• ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه خوارزمی

استخدام دانشگاه خوارزمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام دانشگاه خوارزمی


خبر 25 خرداد 1400: تمدید مجدد ثبت نام و اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 1400/3/18، اطلاعیه مورخ 1400/3/22 و با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما، به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1400/3/24) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ 1400/3/28 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 22 خرداد 1400: تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاريخ 1418/03/00، با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (1400/03/22) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 1400/03/26 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  اين سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصيلي خود نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگرديد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
 اصلاحات مربوط به شغل محل های دفترچه راهنما:
ـ اصلاحیه مربوط به پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران:
- رشته تحصیلی شیمی (کد 30664) با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10067) (شغل کارشناس آزمایشگاه/کارگاه های فنی 15) اضافه می‌گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  پارك علم و فناوري استان چهارمحال و بختياري:
- رشته های تحصیلی حسابداری (کد 30408) با مقطع لیسانس و مدیریت مالی (کد 31074) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11508) (شغل حسابدار) اضافه می گردد.
- رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی (کد 32711) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11509) (شغل کارشناس برنامه ریزی 1) اضافه می‌گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه یاسوج:
-محل خدمت کد شغل محل (11417) به کهگیلویه و بویراحمد- گچساران اصلاح می گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه بیرجند:
- رشته تحصیلی آلودگی محیط زیست (کد 30015) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10296) (شغل کارشناس بهداشت محیط) اضافه می گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه شهرکرد:
- رشته های تحصیلی محیط زیست (کد 31003) و مرتع داری (کد 31096) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10670) ( شغل کارشناس محیط زیست) اضافه می گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه علم و صنعت:
- رشته تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات (کد31280) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11049) (شغل کارشناس فناوری اطلاعات) اضافه می گردد.
- رشته تحصیلی بهداشت مواد غذایی (کد 22889) با مقطع لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11046) (شغل کارشناس تغذیه) اضافه می گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  اصلاح جنسیت پذیرش دانشگاه علم و صنعت:
ـ در شغل محل های مربوط به دانشگاه علم و صنعت در سهمیه آزاد به استثنا کد شغل محل(11026) جنسیت پذیرش به زن/ مرد اصلاح می گردد.
ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه حضرت معصومه:
- رشته تحصیلی علوم ارتباطات اجتماعی (کد 30735) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10460) (شغل کارشناس امور پژوهشی 10) اضافه می گردد.

 استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400-  18 خرداد 1400

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام پیمانی افراد در وزارت علوم تحقیقات و فناوری منضم به بخشنامه های شماره 9757/93/200 مورخ 19/ 07/ 1393 و اصلاحیه آن به شماره 1172660 مورخ 26/ 02/ 1396 سازمان مذکور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی به شرح زیر اعلام میگردد:
مهلت ثبت نام تا 22 خرداد تا 28 خرداد 1400 می باشد.

> تعاریف

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در این متن دفترچه به شرح ذیل است:
الف) موسسه:
کلیه دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری که به استناد ماده 1 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور از شمول مقررات حاکم بر دستگاه های قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی بوده و تابع مقررات و آئین نامه های مصوب هیات های امنا می باشند.
ب)ایثارگران:
ب-1)ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25)درصد شامل:

ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25)درصد

جانبازان

آزادگان

همسر و فرزندان شهدا

همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر

همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت

پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب-2) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

ایثارگران سهمیه پنج (5)

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد

فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
1 .معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
2 .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
3 .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

> بومی

نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (40 %) برای حیطه عمومی و شصت درصد (برای حیطه  تخصصی (با ضریب یک و چهار دهم 1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
شرایط بومی بودن:
1 -شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد،  ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 -استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی بر اساس فرم مندرج در آگهی(ممهور به مهر نیروی انتظامی) پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره 1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مالک محاسبه قرار گیرد.
تبصره 2: افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می بایست در زمان ثبت نام، گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی می شوند، ضروری می باشد.
تبصره 3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
تبصره 4: نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون کتبی با ضریب یک و چهار دهم (4/1 (محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


لینک های مفید و مرتبط
آگهی آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی
سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2337380
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد