اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان،به اطلاع می رسانیم که تمامی اخبار مرتبط با استخدام بانک پاسارگاد در طی هر سال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.


pasargadجهت مشاهده تجربیات گزینش استخدامی بانک پاسارگاد در سال 1395 اینجا کلیک نمایید


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 22 فروردین 97 

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

>شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1369 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1367 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای : سمنان , شاهرود )
2- هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
3- تهران (شهرهای : تهران )
4- مازندران (شهرهای : تنکابن , ساری )
5- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
6- خوزستان (شهرهای : اهواز , دزفول )
7- مرکزی (شهرهای : اراک )
8- فارس (شهرهای : شیراز )
9- گلستان (شهرهای : گرگان )
10- گیلان (شهرهای : رشت )
11- کرمان (شهرهای : کرمان )
12- قم (شهرهای : قم )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1366 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1364 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
برای شغل کارشناس امور ارزی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک دیپلم می باشد.
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای : آمل )
2- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : عاطفه طاهری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:57

    کد دیدگاه : 1489524

    سلام
    در صفحه استخدامی بانک گاسارگاد قسمت استخدامی انفورماتیک، استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک ، استان سمنان و تهران اعلام شده اند ولی وقتی وارد لینک ثبت نام در این بخش می شویم، استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک را فقط شهر تهران اعلام کرده است.
    باید به کدام بخش توجه کرد؟ ایا استان سمنان شامل این بخش می شود یا خیر؟ ایا فقط در این بخش شهر تهران هست؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : محمد امیری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 12:16

      کد دیدگاه : 1489560

      با سلام عاطفه گرامی در این خصوص با واحد منابع انسانی بانک پاسارگاد در تماس باشید

      پاسخ دهید
  • نویسنده : احمدی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:53

    کد دیدگاه : 1489324

    سلام من دانشجوی ارشد هستم با دیپلم تجربی متولد۷۶ ایا میتونم ثبت نام کنم؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : حسن پاینده

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:02

    کد دیدگاه : 1489250

    سلام برا ثبتنام کارشناس حقوقی ،،یعنی اونایی که پروانه وکالت ندارن نمیتونن ثبت نام کنن؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سلام

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:35

    کد دیدگاه : 1489100

    واقعا از همون اول مشخص بود بی عدالتیه. ازمون شراط معدل ……به کلی برداشته همه حق اشتغال دارند رقابت ازمون مشخص میکنه (:diablo:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : نرگس اصلاح آمیز

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:27

    کد دیدگاه : 1488920

    سلام من ۴ سال بانکدار موسسه مالی اعتباری بودم شاید مدرکم لیسانس و مرتبط نبود ولی سابقه کاری داشتم افرادی مثل من باید چکارکنن شما میگید لیسانس در صورتیکه جسارت بهمه نمیکنم ولی خیلیا نه سوادشو دارن نه برخورد اجتماعی واقعا این عادلانه است

    پاسخ دهید
  • نویسنده : خ

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:41

    کد دیدگاه : 1488072

    باسلام کسی اخیرا ازمصاحبه شغل کارشناس حقوقی اطلاعی داره؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمدامین داغری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:32

    کد دیدگاه : 1488050

    سلام.تعداد افراد استخدامی برای بانکداری چقدر است؟تشکر

    پاسخ دهید
  • نویسنده : نرگس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:40

    کد دیدگاه : 1486758

    سلام ادمین جان
    من چندتا سوال داشتم لطفا جواب بدید
    برای استخدامی بانک پاسارگاد فقط ثبت نامه درسته ؟ ازمونی چیزی نداره ؟ درسته ؟
    بعد من دفعه ی قبلی ثبت نام کردم .الان که دوباره به روز رسانی شده بازم ثبت نام کنم ؟
    بعد تا کی منتظر بمونم که باهام تماس بگیرن ؟
    خودم به بانک مرکزیشون مراجعه کنم بنظرتون ؟
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 23:29

      کد دیدگاه : 1486866

      بله ثبت نام هست و بعدا دعوت به مصاحبه از تعداد معدودی از افراد. بنابراین خیلی از افراد ثبت نام کرده بی خبر می مانند

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:25

    کد دیدگاه : 1486162

    سلام ببخشیدمن خوزستانیم اما اهوازی نیستم میتونم واسه اهوازشرکت کنم؟؟ بعداقتصاد گفته همه گرایشا یعنی مهندسی اقتصاد کشاورزی میتونه ثبتنام کنه؟ تا کی فرصت ثبتنامه؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : شکیبا

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 20:17

      کد دیدگاه : 1486462

      نه دوست عزیز نميتونين یکی از شرایط ثبت نام بومی بودن و ساکن اون شهر بودن هس، مورد بوده که وقتی فهمیدن مدرکي دال بر ساکن بودن توي اون شهر نبوده مث قرارداد اجاره يا سند بنام خونه توی مصاحبه پرونده تشکیل ندادن براشون

      پاسخ دهید
  • نویسنده : رابیه حسینی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:55

    کد دیدگاه : 1485320

    با سلام . من رابیه حسینی ساکن شیراز با مدرک کارشناسی زمین شناسی از دانشگها سراسری بیرجند هستم و جویای کار.ملیت من افغان میباشد . آیا شراط ایرانی بودن برای استخدام شما الزامی است یا من هم میتوانم رزومه و مدارکم را ارسال کنم .
    لطفا جواب را ایمیل کنید.
    با تشکر فراوان

    پاسخ دهید
  • نویسنده : خ

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:51

    کد دیدگاه : 1484702

    باسلام براکارشناس حقوقی اخیراکسی دعوت شده؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : حسن پاینده

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:04

      کد دیدگاه : 1489252

      سلام شما که برا کارشناس حقوقی ثبت نام کردین پروانه وکالت هم میخاد؟

      پاسخ دهید
  • نویسنده : سمیرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:46

    کد دیدگاه : 1484688

    سلام
    لطفا تو رو خدا بهم جواب بدین هر چی هم تماس می گیرم با بانک پاسارگاد جواب نمیده

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سمیرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:40

    کد دیدگاه : 1484677

    سلام خدمت تمام دوستان و ادمین محترم
    لطفا بهم جواب بدین
    چه کاری انجام دهم جهت ثبت نام در بانک پاسارگاد مینویسه کد ملی شما قبلا ثبت شده است و اینکه من بومی نیستم یعنی بومی شهرستان و نه بومی استان، آیا میتوانم شرکت کنم؟ جون مادرتون هر کی مادرش دوس داره به من جواب بده.
    بسیار ممنون

    پاسخ دهید
    • نویسنده : امیر

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 00:25

      کد دیدگاه : 1484932

      سلام. نه نمیشه. باید حتما بومی و ساکن اون شهر باشین

      پاسخ دهید
  • نویسنده : فرشاد حیدری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:24

    کد دیدگاه : 1484108

    سلام دیپلم تجربی دارم استان کرمانشاه میتانم ثبتنام کنم یا نه لطفا جواب بدید

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فرشاد حیدری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:45

    کد دیدگاه : 1484057

    سلام دیپلم تجربی دارم ولی در استان کرمانشاه هستم اجازه ثبت نام دارم یا نه لطفا جواب بدید با معدل ۱۳.۸۰ پدر رزمنده وجانباز ۲۰درصدم هستم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فرشاد حیدری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:48

    کد دیدگاه : 1483994

    سلام دیپلم تجربی دارم ولی در استان کرمانشاه هستم میتانم ثبت نام کنم یا نه جواب بدید

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:14

      کد دیدگاه : 1489262

      نمیخوان داداش

      پاسخ دهید
  • نویسنده : مجتبی نوروزی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 00:35

    کد دیدگاه : 1483678

    سلام. ادمین لطفا جواب بده. من فوق لیسانس فقه و حقوق هستم. برای کارشناس حقوقی رشته حقوق با کلیه گرایش ها میخوان. آیا من با مدرک فقه و حقوق میتونم ثبت نام کنم ؟ لطفا جواب بده مهمه

    پاسخ دهید
  • نویسنده : امیر

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:32

    کد دیدگاه : 1482858

    ایا برای استخدام بانک فرزند شهید از سن معاف هست؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مریم

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 03:15

    کد دیدگاه : 1482464

    سلام بچه ها برای ریاضی عمومی و زبان عمومی چه کتابی را پیشنهاد می کنید؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سهیلا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:03

    کد دیدگاه : 1482390

    سلام ببخشید بچه ها میشه راهنماییم کنید برای دروس عمومی چه کتابایی مطالعه کنم بهتره؟آخه اولین باره ثبت نام میکنم گیج شدم لطف کنید اسم و نویسنده کتاب ها رو بگید برام.

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...