• ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه آزاد اسلامی - سال ۹۷

استخدام دانشگاه آزاد اسلامی - سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار مربوط به استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی

جهت مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه آزاد اسلامي واحد تبریز - 19 اسفند 97

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در نظر دارد جهت تکمیل کادر درمانی بیمارستان امام سجاد (ع) و کلینیک دامپزشکی به شح جدول ذیل به صورت قرارداد کار معین نیروی انسانی جذب نماید. لذا واجدین شرایط جهت ثبت نام در وقت اداری از تاریخ 18 لغایت 21 اسفند به مدت 4 روز به امور اداری بیمارستان امام سجاد واقع در بلوار شهریار، خیابان گلکار مراحعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


استخدام نیروی مسلط به زبان اشاره در واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد- 9 دی 97

مسئول راه اندازی واحد بین المللِ فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نیروی انسانی متخصص با تسلط به زبان اشاره خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان علی مقداری مسؤل راه اندازی واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت: وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت ارائه برنامه‌ها و رشته‌های تحصیلی برای «جامعه ناشنوا و کم شنوای کشور و منطقه» در استان تهران راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور از نیروی انسانی متخصص در رشته‌های گوناگون با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری برای تدریس و پژوهش که دارای مهارت و تسلط عالی به زبان اشاره فارسی یا زبان اشاره انگلیسی هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

مقداری با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند رزومه خود را تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری به آدرس ایمیل iau.fib2019@gmail.com ارسال کنند، اظهار داشت: پس از بررسی رزومه‌های ارسالی با افراد واجد الشرایط برای مصاحبه، اشتغال پاره وقت یا تمام وقت دعوت به همکاری می‌شود.


خبر 5 آذر 97: امروز پایان مهلت ویرایش اطلاعات برای فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری میزان)

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، امکان ویرایش اطلاعات و بازبینی نهایی برای ثبت نام کنندگان در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که از اول آذر ماه آغاز شده، امروز دوشنبه ۵ آذر پایان می‌یابد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 29 آبان 97: دعوت به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات جهت توسعه و تحول حوزه علوم پزشکی و کادر هیات علمی خود از دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های ذیل دعوت به همکاری می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 22 آبان 97: ثبت نام 3200 نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری مهر)

براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه آزاد تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، باتوجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی در پیشرفت و ارتقا مراکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است در قالب فراخوان سال ۹۷ بیش از هزار عضو هیات علمی از میان افراد نخبه و مستعد برای مراکز آموزشی و پژوهشی خود جذب کند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


خبر 20 آبان مهر 97: امروز پایان مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری مهر )

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۰ آبان ماه پایان می یابد. به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید به سامانه سجاد مراجعه کنند.

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ۳۱ شهریورماه آغاز شده و مهلت ثبت نام در این فراخوان ساعت ۲۴ امشب، یکشنبه ۲۰ آذرماه به پایان می رسد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 19 مهر 97: استخدام دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای تکمیل کادر هیات علمی خود از بین دارندگان مدرک فوق لیسانس و دکتری در رشته های پرستاری و مامایی استخدام می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید


خبر 9 مهر 97: اعلام مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در 56 رشته دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری مهر )

فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد منتشر شد و در این فراخوان برای ۵۶ رشته در گروههای پزشکی و غیر پزشکی اعلام نیاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان جذب اعضای هیات علمی در رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۳۱ شهریورماه آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

متقاضیان پذیرش در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید به سامانه جذب این دانشگاه مراجعه کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 16 شهریور 97: فراخوان جذب هیات علمی برای هزار نخبه در دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری مهر )

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فراخوان جذب برای هزار نخبه علمی در دو هفته آینده در سامانه های دانشگاه منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ هزار نخبه علمی جوان برای عضویت در هیات علمی این دانشگاه جذب می شوند.

وی افزود: همچنین برای بازگشت ۱۰۰ نفر از نخبگان که در ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان درحال تحصیل هستند تمهیداتی در نظر گرفته شده است که این افراد نیز از امسال در این دانشگاه آغاز بکار خواهند کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 13 شهریور 97: جذب اساتید شاخص به کار بدون شرایط سنی در دانشگاه آزاد (منبع: خبرگزاری صدا و سیما )

هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی مقرر کرد شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای حضور و تدریس استادان شاخص در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت موسس و امناء و رئیس هیات جذب مرکزی و دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست این دانشگاه تشکیل جلسه داد و مقرر شد استادان شاخص و دانشمندی که پیش از این به علت برخی رویه‌ها از تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی محروم شده‌ بودند، بدون در نظر گرفتن شرایط سنی به این دانشگاه بازگردند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 27 مرداد 97: هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد جذب می شوند (منبع: خبرگزاری آنا)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اعلام کرد: هزار و 800 نفر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هزار نفر جذب خواهند شد.

سید علی ابطحی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان اینکه در جذب اعضای هیأت علمی تمایل داریم فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را جذب کنیم، اظهار کرد: هدف این است استادانی فرهیخته، با سابقه علمی مناسب و رتبه‌های برتر دوره‌های تخصصی را جذب کنیم. سال گذشته نیز بعد از انتشار فراخوان جذب، تعدادی ثبت‌نام کردند که ما طبق نیاز و براساس رزومه افراد، بهترین‌ها را انتخاب کردیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 22 مرداد 97: شروع ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از هفته اول شهریور (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برای اولین بار ارزیابی علمی استادان حق‌التدریس را شروع کردیم، گفت: در سال آینده از همکاری‌ افرادی استفاده خواهیم کرد که ارزیابی آموزشی و پژوهش قابل قبولی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره جزئیات فراخوان جذب، گفت: واحدها تا پایان این ماه فرصت دارند که این اطلاعات را وارد کنند. در ادامه گزارش آن برای هیات مرکزی جذب ارسال می‌شود و بعد از تایید هیات مرکزی جذب در هفته اول شهریور ماه ثبت نام متقاضیان آغاز می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 28 خرداد 97: احتمال اعلام فراخوان جذب اعضای هیات‌ علمی جدید در دانشگاه آزاد تا پایان تیرماه جاری (منبع: روزنامه فرهیختگان)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: «واحدهای دانشگاهی موظفند به‌تدریج مکان لازم برای استقرار اساتید را فراهم کنند تا امکان ارتباط و راهنمایی دانشجویان به نحو مطلوب فراهم شود.»  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این گفت‌وگو اعلام کرد: «با توجه به مهندسی مجدد رشته‌ها و تعیین میزان نیاز واحدها به کادر آموزشی و ساماندهی اعضای هیات‌علمی موجود، امید است تا پایان تیرماه جاری کمبود اعضای هیات‌علمی با کمک واحدهای دانشگاهی مشخص شده و فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی جدید اعلام شود.»

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1429997
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد