• ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام بیمه حافظ

استخدام بیمه حافظ

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام بیمه حافظ


شرکت بیمه حافظ درقالب شرکت سهامی عام در تاریخ 1381/02/17 پس از طی روند قانونی، به‌عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با تمرکز فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد کیش و با هدف ایجاد آرامش‌ِخاطر، تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بازار بیمه و جلب رضایت آنها فعالیت خود را آغاز‌کرد.
«شرکت بیمه حافظ» با استفاده از ابزارهای انتقال ریسک ازطریق کارگزاران معتبر بین‌المللی و شرکت‌های اتکاییِ تراز‌ِ اوّل جهان و منطقه که سهم عمده‌ای در بیمه‌های مهندسی، پیمانکاری و انرژی در تمام مناطق دنیا از جمله ایران دارند و با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران خبره صنعت بیمه کشور موفق‌ شد در مدت کوتاهی علاوه بر فعالیت‌های عادی بیمه‌گری خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در تمام رشته‌های متداول بیمه، تعدادی از پروژه‌های کلیدی را نیز بیمه‌ کند.

آرشیو آگهی های استخدام بیمه حافظ

۲۸ شهریور ۱۴۰۲
دعوت به همکاری منشی خانم برای نمایندگی آتیه سازان حافظ در لاهیجان

دعوت به همکاری نمایندگی آتیه سازان حافظ نمایندگی آتیه سازان حافظ برای تکمیل کادر خود در گیلان (لاهیجان) به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز منشی خانم حقوق توافقی بیمه تامین اجتماعی استان مورد نیاز: گیلان ساکن لاهیجان ساعت کار 7:30 تا 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اعطای نمایندگی شرکت بیمه حافظ در استان خراسان رضوی و شمالی

اعطای نمایندگی شرکت بیمه حافظ شرکت بیمه حافظ سهامی عام جهت تکمیل کادر خود در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز اعطای نمایندگی جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیسابقه کاری: مهم نیستحقوق: توافقیاستان‌های مورد نیاز: خراسان رضوی، خراسان شمالیاز همه شهر ها استان خراسان رضوی، خراسان شمالیاعطای کد نمایندگی جنرال (مجوز صدور تمامی بیمه های اموال و اشخاص)مزایا:بیمه بیمه تکمیلی هدایای مناسبتی سهام تشویقی اسکانبرخی مزایای متمایز «...

مشاهده بیشتر
۲۱ بهمن ۱۴۰۰
دعوت به همکاری کارشناس بیمه برای نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ در لاهیجان

آگهی دعوت به همکاری نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ برای تکمیل کادر خود در لاهیجان (گیلان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس بیمه جنسیت: خانم دانشجو نباشد نوع همکاری: حضوری و دورکار سابقه کاری: مهم نیست مقطع تحصیلی: مهم نیست حقوق توافقی کار در دفتر بیمه ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه استان مورد نیاز: گیلان شهر مورد نیاز: لاهیجان متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=769975
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k