارم ضمنا قد من 180 س ميباشد.

پاسخ دهید
  • نویسنده: علی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۵۶
  • کد دیدگاه: ۵۹۲۸۸

با سلام من متولد 63 و فوق دیپلم کامپیوتر هستم میتونم تو این استخدامی شرکت کنم؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: admin
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۴۸
  • کد دیدگاه: ۵۹۳۴۴

با سلام
علی عزیز اطلاعات ما چیزی بیش از موارد اعلام شده در آگهی بالا نیست. شما میتوانید آگهی مورد نظر را به دقت مطالعه کنید.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۵۰
  • کد دیدگاه: ۵۹۲۸۴

سلام من متولد 63 و فوق دیپلم کامپیوتر هستم میتونم در این استخدام شرکت کنم؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: admin
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۵۱
  • کد دیدگاه: ۵۹۳۴۶

با سلام
دوست عزیز اطلاعات ما چیزی بیش از موارد اعلام شده در آگهی بالا نیست. شما میتوانید آگهی مورد نظر را به دقت مطالعه کنید.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: زهره
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۰۵
  • کد دیدگاه: ۵۸۲۸۱

سلام
من متولد اسفند 1363در اصفهان هستم که دارای مدرک کارشناسی ریاضی و آشنایی با کامپیوتر دارم و در سال 92دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان به صورت شبانه شدم که بنا به هزینه بالا دانشگاه مجبور به انصراف شدم تا دوباره در سال 93برای روزانه بخوانم من می خواهم این را بدونم برای کسانی که متولد نیمه دوم سال 63 می باشند و برای مدرک ارشد مجبور به انصراف شدند کاری در بانک یا ارگان دولتی پیدا نمیشه ؟ممنون می شم اگر پاسخگو باشید.

پاسخ دهید
  • نویسنده: admin
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۲۳
  • کد دیدگاه: ۵۸۲۸۵

با سلام
دوست عزیز شما میتوانید به دنبال آگهی های استخدامی با مدرک لیسانس باشید.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: fatemeh
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۱۸
  • کد دیدگاه: ۴۷۶۶۶

میخواستم بدونم چرارشته های مثل حقوق نمیگیرین.این سه تا خیلی کم

پاسخ دهید
  • نویسنده: admin
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۵:۵۲
  • کد دیدگاه: ۴۷۷۳۰

با سلام
دوست عزیز ما تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی هستیم و نهاد تصمیم گیر در این رابطه نیستیم.
در رابطه با سوال شما به صورت کلی شرایط در هر آگهی بر حسب نیازهای هر نهاد در آن مقطع خاص تعیین میشود.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: سارا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۳۳
  • کد دیدگاه: ۵۷۱۰

سلام
من که متولد 63 هستم نباید برم سر کار؟
این چه مدل استخدامی دادنه.مردیم از بس شرایط گذاشتین یه دفعه بگین نمیخواهیم استخدام کنیم دیگه.

پاسخ دهید
  • نویسنده: elham
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۴:۳۲
  • کد دیدگاه: ۳۵۶۱

باسلام میخواستم بدونم تعداد استخدام خانمهادراستان زنجان چندنفره؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: zahra
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۴۸
  • کد دیدگاه: ۳۵۱۲

سلام
من کارشناسی ارشد فیزیک متولد نیمه دوم 63 ام
این 1 سال اختلاف رو قبول نمی کنند؟
با تشکر

پاسخ دهید
جهت عضویت در صفحه اینستاگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی