- ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
- 1k نظر «نمایش»
استخدام سازمان اموال و املاک ستاد
استخدام سازمان اموال و املاک ستاد
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
اخبار استخدامی سازمان اموال و املاک ستاد
دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید
ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان،به اطلاع می رسانیم که تمامی اخبار مرتبط با استخدام سازمان اموال و املاك ستاد در طی هر سال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.
سازمان اموال و املاك ستاد به منظور تكميل كادر واحدهاي تابعه خود در سراسر كشور ، از بین داوطلبان مرد واجد شرایط از طريق برگزاريآزمون كتبي، مصاحبه و طي مراحل گزينشبه شرح ذیل دعوت به همكاري مي نمايد.
عناوین شغلی مورد نیاز:
الف : شرايط عمومي
1- اعتقاد به دين مبين اسلام و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه .
2- داشتن تابعيت ايران .
3- دارا بودن حداقل 20 سال تمام و حداكثر 35 سال (سابقه خدمت نظام وظيفه به اين مدت اضافه مي گردد .)
4- دارا بودن دانش تخصصي ، مهارت ها و توانايي هاي ذهني و جسمي لازم براي انجام وظايف و مسؤوليت هاي شغل مورد نظر .
5- انجام خدمت يا معافيت قانوني براي مشمولين خدمت نظام وظيفه .
6- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر .
7- نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر .
8- نداشتن سابقه محكوميت كيفري كه موجب محروميت از استخدام در دستگاه هاي دولتي و نهادها باشد.
تبصره 1: خانواده شهدا و ايثارگران در شرايط مساوي از اولويت استخدام برخوردارند.
تبصره 2: ورود به خدمت كليه افراد در ابتدا به صورت موقت خواهد بود .
تبصره 3: سابقه خدمت به صورت تمام وقت يا سوابق قابل قبول در صندوق هاي بازنشستگي به حداكثر سن استخدام اضافه مي شود ، مشروط بر آنكه حداكثر سن در زمان جذب از 40 سال بيشتر نباشد .
ب) شرايط اختصاصي:
سازمان اموال و املاك:
1- مدرك تحصيلي كارشناسي و به بالا (دانشنامه پايان تحصيلات) معتبر و مرتبط با جايگاه شغلي مورد نظر مطابق رشته های شغلی معرفي شده با شرط حداقل معدل 14.
2- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردر دستگاه هاي دولتي و غير دولتي به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.
3- داوطلبان بومی در مقایسه با داوطلبان غیر بومی در شرایط مساوی از اولویت همكاري برخوردار خواهند بود.
بنياد بركت :
1. مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد (دانشنامه پايان تحصيلات) معتبر ومرتبط با رشته هاي شغلي مورد نظر .
2. لزوم داشتن حداقل ميانگين معدل 15 در مقاطع تحصيلي(كارشناسي و كارشناسي ارشد) .
3. ارايه مدارك مثبته از مؤسسات آموزشي مجاز و معتبر مبني بر طي كامل وموفقيت آميز دوره مهارتهاي هفتگانه كامپيوتر (ICDL) .
4. ارايه مدارك مثبته از مؤسسات آموزشي معتبر ومجاز متضمن تعيين سطح ميزان آشنايي با زبان انگليسي حداقل در سطح intermediate.
5. مسلط به نرم افزارهاي تحليل اقتصادي و مالي بروز و توانايي بكارگيري آن مانند كامفار و ... .د ) نحوه ثبت نام
1- تاریخ و محل برگزاری آزمون و همچنین نحوه دریافت کارت ورود به جلسه متعاقباً از طریق همین سایت و با کد رهگیری ثبت نام قابل پیگیری خواهد بود.
2- نتايج اوليه آزمون به ميزان سه برابر ظرفيت در همين سايت اعلام مي گرددو پذيرفته شدگان نهايي پس ازطي مراحل مصاحبه تخصصي و گزينش اعلام خواهد گرديد.
توضیحات:
آندسته از متقاضیانی که در تعداد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان سه برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوط پذیرفته شده اند می بایست نسبت به ارائه مدارک مشروحه ذیل حسب اعلام مؤسسه در موعد مقرر قبل ازبرگزاری آزمون مصاحبه اقدام نمایند.
- اصل وتصوير تمام صفحات شناسنامه .
- اصل وتصوير آخرین مدرک تحصیلی .
- اصل وتصوير کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (تصوير پشت وروی کارت)
- اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوصداوطلبان مشمول تبصره 1 و 3 از شرايط عمومي بند الف
- سایر مدارک و مستندات لازم حسب مورد
- معرفي نامه نمايندگي ذيربط يا سازمان اموال و املاك
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.