• ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشکده علوم پزشكی خمین

استخدام دانشکده علوم پزشكی خمین (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آگهی استخدامی دانشکده علوم پزشکی خمین  

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه نهایی آزمون استخدام پیمانی

خبر 31 تیر 1403: اطلاعیه نهایی آزمون استخدامی پیمانی دانشکده علوم پزشکی خمین/دعوت به مصاحبه
به اطلاع داوطلبان محترمی که طی نتایج اعلام شده مرحله 3 برابر ظرفیت ، واجد شرایط انجام مرحله ارزیابی تکمیلی گردیده اند می رساند: فرآیند ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی و تخصصی) دانشکده علوم پزشکی خمین مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده فایل پیوست انجام خواهد شد. لذا تاکید می گردد داوطلبین محترم موارد مندرج در این آگاهی را مطالعه و صرفا در زمان اعلام شده به آدرس: خمین، بلوار قدس، معاونت آموزش و تحقیقات مراجعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 28 تیر 1403: دعوت به همکاری هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی خمین
دانشکده علوم پزشکی خمین، به منظور تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی خود، فراخوان جذب تعهدات هیات علمی را در رشته پرستاری برگزار می نماید.

دانلود دفترچه

اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدام پیمانی

خبر 16 تیر 1403: اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدامی پیمانی دانشکده علوم پزشکی خمین
به اطلاع داوطلبان محترم آزمون پیمانی مورخ 1403/04/01 می رساند با عنایت به اعمال امتیازات مندرج در آگهی استخدام نسبت به ارائه مدارک امتیاز کرونا ، جوانی جمعیت و امتیاز بومی از روز شنبه مورخ 1403/04/16 لغایت 1403/04/18 با مدارک مورد نیاز به واحد کارگزینی دانشکده علوم پزشکی خمین مراجعه نمایید. یادآور می گردد به همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و کپی تمام صفحات ضروری می باشد.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 10 تیر 1403: دعوت به همکاری هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خمین
دانشکده علوم پزشکی خمین، به منظور تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی خود بر اساس دستورالعمل نحوه گذراندن تعهدات قانونی مطابق با مفاد ماده 41 آیین نامه اداری اعضای هیات علمی، فراخوان جذب تعهدات هیات علمی را در رشته بیوشیمی برگزار می نماید.

دانلود دفترچه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی خمین

آگهی 10 خرداد 1403: استخدام دانشگاه علوم پزشکی خمین
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین در نظر دارد برای تامین 7 نفرنیروی مورد نیاز خود از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و مصاحبه تخصصی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.

دانلود دفترچه

اطلاعیه جدید آزمون لغو شده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

خبر 3 خرداد 1403: اطلاعیه جدید پیرامون آزمون لغو شده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
پیرو آگهی جذب ۲۵ نفر نیروی پیمانی دانشکده علوم پزشکی خمین مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ به اطلاع شرکت کنندگان گرامی می‌رساند با عنایت به مجوز سازمان اداری استخدامی به شماره ۱۴۸۴۰مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ مبنی بر موافقت با ۷ مجوز در رسته‌های بهداشتی درمانی آزمون صرفا جهت رشته‌های تخصصی (شامل رادیولوژی آزمایشگاه- بهداشت حرفه‌ای - بهداشت محیط) برگزار می‌گردد. لذا سایر متقاضیان در رسته‌های اداری ،مالی و فرهنگی با توجه به عدم صدور مجوز از طرف سازمان اداری استخدامی نسبت به اعلام شماره حساب جهت دریافت واریزی حق شرکت در آزمون اقدام نمایند. نحوه ارسال شماره حساب از طریق پیامک به داوطلبین اطلاع رسانی می‌گردد. لازم به ذکر است دفترچه ثبت نام آزمون جهت ۷ رشته تخصصی مجدد منتشر و مدت ۳ روز امکان ثبت نام جهت داوطلبان جدید فراهم می‌گردد و ثبت نام متقاضیان در رسته‌های بهداشتی درمانی در آگهی سال ۱۴۰۲ به قوت خود باقیست و نیاز به ثبت نام مجدد نمی‌باشد.اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت منتشر خواهد گردید.

استخدام نیروی قراردادی

آگهی 25 فروردین 1403: استخدام نیروی قراردادی در دانگاه علوم پزشکی خمین
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق آزمون تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش به صورت قراردادی استخدام نماید.

دانلود دفترچه شرایط

 

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=886233
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k