• ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختياری

استخدام دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختياری (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دعوت به همکاری

آگهی 11 اردیبهشت 1403: دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نظر دارد: از دانش آموختگان رشته مامایی جهت بکارگیری در مرکز آموزشی درمانی هاجر س (۵ نفر) و بیمارستان شهداء لردگان (۸ نفر) و رشته ارشد آموزش بهداشت جهت بکارگیری در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه (۱ نفر) در قالب قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح اصلی) دعوت به همکاری نماید. متقاضیان از تاریخ ۱۲ / ۰۲ / ۱۴۰۳ با مراجعه به آدرس اینترنتی tarhplus.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم بذکر است که توزیع مشمولین براساس مصاحبه انجام خواهد پذیرفت.

ثبت نام

آزمون دستیاری تخصصی بالینی

خبر 10 اردیبهشت 1403: اطلاعیه برگزاری آزمون دستیاری تخصصی بالینی (دوره۵۱)
ضمن عرض سلام حضور داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی (دوره۵۱)، بدینوسیله مکان وزمان برگزاری آزمون به شرح ذیل حضورتان اطلاع رسانی می گردد.
مکان آزمون: شهرکرد، جاده رحمتیه، مجموعه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی سالن ورزشی شهید علم الهدی
زمان آزمون: ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۹صبح (یکساعت قبل از آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته باشید)
توضیحات:
کارت ورود به جلسه و کارت ملی خود را بهمراه داشته باشید.
از بهمراه داشتن وسایل اضافی از قبیل کیف، تلفن همراه و...خودداری گردد.
دانشگاه مسئولیتی در قبال مفقودی وسایل شما نخواهد داشت. مکانی جهت امانات وسایل شما پیش بینی نگردیده است.

اطلاعیه شماره 10 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 19 فروردین 1403: اطلاعیه شماره 10 آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرفته نشده آزمون استخدامی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ دانشگاه های علوم پزشکی که در بازه زمانی ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ در بیمارستان های دولتی به جز توابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا در بیمارستان های خصوصی، سازمان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، خیریه و … به صورت قرار داد کار معین، کارگری، شرکتی که در راستای وظایف و ماموریت های محوله مستقیماً در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) خدمت نموده اند، می رساند: بر اساس اطلاعیه مرکز جهاد دانشگاهی (پیوست این اطلاعیه) نسبت به تکمیل اولیه فرم مربوط (تصویر پیوست) اقدام و در مدت زمان تعیین شده جهت بررسی به مدیریت منابع انسانی دانشگاه تحویل نمایند.

مشاهده اطلاعیه

استخدام بهورز

آگهی 30 بهمن 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه  تعداد ۶۲ نفر زن/ مرد از بین افراد واجد شرایط و بومی روستا را از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش و تربیت رشته شغلی بهورزی بصورت دانش آموز بهورزی پذیرش می نماید.

مشاهده آگهی

دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

آگهی 11 بهمن 1402: فراخوان ثبت نام نیروهای مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نظر دارد از دانش آموختگان رشته مامایی، بهداشت عمومی و بهداشت خانواده جهت بکارگیری در شهرستانهای شهرکرد(صرفا" مراکز بهداشتی) بن، سامان، فارسان، کوهرنگ، کیار، بروجن، اردل، فلارد، خانمیرزا، لردگان و رشته بهداشت محیط جهت خدمت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سامان و فارسان و بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه در قالب قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح اصلی) دعوت به همکاری نماید. متقاضیان از تاریخ 1402/11/15 با مراجعه به آدرس اینترنتی درج شده در اطلاعیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم بذکر است که توزیع مشمولین براساس نوبت ثبت نام و در فضای رقابتی شهرستان بر اساس امتیاز انجام خواهد پذیرفت.

ثبت نام

اطلاعیه جدید زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 23 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
لیست افراد جدید بعنوان معرفی شده در مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام پیمانی مهر ماه 1402 اعلام شده توسط مرکز جهاد دانشگاهی بشرح جدول پیوست می باشد ، که با توجه به شروع روند برگزاری مصاحبه لازم است داوطلبین مذکور نیز بر اساس اطلاعیه فوق اقدام مقتضی را جهت حضور در این مرحله بعمل آورند. ضمنا در خصوص نحوه برگزاری ارزیابی حیطه عمومی و تست ورزشی داوطلبان شغل فوریتهای پزشکی بدینوسیله نحوه برگزاری، بشرح ذیل اصلاح می گردد که مقتضی است داوطلبان این شغل در موعد مقرر شخصا حضور و اقدام نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 15 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی متمرکز وزارت بهداشت جهت فرایند حضور در مرحله ارزیابی تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

دعوت به همکاری علوم پزشکی شهرکرد

آگهی 5 دی 1402: دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نظر دارد از دانش آموختگان رشته رادیولوژی جهت بکارگیری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ / مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بازفت و بیمارستان شهداء لردگان در قالب تداوم ویژه کووید ۱۹ (مشمولین دارای گواهی پایان طرح و یا معافیت از طرح) و رشته کاردرمانی جهت خدمت در بیمارستان سیدالشهداء (ع) فارسان و رشته مهندسی تجهیزات پزشکی گرایش بیوالکتریک جهت خدمت در بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن در قالب قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح اصلی) دعوت به همکاری نماید. متقاضیان از تاریخ ۵ / ۱۰ / ۱۴۰۲ با مراجعه به آدرس اینترنتی tarhplus.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم بذکر است که توزیع مشمولین براساس نوبت ثبت نام انجام خواهد پذیرفت.

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 5 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص آمادگی برای حضور در مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه شماره 7 دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص آمادگی برای حضور در مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت بهداشت منتشر گردید.

مشاهده اطلاعیه

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=304803
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k