• ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ديوان محاسبات كشور - سال ۹۴

استخدام ديوان محاسبات كشور - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 94

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دیوان محاسبات اینجا کلیک نمایید


 استخدام دیوان محاسبات کشور در سال 98 - سال 94

بدین وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات كشور در سال 1394 می‌رساند، كه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یكشنبه مورخ 94/03/03 آغاز و در روز یكشنبه مورخ 94/03/10 پایان می‌پذیرد. لذا كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

توجه: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 94 ، می توانند برای ثبت نام ، از ساعت 14 روز سه شنبه 5 خرداد لغایت سه شنبه 12 خرداد از طریق همین سایت اقدام نمایند.

> شرایط عمومی

1- داشتن تابعیت ایران.
2- تدین به دین اسلام.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردانها.
6- دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (غیر پزشكی) برای آقایان.
توضیح ۱: كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از 94/05/02 باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک بلامانع خواهد بود.
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تأیید مراجع پزشكی)
8- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
9- نداشتن تعهد انجام كار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

> شرایط اختصاصی 

1- داشتن حداكثر سن 35 سال تمام تا تاریخ 94/05/02 در مقطع كارشناسی (متولدین 59/05/01 به بعد).
2- داشتن حداكثر سن 38 سال تمام تا تاریخ 94/05/02 در مقطع كارشناسی ارشد (متولدین 56/05/01 به بعد).
3- داشتن حداكثر سن 40 سال تمام تا تاریخ 94/05/02 در مقطع دكتری (متولدین 54/05/01 به بعد).
مراحل ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور.
2- تكمیل فرم تقاضانامه الكترونیكی در سایت مذكور
3- ارسال عكس: داوطلب می بایست یك قطعه عكس با مشخصات ذیل اسكن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عكس 4×3 كه در سال جاری گرفته شده باشد.(عكس تمام رخ)
عكس اسكن شده باید با فرمت JPG باشد.
اندازه عكس اسكن شده باید حداكثر 400×300 پیكسل و حداقل 300×200 پیكسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لكه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامكان عكس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی:
داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور و پرداخت مبلغ 160.000 (یكصد و شصت هزار) ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی اقدام وسپس بامراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت كارت شركت در آزمون :
كارت شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 94/04/30 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ 94/05/02 منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت كارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

> تذكرات 

1- سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی (با توجه به استانهای محل جغرافیایی خدمت مندرج در جدول رشته‌های شغلی) تعلق دارد.
- به مدارك تحصیلی پایین تر، معادل و رشته های غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- داوطلبان نباید استخدام رسمی و پیمانی سایر دستگاه های دولتی باشند.
- ایثارگران محترم (براساس قانون جامع ایثارگران) در صورت كسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون از اولویت برخوردار خواهند بود.
- سربازان امریه‌ای كه خدمت سربازی را در دیوان محاسبات كشور به پایان رسانیده باشند و كاركنان شاغل پیمانی موقت دیوان در صورتیكه حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شركت نمایند.
- با توجه به اینكه پذیرش داوطلبان براساس استان محل سكونت صورت می‌گیرد لذا متقاضیان غیر بومی حق انتخاب استانی غیر از استان محل سكونت خود را ندارند.
- مواد آزمون در هر رشته شغلی بشرح ذیل اعلام میگردد:
آزمون عمومی ـ مشترك برای كلیه رشته­های شغلی:
1-معارف اسلامی 2-ریاضی وآمارمقدماتی 3-زبان انگلیسی عمومی 4-مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی 5-زبان وادبیات فارسی 6-فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L)

> آزمون تخصصی

الف-آزمون تخصصی رشته شغلی حسابرس:
1-حسابداری دولتی 2-اصول حسابرسی 3-اصول حسابداری 4-قوانین مالی و محاسباتی (از جمله قانون دیوان محاسبات، محاسبات عمومی، قانون تجارت) 5-ریاضی وآماركاربردی 6-زبان تخصصی
ب-آزمون تخصصی رشته شغلی كارشناس بودجه و تشكیلات :
1-حقوق اداری 2-مدیریت منابع انسانی 3-مبانی سازمان و مدیریت 4- قانون دیوان محاسبات كشور 5- قانون محاسبات عمومی 6-زبان تخصصی
- چنانچه در هر یك از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات كشور محرز گردد كه متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع نموده استخدام وی كان لم یكن تلقی گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.
جدول رشته های شغلی آزمون استخدامی دیوان محاسبات كشور

ردیف

رشته شغلی

رشته تحصیلی حداقل معدل تعداد مورد نیازبه ازای هراستان (زن – مرد) محل جغرافیایی خدمت
      ۱       حسابرس ۲۰۰۱     دارا بودن دانشنامه کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته های حسابرسی(۲۰۱) – حسابداری(۲۰۲) -مدیریت بازرگانی (۲۰۳)- مدیریت مالی (۲۰۴)       ۱۵ ۱۸ تهران (ستاد مرکز)-(۴۱)
۵ استان البرز-(۴۰)
۴ خوزستان (۲۱)- آذربایجان غربی (۱۱)-خراسان شمالی(۲۰)
۳ تهران(۱۶)- فارس (۲۵)– مازندران(۳۵)- هرمزگان(۳۷)- سیستان و بلوچستان (۲۴)– چهارمحال و بختیاری (۱۷)– کهگیلویه و بویراحمد(۳۱)- سمنان (۲۳)
۲ مرکزی (۳۶)- قزوین (۲۶)– یزد (۳۹)– خراسان جنوبی(۱۸) –کرمانشاه(۳۰)
۱ گیلان(۳۳) – اصفهان (۱۳)– کرمان (۲۹)– بوشهر (۱۵)– کردستان (۲۸)– اردبیل (۱۲)– لرستان(۳۴) –  آذربایجان شرقی (۱۰)- ایلام(۱۴) – قم(۲۷)
  ۲ کارشناس بودجه و تشکیلات ۲۰۰۲ دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته      مدیریت دولتی (۲۰۵)   ۱۵   ۲   تهران (ستاد مرکز) (۴۱)

 


اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور اعلام شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی دیوان محاسبات کشور مورخ ۹۴/۵/۲ به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.

جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک نمایید

قابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.


دریافت کارت آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه دیوان محاسبات کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶،  ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.
آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون :
تهران – خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات –  دانشگاه غیرانتفاعی سوره
د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ :
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴  آغاز می‌گردد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.


زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=513419
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد