۸ سال پیش

استخدام جدید مهندسین ناظر بخش کشاورزی در سال ۹۵
اطلاعات بیشتر

فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی استخدام می‌شوند

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از استخدام جدید مهندسین ناظر بخش کشاورزی در سال آینده خبر داد.
محمد علی جوادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروهای جوان بسیاری به عنوان مهندسین ناظر بخش کشاورزی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استخدام شدند، اظهار داشت: بر اساس این قانون ۱۰ هزار ناظر بخش کشاورزی مشغول به خدمت شدند.

وی تصریح کرد: سندی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی مصوب شده تا این جوانان به عنوان مدیران کارآمد آینده وزارت کشاورزی تربیت شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به استخدام جدید مهندسان ناظر و فارغ التحصیلان در جهاد کشاورزی گفت: در سالهای آینده و اواخر سال ۹۵ نیروهای جدیدی در این رابطه استخدام می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=561715
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد