اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 5 تیر 98

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش , جزیره قشم )
2- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
3- مازندران (شهرهای : تنکابن , سلمانشهر )
4- اصفهان (شهرهای : اصفهان , شاهین شهر , نجف آباد )
5- خوزستان (شهرهای : اهواز , بندر ماهشهر )
6- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
7- قزوین (شهرهای : قزوین )
8- گیلان (شهرهای : لنگرود )
9- چهارمحال و بختیاری (شهرهای : شهرکرد )
10- لرستان (شهرهای : خرم آباد )
11- خراسان (شهرهای : مشهد )
12- آذربایجان غربی (شهرهای : خوی )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان , شاهرود)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- گلستان (شهرهای: گرگان)
9- گیلان (شهرهای: رشت)
10- کرمان (شهرهای: کرمان)
11- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1367 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1365 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
4- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
6- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
7- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
8- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
9- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس فنی تأسیسات

برای شغل کارشناس فنی تأسیسات حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
دارا بودن 10 سال سابقه کار مرتبط و مفید
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس فنی تاسیسات اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

 سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام


  لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی        راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی   
      درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی     دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی   
  سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید      معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام   
اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : صدف

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:40

    کد دیدگاه : 2439448

    مدرک لیسانسم هنوز نیومده نمیتونم ثبت نام کنم؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:37

    کد دیدگاه : 2439445

    سلام اگه مدرک دانشگاهی هنوز نیومده باشه نمیتونم ثبت نام کنم برای بانکداری؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : بهار

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 03:18

    کد دیدگاه : 2437739

    سلام
    اینکه رنگ بعضی از شهرها قرمز شده یعنی چی؟
    یعنی ظرفیت پر شده دیگه ثبت نام فایده نداره؟ یااینکه هنوز ظرفیت هست و پرنشده میشه ثبت نام کرد؟
    چرا توضیحی نداره

    پاسخ دهید
  • نویسنده : بهار

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 03:14

    کد دیدگاه : 2437737

    سلام
    اینکه اسم بعضی از شهرها قرمز شده یعنی چی؟
    یعنی ظرفیت داره؟نداره؟
    چراتوضیحی ندادن راجبش مابدونیم قضیه ازچه قراره

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مصطفی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 03:20

    کد دیدگاه : 2428909

    سلام، میشه ما توی چند عنوان شغلی ثبت نام کنیم ، مثلا هم بانکدار و هم مسیول انفورماتیک

    پاسخ دهید
  • نویسنده : Hossein

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:49

    کد دیدگاه : 2424714

    سلام دوستان
    چندتا سوال داشتم‌ ممنون میشم‌ جواب بدید
    اول اینکه کلا تو کل مراحل چه معرف هایی میخوان؟باید سپاهی باشه؟کارمند باشه؟بازنشسته باشه؟چند نفر باید باشن؟
    دوم اینکه کلا سوالات آزمون استخدامی بانک ها منبع دروس ریاضی وآمار و زبان انگلیسی چیه؟در چه سطحه؟منظورم اینه که در سطح دبیرستان یا دانشگاه؟
    ببخشید پر حرفی کردم
    ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:10

    کد دیدگاه : 2423402

    با حروف فارسی می زنی ، انگلیسی تست کن درست میشه

    پاسخ دهید
  • نویسنده : رایان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:44

    کد دیدگاه : 2423360

    سلام اگه ممکنه در مورد حقوق و مزایای شغل مسئول دفتر ادرس محل کار تو تهران یه توضیحی بدین چرا هیچ جا چیزی ننوشته 🙁

    پاسخ دهید
  • نویسنده : هانیه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:39

    کد دیدگاه : 2421676

    چرا معدل رو نمیشه وارد کرد
    وقتی معدل رو وارد میکنم همش کاراکتر خالی تایپ میشه؟اصلا اعداد رو نمایش نمیده
    وقتی هم‌میزنم‌مرحله بعد میگه اطلاعات مدرک رو درست وارد نکردید
    خواهش میکنم یکی جواب بده

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 13:37

      کد دیدگاه : 2422942

      برای منم اینجوریه

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ..

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:59

    کد دیدگاه : 2418992

    با سلام این بانک پاسارگاد چجوریه؟!مگه آزمون برگزار نمیکنه تو رو خدا یکی جواب بده!!و یه سوال دیگه رشته ی علوم کامپیوتر نمیپذیرن؟!برا شغل بانکدار؟!چون انفورماتیک فقط تهران گرفته

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان یک (مریم احمدی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:24

      کد دیدگاه : 2419123

      سلام خیر آزمون برگزار نمیکند، جذب از طریق تکمیل فرم توسط شما و بررسی فرم ها و تماس با شما از سوی بانک صورت میگیرد.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : سیدامیر موسوی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:51

    کد دیدگاه : 2414328

    به نکته خیلی مهم اشاره نکردید ادمین…

    حداقل معدل مورد تائید استخدام بانک پاسارگاد چند است؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : منصور میری بن

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:59

    کد دیدگاه : 2408170

    سلام مدرک ای سی دل واقعا ضروری بدون اون میشه ثبت نام کرد .رشته ارشد حقوق اصالتم از زاهدان ولی برای مشهد میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:55

    کد دیدگاه : 2406859

    سلام داخل ایمیلی ک برای من اومده اصلا لینک ثبت نام نیست

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سحر یگانه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:35

    کد دیدگاه : 2404664

    تاکی مهلت داریم برای ثبت نام؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشتیبان یک (مریم احمدی)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 12:38

      کد دیدگاه : 2404671

      سلام مهلتی برای تکمیل فرم از سوی بانک اعلا، نشده است.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:28

    کد دیدگاه : 2399715

    من معدلم 12 و 44 یعنی دیگه هیچوقت استخدام بانک نمیشم؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : pashaei

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 08:47

      کد دیدگاه : 2404060

      اگ سنتون پایینه میتونید مجددا ی دانشگاهی مث ازاد ثبت نام کنید و دروسی که پایینتر از دوازده گرفتید رو بردارید نمره بالا بگیرید که احتمالا بیشتز دو ترمم بر نمیداره البته اگ حوصله این کارو داشته باشید چون با این نمره فقط جای خصوصی اونم اگ اشنا داشته باشی یا کار بلد باشی میتونی بری .

      پاسخ دهید
  • نویسنده : آيسان دروگري

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:44

    کد دیدگاه : 2395857

    من خرداد بود ثبت نام كردم ولي بهم زنگ نزدن آيا كسي هست تو خرداد ثبت نام كرده باشه و بهش زنگ زده باشن؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 12:02

      کد دیدگاه : 2404552

      بله

      پاسخ دهید
      • نویسنده : ناشناس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 17:19

        کد دیدگاه : 2407958

        معدلتون چند بود؟ رفتين چي گفتن بهتون؟

        پاسخ دهید
        • نویسنده : بهار داوری

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : 11:00

          کد دیدگاه : 2431137

          چراا سنو از ۷۱ به بعد گذاشتن

          پاسخ دهید
  • نویسنده : هشتمین

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:43

    کد دیدگاه : 2394205

    توی این سایت یا جای دیگه شنیدید با کسی بعد از 1 سال تماس گرفته باشن؟
    من یه سال هست که فرم پر کردم شرایطم هم خوبه تقریبا یعنی از نظر دانشگاه و معدل نمیدونم چرا بررسی نمیشه
    کاش حداقل اگر یه جای کار ایراد داشت تو همون قسمت پیگیری وضعیت ثبت نام میگفتن مثلا ایراد کار شما اینجاست کسی دیگه امید نمی بست

    پاسخ دهید
    • نویسنده : احسان

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 11:25

      کد دیدگاه : 2395066

      سلام.من هم مثل شما.
      جالب اینجاس چیزی که هر بار میزنن ،دقیقن همون لیست قبلیه.یعنی همون شهرا و همون رشته ها و….
      اصلا تغییرش نمیدن.یعنی اون شهر مورد تقاضا ، دو نفر ادم درست حسابی براش پیدا نشده توی این یه سال؟؟

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ممد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:20

    کد دیدگاه : 2391310

    اقا بانک ها رشته الکترونیک نمیگیرن؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : امیرحسین خسروی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 07:50

    کد دیدگاه : 2389224

    سلام – من چندین بار پیام دادم خواهشا جواب بدین ! تا حالا کسی از مشهد دعوت به مصاحبه شده یا نه ؟ این که تو قسمت ثبت نام بالا برای شغل بانکدار هر دفعه یک استان قرمز میشه دلیل خاصی داره ؟ یعنی دارن اون استان رو بررسی میکنن یا خیر؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 05:08

    کد دیدگاه : 2389201

    توروخدا بومي بودن رو برداريد 🙁

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...