• ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۶

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال 96

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دانشگاه های افسری ارتش اینجا کلیک نمایید


جدول زمانبندی برگزاری کنکور اختصاصی و انجام فرآیند گزینش دانشجویان دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی 98-1397
موضوع تاریخ
ثبت نام اینترنتی (رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی) 96/8/8 تا 96/9/22
ثبت نام اینترنتی (رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی) فقط 96/9/23
تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون 96/10/26 تا 96/10/28
آزمون کتبی 96/10/29
اعلام اسامی قبولین آزمون کتبی در سایت و شروع انجام معاینات اولیه در بیمارستان های منطقه ای 96/11/15
انجام فرایند گزینش 96/12/5 تا 96/12/20   و  97/1/18 تا 97/2/19
اعلام اسامی قبولین نهایی در سایت 97/3/22
انجام آزمون روانسنجی و ثبت نام و پذیرش قبولین نهایی وآماده شدن برای اعزام به دوره رزم مقدماتی (معرفی به دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا) 97/4/9 تا 97/4/14
شروع آموزش رزم مقدماتی مشترک 97/4/19

خبر 19 خرداد 97: اعلام مدارک مورد نیاز پذیرش در دانشگاه های افسری آجا (منبع: سایت ارتش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ مدارک مورد نیاز پذیرش در دانشگاه های افسری آجا اعلام شد.

1- اصل دیپلم یا اصل گواهی موقت برابر دیپلم به همراه یک برگ روگرفت آن.
2- اصل مدرک پایان پیش دانشگاهی یا اصل گواهی موقت پایان پیش دانشگاهی به همراه یک برگ رو گرفت آن.
توجه: دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در سال جاری چنان چه تا روز پذیرش موفق به اخذ اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی نگردیده اند بایستی یک برگ گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی یا ریز نمرات نهایی ممهور به مرکز پیش دانشگاهی محل تحصیل خود را ارائه و حداکثر تا مورخه 97/04/14 (هم زمان با شروع دوره رزم مقدماتی مشترک) اصل مدرک قبولی پیش دانشگاهی خود را ارائه نمایند ، بدیهی است قبولی داوطلبانی که تا تاریخ پیش گفته موفق به ارائه مدرک پیش دانشگاهی خود نگردند کن لم یکن تلقی می گردد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی دانشگاه های افسری ارتش عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید


خبر 19 خرداد 97: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی قبولین دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.

توجه: مدارک مورد نیاز پذیرش در دانشگاه های افسری آجا اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 5 خرداد 97: زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش 

قابل توجه داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی 98-1397

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ برابر اعلام هیئت مرکزی گزینش آجا نتایج نهایی آن دسته از داوطلبانی که در مراحل معاینات پزشکی و مصاحبه های گزینش شرکت نموده اند در نیمه دوم خرداد ماه در پورتال اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران بارگذاری خواهد شد.


خبر 15 بهمن 96: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال 96
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال  96 اعلام شد.

قابل توجه قبول شدگان در آزمون کتبی:

*** تمامی مراحل معاینات پزشکی و مصاحبه ها بصورت متمرکز در تهران (میدان حر- خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به چهار راه کمالی - مدیریت گزینش و استخدام نزاجا) انجام می گردد .
** هیچ گونه معاینه پزشکی (عکس قفسه سینه - تست شنوایی و ...) در بیمارستان های منطقه ای و مصاحبه در دفاتر استخدام محل سکونت انجام نمی گیرد.
مدارك مورد نياز جهت تکمیل فرآیند گزینش:
1- اصل شناسنامه عكس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه 5 سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی 5 برگ پشت و رو).
2- 15 قطعه عكس 4×3 (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
3- 5 نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و كارت ملي پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
4- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبي و سببي شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید. (فرم مشخصات بستگان)
5- ارائه اصل گذر نامه داوطلب (در صورت دارا بودن).
6- اصل و رو‌گرفت مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرك پيش دانشگاهي (در صورت اخذ) – (در صورت نداشتن مدرک پیش دانشگاهی گواهی اشتغال به تحصیل ارائه گردد)
( معدل کل  برای رشته های ریاضی‏ فیزیک و علوم تجربی 14 و معدل کل برای رشته علوم انسانی و معارف اسلامی 16می باشد.
و معدل  کتبی برای تمامی رشته ها  10 می باشد.)
(در صورتي كه مدرك ديپلم داوطلب فاقد معدل كتبي باشد، ریز نمرات يا كارنامه با مهر آموزش و پرورش ارائه شود).
7- اصل مدرك نظام وظيفه (اصل كارت پايان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت يا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غيبت يا گواهي اشتغال به خدمت سربازی يا گواهي اشتغال به تحصيل براي دانش‌آموزان).
8- لباس ورزشي و كفش ورزشي مناسب.
9- پوشه روغني يك برگ.
10- خودكار.
11- كاركنان پايور آجا یک برگ خلاصه وضعيت خدمتي عكس‌دار با مهر و امضاء ف‌ يگان عمده به همراه معرفی‏نامه از یگان و مجوز دايره اعزام به مدارس نيروي مربوطه بدون قيد و شرط به همراه داشته باشند.
12- هزينه معاينات پزشكي مبلغ 500000 ريال (پنجاه هزار تومان) مي‌باشد. لذا داوطلبان بايستي مبلغ مذكور را به هنگام گزينش به همراه داشته باشند.
13- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏ بایست هنگام مراجعه، کارت دانشجویی، معرفی نامه، پرینت کارنامه با درج تعداد واحدهای اخذ شده و گذرانده از دانشگاه مربوط را که ممهور به مهر آموزش دانشگاه باشد، ارائه نمایند. همچنین مجموع تعداد واحدهای مؤثر گذرانده شده آنها تا پایان ترم اول سال تحصیلی 97-96 و اخذ شده در ترم دوم سال تحصیلی 97-96 کمتر از 44 واحد بوده و بایستی از دانشگاه مربوطه نامه ه‏ای مبنی بر اینکه مجموع واحدهای مؤثر گذرانده تا کنون چند واحد بوده و چند واحد در ترم دوم سال تحصیلی 97-96 اخذ نموده‏ اند را به همراه داشته باشد. (لازم به ذکر است نامه مذکور و پرینت واحدهای مؤثر گذرانده شده و اخذ شده در ترم جاری باید ممهور به مهر دانشگاه مربوطه باشد).
14- داوطلبانی که دانشجو بوده و انصراف داده‏ اند، باید اصل نامه انصراف خود و اصل برگه تسویه حساب از دانشگاه مربوطه را که ممهور به مهر آن دانشگاه باشد به همراه داشته باشند.(لازم به ذکر است در اصل نامه انصراف باید تعداد واحدهای مؤثر گذرانده شده آن داوطلب تا زمان انصراف قید شده باشد.)
15- فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف می ‏باشند.
16- داوطلبان دارای بسیج فعال نیم نمره به معدل کل و فرزندان نظامی 1 نمره به معدل کل و نیم نمره به معدل کتبی‏ شان اضافه می‏ گردد.
17- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی -  و دارندگان گواهی بسیج فعال) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است،و در زمان ثبت نام اینترنتی به دفاتر حوزه های استخدام مستقر در استان محل سکونت تحویل نداده اند، بایستی مدارک خود را به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش ارائه دهند.(لازم به ذکر است جانبازان از کار افتادگی کلی محترم در برگه هایی که از بنیاد شهید مرکز استان خود می آورند صرفا باید از کار افتاده کلی بدون قید درصد – ذکر شده باشد؛ بدیهی است سایر معرفی نامه ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
18- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته‌های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
19- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
20- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
21- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
22- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
23- داوطلبانی که دارای مدرک زبان انگلیسی (TOEFL) تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
24- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذكر:
الف- سن بین 16 تا 22 سال (مبنا 96/8/8)، یعنی متولد 74/8/8 به بعد باشند، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏ گردد.
ب- داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه‏ داران و کارمندان رسمی و پیمانی کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
پ- از پذيرش داوطلباني كه مدارك ذكر شده را به‌همراه نداشته باشند و يا شرايط آنان مغاير با دستورالعمل و يا آگهي استخدام باشد، خودداري خواهد شد.
ت- کلیه درجه ‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره 2 ماده 49 ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی داخل و کارمندان تا سن 25 سال مجاز و باید پس از قبولی در آزمون ورودی در روز گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه‏ های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی مربوطه به همراه داشته باشند) می‏ توانند در فرآیند گزینش شرکت نمایند.
ث- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامي و غيرنظامي به محل اجراي گزينش جلوگيري به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزينش از پذيرش و ادامه كار داوطلب خودداري خواهد شد.
ج- هر داوطلب با مسئوليت خود جهت ادامه مراحل گزينش مراجعه و پيش بيني رفت و آمد و ساير هزينه‌هاي ضروري (خوراك و اسكان) خود را براي مدت حداقل 3 روز بنمايد.
چ- از پذيرش داوطلبان در غير از ساعت و تاريخ ذكر شده ممانعت بعمل آمده و درب هاي ورودي رأس ساعت 7 صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان به صورتی برنامه ریزی نمايند كه حداقل يك ساعت قبل در محل مذكور حضور داشته باشند.
ح- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن‌بند، فندک، سیگار، چاقو، پنجه ‏بوکس و...) خود داری نمایید.
خ- شروع دوره آموزش در نيمه دوم تير ماه خواهد بود، لذا داوطلبان بايد حداكثر در خرداد ماه سال جاري موفق به اخذ مدرك پيش دانشگاهي شده باشند و اگر داوطلبي تمام مراحل گزينش را با موفقيت طي نموده ولي موفق به اخذ مدرك پيش دانشگاهي نشده باشد، پذيرش نهايي نخواهد شد.
د- داوطلبان نظامي و سربازان وظيفه بايد با لباس شخصي جهت انجام مراحل گزينش در محل مذكور حضور داشته باشند.
آدرس محل برگزاری فرآیند گزینش:
تهران: ميدان حُرّ - خ امام خميني(ره) -  نرسيده به چهارراه كمالي - مديريت گزينش و استخدام نزاجا.
بیماری پزشکی دارای منع استخدامی در نیرو های مسلح :
داوطلب گرامی چنانچه جزء قبولین آزمون کتبی بوده و به یکی از بیماری های جدول زیر دچار می باشید، قطعا در روز معاینات پزشکی مردود خواهید شد، لذا به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی وپرهیز از هزینه های مربوط به معاینات پزشکی وایاب وذهاب ، ازحضور در فرایند گزینش خودداری نمایید.

ردیف عنوان بیماری
1 تالاسمی مینور
2 چاقی (BMI بالاتر از 30 )
3 کوررنگی
4 سابقه جراحی های وسیع
5 مشکلات عمده ارتوپدی
6 سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
7 هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
8 کلیه بیماری های صعب العلاج
9 هرگونه بیماری  یا سا بقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد

جهت سفارش پستی کتاب مصاحبه حضوری ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم مشخصات بستگان اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی دانشگاه های افسری عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید


اطلاعیه های آزمون استخدام دانشگاه های افسری:

جهت مشاهده اطلاعیه های آزمون های استخدام دانشگاه های افسری ارتش اینجا کلیک نمایید


خبر 15 دی 96:  توزیع کارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ كارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری از هم اكنون قابل دريافت ميباشد.

توجه:
آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند و کد پرونده ثبت نام دریافت ننموده اند ، می توانند با کد ملی و کد رهگیری خرید موفق خود کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند
ولی بایستی با استفاده از منوی سمت راست فرم شماره 1 (تکمیل ثبت نام) را دانلود ، بصورت کامل و خوانا تکمیل ، امضا ودر صورت داشتن سهمیه مدارک مربوطه را به آن پیوست نمایند.
مدارک سهمیه و فرم اطلاعات تکمیل ثبت نام(ویژه داوطلبان ثبت نام ناقص) و یک قطعه عکس ۴*۳ داوطلب که در سال جاری گرفته شده است ، بایستی در روز آزمون جمعه 29 دیماه 1396 به نماینده گزینش در محل برگزاری آزمون تحویل گردد در غیر این صورت قبولی شما در آزمون کن لم یکن می گردد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 12 دی 96: اطلاعیه توزیع کارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش
1- داوطلبان گرامی می توانند از تاریخ 96/10/15 تا 96/10/29 کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سامانه دریافت نمایند
2- جهت آن دسته از داوطلبان که در زمان مقرر اعلام شده نتوانسته بودند اطلاعات ثبت نام خود را تایید کنند ، نیز کارت ورود به جلسه آزمون صادر می گردد. ولی قبل از دریافت کارت بایستی اطلاعات خود را کامل و تائید نمایند.
3- منوی چاپ اطلاعات و فراموشی کد رهگیری خرید و کد پرونده  ثبت نام داوطلبان همچنان فعال می باشد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی دانشگاه افسری (91 و 93 و 94 و 96) به همراه پاسخنامه اینجا کلیک نمایید

جهت ویرایش اطلاعات ثبت شده اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی دانشگاه های افسری عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید


اطلاعیه شنبه : ۹۶/۱۰/۰۲ :
مهلت ویرایش و تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان در ساعت ۱۲ امشب به پایان می رسد ، و سامانه مسدود می گردد.آن دسته از داوطلبانی که نتوانند اطلاعات خود را تکمیل نمایند، مجددا از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بایستی اطلاعات ثبت نام خود را تایید نمایند.


اطلاعیه چهارشنبه ۹۶/۰۹/۲۹: 
مهلت تکمیل فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دانشگاه های افسری آجا تا زمان رفع مشکلات سامانه محفوظ و قابل تمدید می باشد.
توجه:این مهلت شامل خرید کارت جدید نمی باشد.

*مهم: آن دسته از داوطلبانی که هنگام خرید کارت و ثبت نام، فیلد ایمیل را تکمیل ننموده اند، جهت دریافت اطلاعات ثبت نامی و دیگر موارد گزینشی بایستی هنگام ویرایش ، به درج ایمیل اقدام نمایند. این گزینه اجباری می باشد.

داوطلبان بایستی پس از ورود به صفحه ویرایش اطلاعات ابتدا ، حوزه ثبت نام خود را انتخاب نموده تا فیلد استان و شهرستان محل سکونت خود را ویرایش نمایند.
داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون اطلاعات حوزه خود را اشتباه وارد کرده بودند ، بایستی بر اساس محل سکونت خود ، حوزه صحیح را انتخاب نمایند.
با توجه به بروز رسانی اطلاعات تقسیمات کشوری در سامانه ثبت نام ، آن دسته از داوطلبانی که به هنگام خرید کارت شهرستان محل سکونت خود را به اجبار شهر دیگری انتخاب نموده اند(مانند: داوطلبان شهرستان های ، طبس – بشرویه - فردوس) در این مرحله بایستی حوزه – استان – شهرستان خود را با دقت تصحیح و ویرایش نمایند.
حوزه ثبت نام شهر قوچان منحصرا به داوطلبان استان خراسان شمالی می باشد ، داوطلبان ساکن شهر قوچان بایستی مشهد را بعنوان حوزه خود انتخاب نمایند.
پس از اتمام ویرایش ، به آدرس ایمیل وارد شده ، اطلاعات مربوط به کد رهگیری خرید ، کد پرونده ثبت نام و حوزه ثبت نام انتخابی داوطلب ارسال می گردد.
به علت ترافیک شدید در روزهای پایانی ثبت نام،تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان بالاخص در کافی نت های سراسر کشور با مشکل ارسال اطلاعات مواجه شده است، برای داوطلبانی که خرید کارت را با موفقیت انجام و کد رهگیری خرید دریافت نموده اند،هیچ جای نگرانی در خصوص پایان زمان ثبت نام وجود ندارد،این دسته از داوطلبان تا فرصت خواهند داشت تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایند

 جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۶/۰۹/۲۴ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۶ به سامانه مراجعه نمایند

 داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون کد رهگیری پرداخت موفق خود را فراموش کرده یا به علت مشکلات رایانه ای کد را دریافت نکرده اند، با مراجعه به صفحه فراموشی کد رهگیری پرداخت ، اطلاعات لازم را وارد نموده و کد خود را دریافت نمائید.توجه شود اطلاعات دقیق در زمان خرید کارت را وارد نمائید.

الف) آن دسته از داوطلبانی که خرید موفق داشته و کد رهگیری پرداخت را دریافت نموده اند ولی موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند ، در مراجعات بعدی می توانند از منوی سمت راست و فرم ثبت نام اقدام به تکمیل فرم نمایند.
ب) مبلغ کارت آزمون ۵۰۰۰۰۰ پانصدهزار ریال (پنجاه هزار تومان) می باشد. مبلغ واریزی غیر قابل استرداد می باشد
پ) جهت فرزندان نظامی یک نمره در معدل کل ، نیم نمره در معدل کتبی ارفاق در نظر گرفته می شود
ت) جهت داوطلبان با سهمیه بسیج فعال نیم نمره در معدل کل ارفاق در نظر گرفته می شود

*نکات مهم:
1- خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام با استفاده از منوی بالای صفحه ، دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نموده و با رعایت تمام ضوابط و شرایط موجود در دفترچه اقدام به ثبت نام نمایید.
2- جهت انجام ثبت نام حتی المقدور از طریق رایانه شخصی استفاده نمایید
* استفاده از نسخه های موبایل پیشنهاد نمی گردد
3-داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی نزدیکترین حوزه ثبت نامی و محل برگزاری آزمون به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.
4- داوطلبان مشمول سهمیه ها بایستی مدارک مربوطه را به دفاتر استخدام محل سکونت خود تحویل نمایند . در غیر اینصورت امتیاز مربوطه لحاظ نخواهد شد.
5- تاریخ برگزاری آزمون راس ساعت 8 صبح مورخه 96/10/29 خواهد بود.
6- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 96/10/26 الی تاریخ 96/10/28  بر روی سایت آجا قرار خواهد گرفت.
7- در تمامی مراحل ثبت نام کد رهگیری پرداخت و شماره پرونده ثبت نام خود را یادداشت نموده و توسط سامانه چاپ و تا پایان فرآیند گزینش نزد خود نگهداری نمایید.
8- به منظور راه های ارتباطی با شما خواهشمند است در وارد نمودن شماره همراه - تلفن ثابت - آدرس محل سکونت و ایمیل کمال دقت را به عمل آورید.
9- برابر نمودار راهنمای زیر اقدام به ثبت نام نمایید.
10- در صورت داشتن هر گونه سئوال از طریق منوی بالای صفحه بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال نمایید.
11- هر داوطلب فقط مجاز به خرید یک کارت ثبت نام خواهد بود .درغیر اینصورت سیستم از خرید مجدد او جلوگیری خواهد نمود.
12- درصورت فراموشی کد رهگیری پرداخت با استفاده از منوی سمت راست و تکمیل اطلاعات مورد نیاز ، کد پرداخت خود را دریافت نمایید.
13- ملاک محاسبه سن داوطلب تاریخ 96/08/08 می باشد


خبر آذر 96: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه های افسری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، برابر اعلام هیات مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران مهلت تکمیل اطلاعات فرم ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دانشگاه‌های افسری آجا تمدید شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 22 آبان 96: اطلاعیه جدید آجا درباره آزمون استخدامی ارتش (منبع: خبرگزاری تسنیم)

ارتش در بیانیه‌ای، چند نکته درباره آزمون استخدامی ارتش اعلام کرد.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، چند نکته درباره آزمون استخدامی ارتش اعلام کرد. متن این طالاعیه به شرح ذیل است:

قابل توجه داوطلبان محترم آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش ج.ا.ا

به علت ترافیک بالا در روزهای پایانی ثبت نام، تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان بالاخص در کافی نت های سراسر کشور ممکن است با مشکل ارسال اطلاعات مواجه شود. لذا برای داوطلبانی که خرید کارت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت انجام و کد رهگیری خرید دریافت نموده اند؛ هیچ جای نگرانی در خصوص پایان زمان ثبت نام وجود ندارد.

این دسته از داوطلبان تا پایان روز یکشنبه 26 آذرماه جاری فرصت خواهند داشت تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

همچنین به اطلاع می رساند: فرصت ثبت داوطلبان داوطلبان رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک تا ساعت 24:00 امشب (22/9/96) خواهد بود و داوطلبان رشته علوم انسانی در مورخه پنجشنبه 23 آذرماه فرصت ثبت نام خواهند داشت.


خبر 7 آبان 96: اطلاعیه شرو ثبت نام اینترنتی آزمون دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا

ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی دانشگاه های افسری آجا برای ورودی سال 97-96 از فردا هشتم آبان ماه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش: این ثبت نام که از طریق پایگاه اطلاع رسانی آجا صورت می گیرد، تا پایان تاریخ بیست و سوم آذر ماه ادامه دارد.
بر اساس این گزارش: داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از تاریخ هشتم آبان ماه لغایت بیست و دوم آذر ماه و داوطلبان رشته علوم انسانی فقط در تاریخ بیست و سوم آذر ماه امکان ثبت نام در آزمون را دارند.
گفتنی است: هرگونه اطلاعیه، خبر و یا اصلاحیه در این خصوص از طریق پایگاه اطلاع رسانی آجا اطلاع رسانی می شود.

.

 استخدام دانشگاه های افسری جمهوری اسلامی ایران- 4 آبان 96

 ارتش جمهوري اسلامي ايران جهت تكميل كادر افسري نيروهاي زميني، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوايي، دريايي و سازمان هاي تابعه خود از بين جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامي گري و رزمندگي كه داراي روحيه انقلابي، ولايتمداري، سلحشوري، ازجان گذشتگي، ايثارگري و بسيجي و آمادگي ماموريت در هر مكاني كه آجا صلاح بداند، جهت طي دوره دانشگاه هاي افسري اجا دانشجو مي‌پذيرد. داوطلبان درحال تحصیل و فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي رياضي‌فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني ومعارف اسلامی از طريق آزمون اختصاصي و مصاحبه حضوري انتخاب و به منظور فراگيري آموزش‌هاي نظامي كاربردي در دانشگاه‌هاي افسري امام علي (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهيد ستاري، علوم دريائي امام خميني(ره) و فارابي مشغول به تحصيل خواهند شد.

.

شرایط عمومی

1- متدين به دين مبين اسلام.
2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران (ايراني ‌الاصل بودن و عدم سابقه تابعيت بيگانه)
3- ايمان به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران و آمادگي فداكاري در راه تحقق اهداف آن.
4- اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه.
5- فقدان محكوميت مؤثر كيفري و محكوميت ناشي از اقدام عليه امنيت كشور، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران.
6- نداشتن عضويت يا وابستگي و هواداري از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌هاي سياسي.
7- دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 22 سال و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
8- حداكثر سن براي رشته خلباني هواپيما 20 سال مي‌باشد.
9- عدم معروفيت به فساد اخلاقي برابر ضوابط گزينش
10- دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاينات استخدام).
تبصره: حداقل قد براي عموم داوطلبان 165 سانتيمتر و ديد چشم براي رشته‌هاي خلباني و براي ساير رشته‌ها حداقل مي باشد.

.

شرايط اختصاصي

1– سپردن تعهد خدمتي برابر ضوابط قانون ارتش جمهوري اسلامي ايران.
2- داشتن حداقل معدل كل ديپلم براي رشته‌هاي علوم تجربي و رياضي‌فيزيك14 وبراي رشته هاي علوم انساني و معارف اسلامي 16 و همچنین حداقل معدل کتبی 10 برای  تمامی رشته هاو برای داوطلبان در حال تحصیل معدل سال سوم متوسطه ملاک بوده و در زمان ثبت نام نهایی ارائه مدرک قبولی سال چهارم متوسطه (یا پیش دانشگاهی) الزامیست . (فرزندان شاهد ،جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند).
3- داوطلبان بایستی مدرک قبولی سال چهارم متوسطه ( ياپیش دانشگاهی) خودراحداکثرتا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک(تا تاریخ 19/4/97) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی می گردد.
4- جهت داوطلبان خلبانی هواپیما حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 می باشد.
5- قبولي در آزمون علمي ، معاينات پزشكي ، مقاومت جسماني و صلاحيت‌هاي گزينشي.
6- فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان و نظاميان از اولويت استخدام برخوردار مي‌باشند.
7- بسیجیان فعال و حافظان کل قرآن کریم از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
8- نداشتن تعهد خدمتي يا استخدامي به دستگاه هاي دولتي و بخش خصوصي.
9- دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت عدم گذراندن حداكثر 44 واحد درسی(با احتساب واحدهای ترم جاری) می توانند  ثبت نام نمایند.
10- از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاهها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
11- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درارتش ج.ا.ا وجودندارد.
12- با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان متأهل حق ثبت نام ندارند.
13- داوطلبان داراي مدرك قهرماني كشوري و بالاتر داراي اولويت در استخدام بوده و در صورت عدم قبولي در معاينات پزشكي اوليه ،براي انجام معاينات مجدد به ف بهداپ آجا معرفي می شوند.
14- درجه داران رسمی و پیمانی (بين درجات گروهبانيكمي تا استوار یکمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در کنکور اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش دردانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.

.

امتيازات

1- تحصيل در دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران(دانشگاه افسري امام علي(ع) ،دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوايي شهيد ستاري ، دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر و دانشكده علوم و فنون فارابي) شبانه‌روزي مي‌باشد.
2- پوشاك، تغذيه، آموزش ، بهداشت و درمان دانشجويان رايگان مي‌باشد.
3- به دانشجويان در طول تحصيل كمك هزينه تحصيلي پرداخت مي‌شود.
4- دانشجويان پس از طي 7 ترم موفقيت آميز تحصيلي به درجه ستواندومي نائل مي‌گردند و پس از دانش‌آموختگي به آنان دانشنامه كارشناسي در رشته مربوط اعطا مي‌گردد.
5- فارغ التحصيلان از تسهيلات ، وام هاي مصوب ، كارت اعتباري حكمت ، بيمه خدمات درماني و بيمه عمر براي خود و عائله تحت تكفل و ساير خدمات رفاهي برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

.

مدارك لازم به هنگام مراجعه جهت گزینش داوطلبان پس از قبولی در آزمون ورودی

1- چهار برگ رو گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی به همراه اصل آن+ فتوکپی صفحات شناسنامه پدر و مادر، پدر بزرگ، مادربزرگ، برادران و خواهران تنی و ناتنی.
2- هشت قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده که یک قطعه آن تقاضا نامه ثبت نام الصاق می گردد.
3- اصل و یک برگ روگرفت گواهی دوره متوسط و یا گواهی اشتغال به تحصیل از آموزش و پرورش مربوط.
4- برگ اطلاعات انفرادی داوطلبان استخدام(فرم خام مربوط به اطلاعات انفرادی را بایستی از سایت اجا پرینت گرفته و تکمیل نمایید)
5- برگ مشخصات بستگان(فرم خام مربوط به مشخصات بستگان را بایستی از سایت اجا پرینت گرفته و تکمیل نمایید)
6- روگرفت کارت پایان خدمت در صورت انجام خدمت ضرورت سربازی.
7- فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و نظامیان مدارک مربوط را به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.
8- بسیجیان فعال و حافظان کل قرآن کریم مدارک مربوط را به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.
9- همراه داشتن کارت ورود به جلسه هنگام گزینش پس از قبولی در آزمون ورودی.

.

نحوه ثبت نام

1- علاقمندان(داوطلبان داراي ديپلم رياضي فيزيك وعلوم تجربي) لازم است جهت اطلاع از شرایط و ضوابط و انجام ثبت نام از تاریخ 96/8/8 تا 96/9/22 به وبگاه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.
تبصره: به علت محدوديت هاي موجود، داوطلبان داراي مدرك ديپلم علوم انساني ومعارف اسلامي فقط مي توانند به مدت يك روز در تاريخ 96/9/23 به وبگاه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه واقدام به ثبت نام نمايند.
2- داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی نزدیکترین حوزه ثبت نامی و محل برگزاری آزمون به محل سکونت خود را در سایت اجا انتخاب نمایند.
3- داوطلبان بایستی کارت ورود به جلسه آزمون را پس از انجام موفقیت آمیز کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی ، از سایت اجا دریافت و به هنگام برگزاری آزمون ورودی ارائه نمایند. ضمناً ارائه کارت ورود به جلسه به هنگام انجام فرآیند گزینش پس از قبولی در آزمون ورودی الزامی می باشد.

 جدول رشته‌هاي تحصيلي:

ردیف عنوان رشته وگرايشهاي مربوطه دانشگاه نوع ديپلم و پيش دانشگاهي
1 رشته‌هاي عمومي نيروي زميني
شامل: مدیریت دفاعی(گرايش هاي :اداري پرسنلي ،دارايي ، آماد،دژبان ، ترابري) ، علوم دفاعي(گرايش هاي: پياده،زرهي،توپخانه صحرايي وموشكها،پدافندهوايي،ش.م.ه،بهداشت ودرمان)،  مهندسي دفاعي(گرايش هاي:استحكامات وعمران،الكترونيك،مخابرات وجنگال،مكانيك والكترومكانيك ،مهمات) ، مهندسی نگهداری وتعمیر بالگرد، مهندسی عمران
امام علي(ع) رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
2 رشته‌هاي عمومي قرارگاه پدافند هوایی
شامل: مهندسي فرماندهي وكنترل (گرايش هاي: اطلاعات عمليات ، كنترل شكاري ، عمليات موشك) ، مهندسي مكانيك (گرايش: تعميرو نگهداري سامانه هاي دفاعي هوايي) ، مهندسي برق (گرايش هاي :الكترونيك ،مخابرات)
خاتم الانبیاء(ص) رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
3 رشته‌هاي عمومي نيروي هوایی
شامل: مهندسي نگهداري و تعميرهواپيما ، مهندسي هوافضا ، مهندسي برق(گرايش هاي : مخابرات، الكترونيك،جنگال) ، ترافيك هوايي ، مديريت آماد هوايي
شهيد ستاري رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
4 رشته‌هاي عمومي نيروي دریایی
شامل: تفنگدار دریایی ، مهندسي كشتي ، مدیریت وکمیسر دریایی ،مهندسي ناوبري وفرماندهي كشتي ، مهندسی الکترونیک ومخابرات دريايي
امام خميني(ره) نوشهر رياضي فيزيك ، علوم تجربي
5 علوم كاربردي اطلاعات (گرايش:حفاظت اطلاعات) ، مهندسي برق(گرايش: الكترونيك) فارابي رياضي فيزيك ،علوم تجربي
6 خلباني بالگرد امام علي(ع) رياضي فيزيك ، علوم تجربي
7 گرايش هاي : خلباني –ناوبري هوايي(خلباني پهباد  هوانوردي) شهيد ستاري رياضي فيزيك ، علوم تجربي
8 عقيدتي سياسي(گرايش:الهيات وسياسي) امام علي(ع) رياضي فيزيك ،علوم تجربي ، علوم انساني و معارف اسلامي

 دروس عمومي (تمام رشته‌ها)

آزمون تعداد سوال ضرايب كتب منابع طرح سوال
زبان و ادبيات فارسي 20 3 دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم دبيرستان
زبان عربي 10 1 سال‌هاي دوم و سوم دبيرستان
فرهنگ و معارف اسلامي 20 3 دوره پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم دبيرستان
زبان خارجي(انگليسي) 20 2 دوره پيش‌دانشگاهي و سال سوم دبيرستان
هوش و استعداد تحصيلي 25 3

دروس تخصصي (رياضي فيزيك)

آزمون تعداد سوال ضرايب كتب منابع طرح سوال
رياضي 40 3 در حدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم و هندسه 1 دبيرستان
فيزيك 35 3 درحدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم فيزيك 1 و آزمايشگاه دبيرستان
شيمي 30 2 در حدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم دبيرستان

دروس تخصصي (علوم تجربي)

آزمون تعداد سوال ضرايب كتب منابع طرح سوال
رياضي 35 3 در حدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم و هندسه 1 دبيرستان
فيزيك 35 3 درحدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم فيزيك 1 و آزمايشگاه دبيرستان
شيمي 35 2 در حدود دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي دوم و سوم دبيرستان

دروس تخصصي (علوم انساني و معارف اسلامی)

آزمون تعداد سوال ضرايب كتب منابع طرح سوال
رياضي 20 3 دورة پيش‌دانشگاهي و سالهاي اول و دوم و سوم دبيرستان
تاريخ و جغرافيا 30 3 دورة پيش‌دانشگاهي و‌سالهاي دوم و سوم‌دبيرستان
علوم اجتماعي 20 2 علوم اجتماعي(دورة پيش‌دانشگاهي و سال سوم)
روانشناسي 20 2 روانشناسي (كتب سال سوم)
اقتصاد 15 2 اقتصاد(كتب سال دوم)

 

زمان آزمون ورودي و نشانی محل های برگزاری آزمون

(1-) آزمون ورودي رأس ساعت 8 صبح مورخه 96/10/29 برگزار مي‌گردد، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه (که قبلاً از طریق سایت اجا دریافت نموده اند) توسط داوطلبان الزامی می باشد.
(2-)  داوطلبان بایستی جهت آگاهی از نشانی های محل برگزاری آزمون ، از مورخه 96/10/20 به وب گاه اجا مراجعه نمایند.
(3)- نشاني‌هاي دفاتر استخدام آجا جهت انجام هماهنگی های مورد نیاز و مراجعه داوطلبان دارای سهمیه و شرایط خاص جهت تحویل مدارک خود  بشرح زير می باشد:
1 - تهران - ميدان حر- خيابان امام خميني(ره) - نرسيده به چهارراه كمالي - دفتر استخدام نيروي زميني ارتش ج . ا .ا - تلفن : 66467609 - 021
2- اروميه -  خيابان ارتش – جنب تالارمهدا- دفتر جذب وعضويابي – تلفن : 33438810-044
3- اراک- کیلومتر 4جاده خمین -  جنب پادگان مالک اشتر ناجا  -  فرماندهی آموزشهای ق پ ه ح خاتم الا نبیاء .-تلفن 34132760-086
4- اصفهان - سه راه حكيم نظامي - جنب كلينيك فجر – دفترجذب وعضويابي مركزآموزش توپخانه  - تلفن : 36202019-031
5- اهواز – خيابان لشگر-نرسيده به بيمارستان شهيد منفرد نياكي-ميدان توپ- جنب قرارگاه عملياتي تيپ192-دفتر جذب وعضويابي- تلفن : 33330574-061
6- ايلام- ميدان معلم- خيابان پیام – انتهاي كوچه پیام4-دفترجذب وعضويابي- تلفن: 32224244-084
7- اردبيل- بزرگراه شهدا –ایستگاه سرعین- جنب پادگان شهيد چمران-دفترجذب وعضويابي  – تلفن : 33710122-045
8- بندرعباس- جاده اسكله شهيدباهنر - جنب درمانگاه تخصصي نيروي دريايي(سورو) - شعبه استخدام.  تلفن: 33423009-076
9- بيرجند- خيابان ارتش- روبروي اداره اطلاعات استان (سه راهي عدل)- دفتر جذب وعضويابي استان خراسان جنوبي- تلفن: 32222009-056
10- بوشهر- پايگاه دریایی بوشهر-  درب دوم نیروی دریایی-  درب دژبان-  شعبه استخدام.- تلفن: 19- 33444212- 077(داخلی 3036)
11- تبريز- انتهاي خيابان ارتش جنوبي - دفتر جذب وعضويابي استان آذربايجان شرقي – تلفن : 35420630-041
12- خرم آباد – روبروي ميدان اسد آبادي-به طرف مصلي- دفترجذب وعضويابي تیپ184 – تلفن : 33309003-066
13- رشت- خيابان رسالت – بالاتر از منازل سازماني نيروي انساني – جنب مجتمع رفاهي باران- تلفن: 33339975- 013
14- زاهدان - خيابان آزادي- روبروی سازمان قضایی ن.م –دفترجذب وعضويابي قرارگاه تاكتيكي تیپ 188 - تلفن : 33239082-054
15- زنجان-میدان ارتش- جنب تالار 22بهمن-دفتر جذب وعضويابي – تيپ 216- تلفن:33538060-024
16- سنندج- میدان ارتش- درب دژبانی تیپ128پادگان شهیدسرلشگرایرج نصرت زاده-دفترجذب وعضويابي تيپ128 -تلفن: 33111606-087
17- شاهرود- بلوار شهيد مطهري-درب اول پادگان-جنب فروشگاه اتكا-دفترجذب وعضويابي استان سمنان- تلفن :32349097-023
18- شيراز- ميدان امام حسين(ع)(فلکه ستاد) – دفترجذب وعضويابي فرماندهي وارشد نظامي آجا در استان فارس- تلفن : 32337126-32350048-071
19- قزوين – چهار راه وليعصر-ميدان ارتش- جنب پادگان تیپ116 -  دفترجذب وعضويابي استان قزوين- تلفن : 33322469-028
20- قوچان- ميدان امام خميني (ره)- جنب كيوسك راهور ناجا- دفترجذب وعضويابي تيپ 277- تلفن : 47217495-051
21- كرمان - خیابان عدالت- روبروی فروشگاه اتکا –دفتر جذب وعضويابي استان كرمان- تلفن : 32267757-034
22- كرمانشاه-ميدان لشگر-معاونت نيروي انساني-دفترجذب وعضويابي قرارگاه منطقه اي غرب - تلفن :37221818-083
23- گرگان- فلکه فخرالدین اسعد گرگانی – دفتر جذب وعضويابي استان گلستان- تلفن: 32229499-017
24- مشهد- چهارراه استانداري –ميدان ديدگاه لشگر-جنب دادسراي نظامي قضايي ن. م-دفترجذب وعضويابي استان خراسان رضوي-  تلفن: 38594269-051
25- نوشهر- خيابان شهيدعمادالدين كريمي- جنب مصلي- دانشگاه علوم درياي امام خميني (ره) -دفتراستخدام- تلفن : 52353083-011
26- همدان- میدان امامزاده عبداله-بلوار زینبیه-روبروی دانشگاه غیر انتفاعی الوند-دفترجذب وعضويابي استان همدان-تلفن: 34222525-081
(4)- نتايج آزمون ورودي در وب گاه آجا و دفاتر استخدامی بیست وششگانه فوق اعلام خواهد شد.
(5)-  قبول شدگان آزمون ورودي لازم است طبق برنامه زماني اعلام شده در وب گاه آجا ، جهت انجام بقيه مراحل گزينش با هماهنگي حوزه‌هاي امتحاني مربوط ، به مديريت گزينش و استخدام نيروي زميني ارتش ج.ا.ا واقع در تهران - ميدان حر- خيابان امام خميني(ره) - نرسيده به چهارراه كمالي ، مراجعه نمايند.

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=610037
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k