۱ سال پیش

استخدام جهاد دانشگاهی الزهرا (س)
No Image

استخدام جهاد دانشگاهی الزهرا (س)

جهاد دانشگاهی الزهرا (س)
تهران
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) جهت تکمیل کادر مدرسین خود در تهران دعوت به همکاری می‌کند:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدرس مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) تلاش دارد با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های آموزشی این نهاد، بستر و زمینه‌های جدید آموزشی را برای برگزاری دوره‌های مهارتی ضروری و کاربردی جهت استفاده دانشجویان فراهم کند. مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) جهت تکمیل کادر مدرسین خود برای برگزاری دوره‌های مهارتی ضروری و کاربردی از جمله زبان‌های خارجه، کامپیوتر، روانشناسی، حسابداری، بازار کار، فرهنگ و هنر،‌ طراحی دوخت، آموزش کودکان، دعوت به همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه و سابقه تدریس خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال یا با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی الزهرا (س) بخش باشگاه مهارت، قسمت مدرس شو، فرم مربوط را تکمیل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2644035
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه