۱ سال پیش

استخدام دایکاست کار با بیمه در شرکت پویش پارت سیمین (ویناک)
استخدام شرکت ویناک

استخدام دایکاست کار با بیمه در شرکت پویش پارت سیمین (ویناک)

پویش پارت سیمین (ویناک)
قزوین (شهرک صنعتی کاسپین)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7:00 الی 16:30 و پنج شنبه اضافه کار در صورت بالا بودن آمار تولید)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت پویش پارت سیمین (ویناک) جهت تکمیل کادر خود در قزوین (شهرک صنعتی کاسپین) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
دایکاست کار
جنسیت: آقا
سابقه کاری: 2 سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: قزوین
شهرهای مورد نیاز: آبیک، قزوین، محمدیه، مهرگان
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی
پاداش
سرویس رفت و برگشت
فضای استراحت
ناهار

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به شماره فکس زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
پویش پارت سیمین (ویناک)

شــرکت پویش پارت ســیمین از ســال 1361با طراحی و ســاخت قالبهای ســنبه و ماتریس فعالیــت خود را آغاز کرد و تا پیــش از ورود به عرصه یراق آلات در و پنجره، در دورههای مختلف تولیدی، انواع گوناگونی از قطعات خودرو و موتور سیکلت را تولید میکرده است. در دوره جدیــد بــا توجه به تحریم و رکــود تولید خودرو، مدیریت سازمان تصمیم به وارد شدن در صنعت یراقآلات در و پنجــره یو.پی.وی.ســی گرفــت و بــا ســرمایهگذاری گســترده در این زمینــه موفق به ارتقــاء تکنولوژی خطوط تولید یراقآلات و ارتقاء عملکرد فرایندهای داخلی و توسعه محصولات شــد و تولیدات خود را با نــام تجاری ویناک به بازار عرضه کرد. در عین حال جهت ارتقاء ســطح آگاهــی عموم جامعه و مخصوصــا مصرفکننــدگان محصولات وینــاک در زمینه کیفیت یراق و استانداردهای آن، نسبت به تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی کاســپین در استان قزوین زیر نظر وزارت علوم اقدام شد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2703066
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه