اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 5 تیر 98

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش , جزیره قشم )
2- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
3- مازندران (شهرهای : تنکابن , سلمانشهر )
4- اصفهان (شهرهای : اصفهان , شاهین شهر , نجف آباد )
5- خوزستان (شهرهای : اهواز , بندر ماهشهر )
6- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
7- قزوین (شهرهای : قزوین )
8- گیلان (شهرهای : لنگرود )
9- چهارمحال و بختیاری (شهرهای : شهرکرد )
10- لرستان (شهرهای : خرم آباد )
11- خراسان (شهرهای : مشهد )
12- آذربایجان غربی (شهرهای : خوی )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان , شاهرود)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- گلستان (شهرهای: گرگان)
9- گیلان (شهرهای: رشت)
10- کرمان (شهرهای: کرمان)
11- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1367 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1365 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
4- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
6- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
7- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
8- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
9- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس فنی تأسیسات

برای شغل کارشناس فنی تأسیسات حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
دارا بودن 10 سال سابقه کار مرتبط و مفید
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس فنی تاسیسات اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

 سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام


  لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی        راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی   
      درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی     دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی   
  سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید      معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام   
اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : الهام

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:04

    کد دیدگاه : 2336236

    با عرض سلام
    چند تا بند باید به این آگهی استخدام به نظر من باید اضافه بشه؟
    1-سابقه بیمه اگر کسی داشته باشه به ثبت نام کمک کنه یعنی از شرایط سنی فرد کم کنه.
    2-شرایط سنی بانکدار به نظرم باید مثل بقیه سمت های بانکی از تاریخ 70/01/01شروع بشه.
    3-رشته فیزیک (کلیه گرایش ها) هم برای سمت بانک دار اضافه بشه چون افرادی که فیزیک خواندن شبیه رشته ریاضی هستند.
    4-حتی کسی که آخرین مرحله گذراندن دوره تحصیلی کارشناسی ارشد هست ،فقط داره دوران تکمیل مدارک ،یا دفاع از پایان نامه تایید کنید لطفا.
    5-این مهم ایا کسی که کارشناسی یه رشته نامرتبط با بانک ولی کارشناسی ارشد مرتبط در ثبت نام به مشکل بر می خوره چون سایر گزینه ها در انتخاب لیسانس نداره لطفا این موارد چک گردد.
    با تشکر

    پاسخ دهید
  • نویسنده : الهام

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:51

    کد دیدگاه : 2335336

    سلام

    پاسخ دهید
  • نویسنده : پارسا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 05:52

    کد دیدگاه : 2333499

    من کارشناسی علامه طباطبایی خوندم با رتبه ۵۰۰ و ارشد تربیت مدرس با رتبه ۴۸ و بیکارم!!رشته مدیریت
    دیگه امیدی هم به استخدام شدن ندارم!…

    پاسخ دهید
    • نویسنده : علی

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:49

      کد دیدگاه : 2334026

      ناامید نشو
      شماا بدون کار چیزی از ارزشت کم نمیشه♥️

      پاسخ دهید
      • نویسنده : پارسا

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 17:16

        کد دیدگاه : 2334128

        ممنون.
        ولی بدون کار هم فایده ای نداره،فقط سرخوردگی…

        پاسخ دهید
  • نویسنده : Elham

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:16

    کد دیدگاه : 2331255

    سلام دوستان. من میخام ثبتنام کنم ولی ایمیلی ک برام اومد هرکاری کردم نتونستم توی اون لینکش برم ینی نمیره تواون صفحه. چ کنم بنظرتون؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : احسان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:52

    کد دیدگاه : 2327369

    سلام
    من ثبت نام کردم
    ولی الان صفحه بانک پاسارگادو باز نمیکنه اصلا
    اصلا نه خبر دارم نتایجش کی میاد یا اصلا چه اتفاقی افتاده
    مشکل از سایته ؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : MNO

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:40

    کد دیدگاه : 2323052

    **************

    کسی از تاریخ شروع دوره خبر داره؟؟؟

    **************

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:28

    کد دیدگاه : 2322945

    با سلام کی نتایج را اعلام می کنند

    پاسخ دهید
  • نویسنده : N.p

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 04:45

    کد دیدگاه : 2321756

    سلام دوستان یه سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید من ساکن کرج هستم میتونم برای تهران ثبت نام کنم؟لطفا اگه اطلاع دارین راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:39

    کد دیدگاه : 2320293

    سلام خسته نباشید دوستان
    کسی میدونه مهلت آزمون استخدام بانک پاسارگاد کی هستش؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:31

    کد دیدگاه : 2320287

    سلام خسته نباشد
    دوستان آزمون استخدامی بانک پاسارگاد تاکی مهلت داره؟؟؟
    لطف میکنید جواب بدین

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان یک (مریم احمدی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 11:57

      کد دیدگاه : 2320396

      سلام جذب از طریق تکمیل فرم دعوت به همکاری صورت میپذیرد و مهلتی برای تکمیل فرم مشخص نشده است.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : سان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:07

    کد دیدگاه : 2316729

    سلام دوستان
    خواهشا کسی میدونه بگه
    دوره های اموزشی همون شهر خودمونه یا تهران؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : MNO

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 17:07

      کد دیدگاه : 2317396

      سلام شما دعوت به همکاری شدی؟

      پاسخ دهید
      • نویسنده : سان

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 13:33

        کد دیدگاه : 2337030

        نه هنوز دعوت نشدم و شایدم نشم

        ولی خیلی واسم سخته ۶ ماه تهران و تنها
        اگه کسی اطلاعات داره بگه

        پاسخ دهید
  • نویسنده : امیرحسین خسروی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:06

    کد دیدگاه : 2316627

    اقا سلام پس چرا مشهد اصلا خبری نسیت من 9 ماه ثبتت نام کردم اما یک زنگ هم نمیزنن؟؟؟؟؟؟منتظر پیام هستن پس – کسی از مشهد هست رفته باشه مصاحبه؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : Nafis

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 16:12

      کد دیدگاه : 2317314

      سلام منم تقریبا ۴ ماه هست ثبت نام کردم ولی علی رغم معدل بالا و مدرک icdl متاسفانه هنو خبری نشده ب هر حال امیدوارم…

      پاسخ دهید
  • نویسنده : لیلا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:51

    کد دیدگاه : 2313912

    خواهش میکنم اگه میدونید جواب بدید
    میخوام معدل دیپلم و کارشناسی رو وارد کنم کادرش قرمز میشه و عدد نمینویسه.چندبار هم از اول شروع کردم،باز نمیشه.با اینکه با اعداد لاتین هم میزنم.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 13:38

      کد دیدگاه : 2317000

      سلام.از پی سی استفاده کنین.احتمالا با گوشی انجام میدین که امکانش نیست

      پاسخ دهید
  • نویسنده : نوروزی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:48

    کد دیدگاه : 2311844

    تا کی مهلت ثبت نام هست؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان هفت (زارعی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 11:58

      کد دیدگاه : 2311863

      با سلام
      کاربر گرامی، مهلت ثبت نام اعلام نشده است.
      شرایط استخدام را در بالای همین صفحه مطالعه نمایید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : س

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:53

    کد دیدگاه : 2311749

    سلام ببخشیدمن ساکن سورشجونم ۱۵کیلومترباشهرکردفاصله داره رب ساعت بیشترتاشهرکردنیست ایابومی شهرکردحساب میشم ومیشه شرکت کنم یانه؟وتاکی وقت داره ؟وهزینش چقد؟ومن درسم تموم شده ولی مدرک هنوزنگرفتمه بایدچکارکنم؟لطفاپاسخ بدین.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان یک (مریم احمدی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 10:56

      کد دیدگاه : 2311753

      سلام شرایط در بالای همین صفحه درج شده است، لطفا مطالعه بفرمایید
      هزینه ای نیاز نیست بپردازید.

      پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:53

      کد دیدگاه : 2314090

      اقاکجاماشهرکردیاخودمون موندیم

      پاسخ دهید
    • نویسنده : بی نام

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 22:09

      کد دیدگاه : 2316014

      بله می تونید شرکت کنید.اگهی دعوت به همکاری هست و هزینه نداره.مدارکتون رو بارگزاری کنید انشالله بهتون زنگ بزنن.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : شبنم

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:18

    کد دیدگاه : 2310170

    سلام.اصلا اینجاکسی هستش که بعدثبت نام بهش زنگ زده باشن یاپیام داده باشن؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : طاهر ملکی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:14

    کد دیدگاه : 2309657

    والله من چند ماه پیش ثبت نام کردم ولی هنوزم که هنوزه خبری نیست ،نه زنگی نه پیامی نه دعوت نامه ای ،لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم از کجا پیگیر باشم ممنون 😔😔😔

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:26

    کد دیدگاه : 2309450

    سلام شرمنده رشته حسابداری برا خوزستان نیاز ندارند؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان یک (مریم احمدی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 22:39

      کد دیدگاه : 2309466

      سلام شرایط و رشته های مورد نیاز در بالای همین صفحه درج شده است، لطفا بررسی نمایید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : رضا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:10

    کد دیدگاه : 2308737

    سلام. ۱-من رشتم اقتصاده ولی جز رشته ها نمیارش
    ۲- تاریخ فراغت دیپلم هم سال ۸۶ گرفتم ولی از ۸۸ به بعد داره
    لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : آرش

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:31

    کد دیدگاه : 2308638

    ما ک مهندسی برق خوندیم نمیتونیم شرکت کنیم!؟
    استخداما چ فایده ای داره هیچ جا مهندسی برق برنمیداره…حتی آزمون استخدام دولتی تو کل ایران تقریبا ۳۰ نفر مورد نیاز نوشته بود…من نمیدونم آخه برا کارمند شدن چ تخصصی لازمه ک از همه رشته ها برنمیدارن تا کی بیکار آخه😞

    پاسخ دهید
    • نویسنده : MNO

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:48

      کد دیدگاه : 2308808

      برق چه ارتباطی می تونه داشته باشه با بانکداری؟

      پاسخ دهید
      • نویسنده : ناشناس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 20:16

        کد دیدگاه : 2309257

        می شه جواب منم بدید تا کی وقت داریم ثبت نام کنیم

        پاسخ دهید
        • نویسنده : MNO

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : 21:31

          کد دیدگاه : 2311056

          وقت داره فعلا

          پاسخ دهید
      • نویسنده : آرش

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 00:44

        کد دیدگاه : 2311367

        برا کارمند شدن ک دیگه لازم نیس آپلو هوا کنیم نهایتش با ی هفته آموزش تموم میشه
        مثلا ریاضی و آمار و کامپیوتر و آی تی چ ربطی ب بانکداری دارن!!؟؟
        کار با کامپیوتر ک بلدیم ،تا دلتم بخواد ریاضی هم خوندیم دیگ چی میخواد

        پاسخ دهید
        • نویسنده : ناشناس

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : 13:24

          کد دیدگاه : 2318700

          چون شما شناختی نسبت به این رشته ها ندارید بی ربط تلقی می کنید

          پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...