• ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان بازرسی کل کشور – سال ۹۶

استخدام سازمان بازرسی کل کشور – سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام سازمان بازرسی کل کشور

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام سازمان بازرسی کل کشور اینجا کلیک نمایید


آزمون برگزار شد:

خبر 5 دی 96: توزیع کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی كل كشور

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ هم اکنون لینک دریافت کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی كل كشور فعال شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی سازمان بازرسی عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید


خبر 3 دی 96: اطلاعيه سازمان بازرسي كل كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت جديد، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال 1396
پيرو اطلاعيه مورخ 96/09/30 درخصوص لغو آزمون مذكور بدليل خطرات ناشي از زمين لرزه، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با  سازمان بازرسی کل کشور در سال 1396 مي‌رساند كه مقرر گرديد اين آزمون در بعدازظهر روز جمعه مورخ 96/10/08 منحصراً در شهر تهران برگزار گردد.
فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 13:00 بعدازظهر آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت جديد شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت جديد و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 96/10/05 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. چنانچه داوطلبي موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذيل مراجعه و نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نمايد. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،2 ،4 ، 5 و 6 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه و كد ملي ) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، ضروري است از كارت شركت در آزمون كپي تهيه و صحيح مورد يا موارد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگي در بالاي مورد يا موارد مذكور در روي فتوكپي كارت ورودي تهيه شده با خودكار قرمز بنويسيد و مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.
2-در صورتي كه نسبت به بند 3 (جنس) معترض مي باشيد، ضروري است مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.
3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت فوق قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده سازمان سنجش آموزش كشور در روز پنجشنبه 96/10/07 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، بن بست شاهرود مستقر خواهد شد.
د‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌
1- كارتهاي شركت در آزمون پرينت شده قبلي براي آزمون مورخ 96/09/30 از درجه اعتبار ساقط مي‌باشد و داوطلبان مي‌بايست نسبت به پرينت مجدد كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.
2-در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
3- شروع فرآيند برگزاري آزمون بعدازظهر از ساعت‌ 13:00 (سيزده‌) مي‌باشد.
4- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 12:30 (دوازده وسي دقيقه) ظهر بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
5- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
6- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.


خبر 30 آذر 96: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره لغو برگزاری آزمون سازمان بازرسی کل کشور در روز پنجشنبه مورخ 1396/09/30
با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه مورخ 96/09/30  آزمون سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود در این روز برگزار شود لغو گردید. تاریخ جدید برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.


خبر 30 آذر 96: اطلاعيه سازمان بازرسی كل كشور در رابطه با تاريخ برگزاري آزمون ورودی

پيرو اطلاعيه مورخ 96/09/30 درخصوص لغو برگزاري آزمون فوق در روز پنجشنبه مورخ 96/09/30 به دليل خطرات ناشي از وقوع زلزله، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون مي‌رساند كه آزمون مذكور در بعدازظهر روز جمعه مورخ 96/10/8 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

لازم به توضيح است اطلاعات تكميلي درخصوص زمان و نحوه پرينت كارت جديد شركت در آزمون در اطلاعيه‌اي كه در روز يكشنبه مورخ 96/10/3 در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور منتشر مي‌شود، درج خواهد شد.

سازمان بازرسي كل كشور


خبر 30 آذر 96: تعویق آزمون استخدام سازمان بازرسی كل كشور سال 96
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می شود.
به گزارش ایلنا، پیش از این مقرر شده بود آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۶ صبح امروز پنجشنبه مورخ 96/09/30 منحصراً در شهر تهران برگزار ‌شده و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز  شود.


اطلاعیه درخصوص مواد آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان واجد شرایط همکاری با سازمان بازرسی کل کشور
پیرو اطلاع رسانی قبلی در قالب پیامک (SMS) به متقاضیان محترم واجد شرایط، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند مواد آزمون مذکور در دو بخش استعداد شغلی و تخصصی در قالب فایل PDF (پیوست همین اطلاعیه) قابل مشاهده می‌باشد.

تذکر مهم: استفاده از ماشین حساب، کتاب قانون، جزوه، نشریه، هرگونه وسایل ارتباطی و غیره برای تمامی تخصص های شش گانه (عمران. بیمه، امور گمرکی و مناطق آزاد، بانک، امور مالیاتی، امور مالی و حسابداری) و استعداد شغلی ممنوع است.

جهت مشاهده فایل اعلام مواد آزمون اینجا کلیک نمایید


استخدام سازمان بازرسی کل کشور - 7 شهریور 96

سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد به‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان مرد دارای شرایط ذیل، به‌صورت «قراردادی تمام‌وقت» یا «مأمور به خدمت» در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری ‌نماید.

ردیف تخصص‌های مورد نیاز:
1 امور مالی و حسابداری با حداقل 5 سال سابقه مفید (ترجیحاً در امور حسابرسی، تجزیه‌وتحلیل صورت‌های مالی و حسابداری دولتی)
2 امور بانکی با حداقل 5 سال سابقه در بخش‌های مختلف بانکی (ارزی، ریالی، ارزیابی طرح‌ها و...)
3 امور بیمه‌ای دارای حداقل 5 سال سابقه مفید و مرتبط (ترجیحاً مالی بیمه‌ای و ارزیابی)
4 امور مالیاتی دارای حداقل 5 سال سابقه مفید در حوزه تخصصی مالیات (ترجیحاً در امور مالیات بر عملکرد، مالیات بر ارزش‌افزوده)
5 امور گمرکی و مناطق آزاد با حداقل 5 سال سابقه مفید در حوزه تخصصی گمرک (با گرایش تعیین ارزش، ترخیص کالا و ارزیابی)
6 عمران دارای حداقل 5 سال سابقه مفید در حوزه متره و برآورد، پیمان و رسیدگی، نظارت و بررسی صورت وضعیت‌ها ...

شرایط تحصیلی:

ــ دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با حداقل معدل 15.

ــ دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در اولویت قرار دارند.

متقاضیان محترم موارد زیر را به‌دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام نمایند.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام و الصاق رزومه کاری

ــ از داوطلبان واجد شرایط بر اساس نیاز و اولویت‌های سازمان به‌مرور برای انجام مصاحبه اولیه و دریافت مدارک از طریق پیامک (SMS) دعوت به‌عمل می‌آید.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام، اخذ مدارک از متقاضی، دعوت و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای وی ایجاد نخواهد کرد.

ــ در صورت لزوم آزمون کتبی و تخصصی لازم نیز به عمل خواهد آمد.

ــ از تماس تلفنی با این سازمان به‌منظور پیگیری فرآیند درخواست همکاری خودداری گردد.

کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1215194
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k