۷ سال پیش

استخدام بیش از ۱۰۰ معلم بصورت رسمی در مدارس و مهد کودکها
اطلاعات بیشتر

  100 معلم به صورت رسمی در سال 95 در مدارس و مهد کودک ها استخدام می شوند

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت : در راستای افزایش رشد فکری کودکان پیش دبستانی، بیش از 100 معلم به صورت رسمی در سال 95 در مدارس و مهد کودک های کشور استخدام می شوند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت :بر اساس برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش موظف است تمامی کودکان پیش دبستانی را زیر پوشش قرار دهد تا به صورت یکسان همه کودکان 6 سال از علم کافی در حوزه های مختلف بهره مند شوند.
رخساره فضلی افزود: یکسان سازی آموزش و آماده کردن دانش آموزان خلاق برای تحصیل در مدارس از اهداف اصلی وزارت آموزش و پرورش می باشد.
مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش کیفی به کودکان پیش دبستانی کشور در سال جاری تصریح کرد : 50 درصد کودکان 6 سال در کشور در طرح سنجش بهداشت سلامت و آمادگی تحصیلی شرکت داده می شوند.
فضلی افزود : در راستای افزایش رشد فکری کودکان پیش دبستانی، بیش از 100 معلم به صورت رسمی در سال 95 در مدارس و مهد کودک های کشور استخدام می شوند.
وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در مناطق محروم و عشایری و روستایی و کم تر توسعه یافته با تفکیک استان و آمایش سرزمینی برنامه های ویژه آموزشی برای کودکان پیش دبستانی در نظر دارد که در سال جاری عملیاتی می شود.
مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش تعداد کودکان 6 سال کشور را 750 هزار نفر اعلام و تصریح کرد : این تعداد در سال جاری در 28 هزار آموزشگاه بعلیم و تربیت آموزش می بینند.
وی افزود:42هزار کلاس آموزشی برای کودکان پیش دبستانی در سطح کشور در نظر گرفته شده است که امیدواریم با افزایش اعتبارات در سال های آینده شاهد افزایش استقبال خانواده های در شرکت فرزندانشان در آموزشگاه پیش دبستانی دولت باشیم.
فضلی اظهار داشت : تعداد کودکان پیش دبستانی استان سمنان بیش از هشت هزار نفر است که استان سمنان با اتخاذ روش های آموزشی مناسب در آمار پوشش پیش دبستانی ها در مدارس دولتی در رتبه اول کشور قرار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640740
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد