• ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام سازمان تامین اجتماعی - سال ۹۵

استخدام سازمان تامین اجتماعی - سال ۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 95

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اخبار جدید و مشورت در مورد آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید


خبر 25 تیر 96: نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 96 اعلام شد (منبع: خبرگزاری ایرنا)

تهران- ایرنا- معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی همزمان با روز تامین اجتماعی (٢٥ تیرماه) اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ تیر ۹۶: نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی اعلام شد
بدين وسيله به اطلاع داوطلبان شركت كننده در آزمون استخدامي سازمان تأمين اجتماعي مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ ،مي رساند، كه مي رساند، كه نتايج آزمون مذكور در سايت سازمان سنجش آموزش كشور اعلام شده است كه براساس اين نتايج، داوطلبان داراي حدنصاب كه در رديف دو برابر ظرفيت براساس اولويت امتياز مكتسبه قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز تعیین گردیده و سازمان تأمين اجتماعي از داوطلبان واجد شرايط فوق الذكر (دو برابر ظرفيت) براي ارائه مدارك دعوت و درصورت مطابقت و صحت مستندات مربوطه با آگهي منتشره نسبت به سير مراحل بعدي آزمون استخدامي (آزمون مصاحبه، گزينش و … ) اقدام خواهد نمود.

ضمناً چنانچه داوطلبان در رابطه با نتايج آزمون سؤالي دارند، مي توانند حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۶/۵/۵ با اداره کل/ مدیریت درمان محل تقاضا مكاتبه نمايند.

بديهي است به مكاتباتي كه بعد از تاريخ مذكور واصل گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

جهت مشاهده کارنامه خود اینجا کلیک کنید


خبر 21 تیر 96: اعلام نتایج  آزمون استخدامی در هفته تامین اجتماعی

حسینی آذرنوشان خاطرنشان کرد: تاریخ نتایج  آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که تاریخ ٢١ اردیبهشت سال جاری برگزار شد در هفته تامین اجتماعی اعلام می شود و از داوطلبان درخواست می شود اخبار مربوط به استخدام را صرفا از طریق سایت رسمی این سازمان پیگیری نمایند .

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ تیر ۹۶: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی:

پیگیری “ایران استخدام” در خصوص زمان اعلام نتایج آزمونهای استخدامی وزارت نیرو و تأمین اجتماعی:

با توجه به درخواست های متعدد شما کاربران گرامی در خصوص پیگیری تیم ایران استخدام از بابت تاریخ اعلام نتایج آزمونهای استخدامی وزارت نیرو و تأمین اجتماعی، تماسی از سمت همکاران ما در این رابطه برقرار شد.

لطفاً توجه نمایید که تمامی زمانهای اعلام شده به ایران استخدام به صورت حدودی و تقریبی است و قطعیتی در گفته مسئولین مربوطه نبوده است.

طبق اعلام مسئولین مربوطه در هر دو سازمان به پشتیبان سایت ایران استخدام ، زمان احتمالی اعلام نتایج این آزمونهای استخدامی مذکور تا آخر تیر ماه می باشد.

با آرزوی موفقیت ایران استخدام


خبر 17 اردیبهشت سال 96: اطلاعيه سازمان تأمین اجتماعی درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی سال 1396

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي سازمان تأمین اجتماعی در سال 1396 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز پنجشنبه مورخ 96/2/21 در 31 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:300 صبح روز پنجشنبه آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم­ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.


استخدام سازمان تامین اجتماعی - 24 اسفند 95

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی واحد های تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخش بیمه ای و درمان در سراسر کشور استخدام نماید.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی از روز سه شنبه مورخ 1395/12/24 آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ 95/12/30 پایان می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند .

جهت مشاهده دفترچه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

شرایط عمومی استخدام:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی
۴-دارابودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۲۴ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام:
۱- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نياز در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.
داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش – رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و دارای پسوند، پیشوند کمتر یا بیش از آنچه در آگهی آمده باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط  آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند خودداری نمایند.

2 - شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل می گردد:

1-2 - دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرایط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 24 سال تمام ( 1371/12/24 به بعد)
2-2 -دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته های تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 30 سال تمام (1365/12/24 به بعد)
3-2 - دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل 14 و شط سنی حداکثر 28 سال تمام (1369/12/24 به بعد)
4-2 - دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام (1367/12/24 به بعد)
5-2 -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 30 سال تمام (1365/12/24) به بعد
6-2 - دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) با حداکثر 35 سال تمام (1360/12/244 به بعد)

*مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 1: مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحد های تابعه سازمان، شرکتهای ماموریتی و تکلیفی ( به شرح مندرج در این آگهی ) ، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستانهای میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارئه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر 35 سال و برای مقاطع تحصیلی دکتری ( عمومی و تخصصی ) 40 سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.
شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

توضیحات :
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین به شرح ذیل می باشد:

1- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی 2- بانک رفاه کارگران 3-موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4- شرکت گروه هتل های هما 5-موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه 6-رفاه گستر  7-سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8-شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9-شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10- کار و تامین 7-سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8-شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی  9- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10-کار و تامین 11-گروه پزشکی حکمت 12- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران  13- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین 14-شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب در آمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا ، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها ( فرزندان،همسر،پدر،مادر، برادرو خواهر ) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی مراجع ذیصلاح در مرحله مصاحبه به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به این که مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی 35 سال و برای رشته های دکتری ( عمومی و تخصصی ) 40 سال تمام تجاوز ننماید.

تبصره 2 - فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام ( خارج از سهمیه ایثارگران ) از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند.

3-معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی ( کتبی، مصاحبه ) صرفا پس از تایید واحد طب کار مدیریت های درمان استان زیر بط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مور تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

4-ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مرحله مصاحبه الزامی می باشد.بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کاءن لم یَکُن تلقی خواهد شد.

5-عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار در سازمان الزامی می باشد.

6-متقاضیانی که به هنگام شروع به کار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشد، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیر مرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود.ضمنا آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوط مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات زیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.

بنابراین رعایت مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

امتیازات و سمیه های قانونی :
1- امتیازات بومی: این امتیاز پس از کسب حد نصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد ( شهرستان و یا استان ) به شرح ذیل لحاظ می گردد.
-بومی شهرستان مورد تقاضا 25 امتیاز
-بومی استان مورد تقاضا 15 امتیاز

داوطبیان بومی به داوطلبانی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

1-1- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
2-1- استان محل تولد داوطلب یا همشر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
3-1- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگیی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
4-1 -همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدینن داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
5-1 - داوطلب حداقل چهار (4) سال سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
6-1 - داوطلب حداقل چهار (4) سال سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برایی استخدام طی کرده باشد.
7-1 - داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
8-1 - داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
9-1 - پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
10-1 - پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (44) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

تذکر : پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

2- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان پس از کسب حد نصاب آزمون کتبی از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد .

3- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از کسر مجوز های ایثارگران و بهزیستی (موضوع سهمیه های 5% ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و 3% قانون جامع حمایت از حقوق معلولان ) صورت خواهد پذیرفت .

4- متقاضیان بابت خدمت به سازمان در قالب قراردادهای منعقده باستناد آیین نامه استخدامی سازمان باستناد آئین نامه استخدامی نیرو های شاغل بر اساس تبصره ماده (20) آئین نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد .

5- حسب ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصدی (5%) سهیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص دارد .

تبصره 1: ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت الزامی بوده ، لیکن از شرط جنسیت ، سن ، مدرک تحصیلی و معدل معاف می باشند .

تبصره 2 : رعایت مدرک تحصیلی متقاضیان از محل سهمیه 5% ایثارگران در رشته های بهداشتی و درمانی ، فناوری اطلاعات ، فنی و مهندسی ، حقوق و امور مالی برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامی خواهد بود .

تبصره 3 : رعایت شرط سنی ، معدل ، جنسیت ، مقطع و مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج بوده در آگهی برای همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی می باشد .

تبصره 4 : بکار گیری نیرو های مشمول تبصره های (1) و (3) مشروط به ثبت نام و شرکت در آزمون حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود .
تبصره 5 : معافیت های مندرج در تبصره (1) این بند صرفا به میزان 5 %سهمیه مذکور (تعداد مندرج در جدول شماره 1) بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور ،، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده به عنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت ، سن، مدرک تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود .

6- سهمیه استخدامی 25 درصد ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و فرزندان و همسران شهدا و فرزاندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون شرکت در آزمون استخدامی جهت اشتغال به این سازمان معرفی گردیده است.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

تبصره: به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن خواهران و برادران شهداء معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (علیرغم اینکه در سهمیه استخدامی 25 درصد قرار دارند) بایستی در آزمون استخدامی شرکت و کلیه مقررات مندرج در آگهی استخدامی (اعم از سن ، معدل، جنسیت ، مدرک تحصیلی و ...) را رعایت کنند.

7- سه درصد (3%) از مجموع مجوزهای استخدامی هر استان از بین معلولین بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی ، بدون برگزاری آزمون مصاحبه علمی و به میزان سهمیه تخصیصی ( تعداد مندرج در جدول شماره 1) و بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه پس از اخذ نظریه هسته گزینش و طب کار در عناوین شغلی مورد نیاز سازمان بکارگیری خواهند شد . شایان ذکر است ، رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی اعم از مقطع و رشته تحصیلی ، جنسیت و معدل و ... جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی می باشد.

تبصره: سقف سنی مندج در قسمت شرایط اختصاصی استخدام جهت مشمولین سهمیه 3% بهزیستی با یک مقطع بالاتر محاسبه می گردد . شایان ذکر است پس از تعیین و تکلیف سهمیه مذکور ، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده به عنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان شرط جنسیت ، سن ، مدرک تحصیلی ، معدل و ... الزامی خواهد بود . بدیهی است مشمولین می بایست در صورت موفقیت در مرحله آزمون کتبی نسبت به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی اقدام نمایند .

تذکر مهم: معلولان و یا جانبازان محترم که مشکل بینایی یا حرکتی دارند ، جهت تامین منشی ضرورت دارد گواهی لازم از سازمان بهزیستی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخذ و حداکثر تا تاریخ 1396/1/16 به آدرس : تهران ، صندوق پستی 1365-15875 سازمان سنجش آموزش کشور -آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ارسال نمایند . بدیهی است در غیر این صورت امکان ارائه تسهیلات مربوطه در روز برگزاری آزمون میسر نخواهد بود .

جدول شماره 1 - ظرفیت سهمیه های 3 درصد بهزیستی و 5 درصد ایثارگران در استانها

ردیف اداره کل / مدیریت درمان سهمیه 5 درصد ایثارگران سهمیه 3 درصد بهزیستی تخصصی
1 اداراه کل استان آذربایجان غربی 1 0
2 اداراه کل تامین اجتماعی اردبیل 1 0
3 اداراه کل استان اصفهان 0 0
4 اداراه کل استان ایلام 0 0
5 اداراه کل استان البرز 0 0
6 اداراه کل استان بوشهر 1 0
7 اداراه کل غرب تهران بزرگ 4 2
8 اداراه کل شرق تهران بزرگ 5 3
9 اداراه کل استان چهار محال و بختیاری 0 0
10 اداراه کل خراسان شمالی 0 0
11 اداراه کل خراسان جنوبی 0 0
12 اداراه کل استان خوزستان 1 0
13 اداراه کل استان زنجان 0 0
14 اداراه کل استان سمنان 0 0
15 اداراه کل استان سیستان و بلوچستان 0 0
16 اداراه کل شهرستانهای استان تهران 1 1
17 اداراه کل استان فارس 1 1
18 اداراه کل استان کرمان 0 0
19 اداراه کل استان گیلان 0 0
20 اداراه کل استان لرستان 0 0
21 اداراه کل استان هرمزگان 1 0
22 اداراه کل استان همدان 0 0
23 مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی 2 1
24 مدیریت درمان استان آذربایجان غربی 2 1
25 مدیریت درمان استان اردبیل 1 0
26 مدیریت درمان استان اصفهان 3 2
27 مدیریت درمان استان بوشهر 2 1
28 مدیریت درمان تهران 7 4
29 مدیریت درمان استان چهار محال و بختیاری 1 1
30 مدیریت درمان استان خراسان رضوی 2 1
31 مدیریت درمان استان خراسان شمالی 1 1
32 مدیریت درمان خراسان جنوبی 2 1
33 مدیریت درمان استان خوزستان 4 2
34 مدیریت درمان استان زنجان 1 1
35 مدیریت درمان استان سمنان 1 1
36 مدیریت درمان استان سیستان و بلوچستان 2 1
37 مدیریت درمان استان فارس 1 1
38 مدیریت درمان استان قزوین 2 1
39 مدیریت درمان استان قم 2 1
40 مدیریت درمان استان کردستان 1 0
41 مدیریت درمان استان کرمان 3 2
42 مدیریت درمان استان کرمانشاه 2 1
43 مدیریت درمان استان کهگیلو و بویر احمد 0 0
44 مدیریت درمان استان گلستان 1 0
45 مدیریت درمان استان گیلان 1 0
46 مدیریت درمان استان لرستان 3 2
47 مدیریت درمان استان مازندران 3 2
48 مدیریت درمان استان مرکزی 2 1
49 مدیریت درمان استان هرمزگان 1 1
50 مدیریت درمان استان همدان 2 1
51 مدیریت درمان استان یزد 5 3
52 مدیریت درمان کاشان 1 1
53 مدیریت درمان البرز 2 1

داوطلبان متقاضی سهمیه های 3 درصد سازمان بهزیستی و 5 درصد ایثارگران ضرورت دارد زمان ثبت نام به ظرفیت موجود برای سهمیه های فوق در ادارات کل و یا مدیریتهای درمان استانها مندرج در جدول شماره 1 توجه نمایند. بدیهی است در استانهایی که در سهمیه مورد تقاضا ظرفیت (0 ) درج گردیده در صورت شرکت در

آزمون همانند داوطلب آزاد، گزینش خواهند شد.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

مراحل ثبت نام:

  1. تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
  2. فایل عکس اسکن شده
  3. داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
  4. عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
  5. عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
  6. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.
  7. تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  8. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
  9. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
  10. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌ نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید ا یران استخدام، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام اینرنتی از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می بایست به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام بصورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسب به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)

به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

مدارک و مستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir و سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۱ در سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس درج استان محل اقامت در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون مشخص و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

مواد آزمون عبارتند از:

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی :
۱- ریاضیات و آمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی  ۴- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) 5- معارف اسلامی  ۶- شناخت تامین اجتماعی  ۷- اطلاعات عمومی  ۸- استعداد و هوش.
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.

جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط زیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوز های مندج در این اگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در امون کتبی نمی باشد.

سوالات ازمون تخصصی بر اساس رشته شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هر یک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره ۲ درج گردیده است.

تذکرات و نکات مهم در خصوص استخراج نتایج اولیه:

۱- نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سوالات عمومی و اختصاصی در محاسبه نمره کل مربوط ۱ (یک) خواهد بود.

۲- نمره کل داوطلب براساس میانگین وزنی با ضریب ۱ (یک) برای نمره کل عمومی و ضریب ۳ برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه خواهد شد.

تبصره: این نمره کل ملاک تعیین حد نصاب خواهد بود و داوطلبان فاقد حد نصاب لازم در هر کد شغل محل، در ردیف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهد گرفت.

۳- نمره کل نهایی از مجموع نمره کل بند فوق (۲) امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار» به دست خواهد آمد.

۴- داوطلبان دارای حد نصاب به میزان دو برابر ظرفیت در هر کد شغل محل با توجه به سهمیه های مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه بر اساس نمره کل نهایی معرفی خواهند شد.

تبصره: امتیاز «بومی» و امتیاز «فرزند همکار»  فقط در نمره کل نهایی موثر است و در تعیین حد نصاب اعمال نخواهد شد. به عبارت دیگر این امتیازات برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۶- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع (بخصوص در موارد مربوط به سهمیه ها، ضوابط بومی، مقطع و رشته تحصیلی و …) داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده مقطع تحصیلی، کد و عنوان رشته تحصیلی اینجا کلیک کنید 

جدول شماره 3 - کد و نام استان، نام و کد شهرستان 

کد نام استان نام و کد شهرستان
۱۰ آذربایجان شرقی آذرشهر (۱۰۰۱)، اسکو (۱۰۰۵)، اهر (۱۰۰۶)، بستان آباد (۱۰۰۹)، بناب (۱۰۱۰)، تبریز (۱۰۱۲)، جلفا (۱۰۱۴)، چاراویماق (۱۰۱۶)، خداآفرین (۱۰۲۵)، سراب (۱۰۱۷)، شبستر (۱۰۲۱)، عجب شیر (۱۰۲۳)، کلیبر (۱۰۲۶)، مراغه (۱۰۲۸)، مرند (۱۰۲۹)، ملکان (۱۰۳۲)، میانه (۱۰۳۶)، ورزقان (۱۰۳۸)، هریس (۱۰۴۰) و هشترود (۱۰۴۱).
۱۱ آذربایجان غربی ارومیه (۱۱۰۴)، اشنویه (۱۱۰۶)، بوکان (۱۱۰۹)، پلدشت (۱۱۱۱)، پیرانشهر (۱۱۱۳)، تکاب (۱۱۱۵)، چالدران (۱۱۱۷)، چایپاره (۱۱۱۹)، خوی (۱۱۲۳)، سردشت (۱۱۲۴)، سـلماس (۱۱۲۷)، شاهین دژ (۱۱۲۹)، شوط (۱۱۳۱)، ماکو (۱۱۳۳)، مهاباد (۱۱۳۵)، میاندوآب (۱۱۳۸) و نقده (۱۱۴۰).
۱۲ اردبیل اردبیل (۱۲۰۲)، بیله سوار (۱۲۰۵)، پارس آباد(۱۲۰۸)، خلخال (۱۲۱۱)، سرعین (۱۲۰۱)،کوثر(۱۲۱۳)،گرمی (۱۲۱۵)، مشگین شهر(۱۲۱۹)، نمین (۱۲۲۲) و نیر(۱۲۲۵)
۱۳ اصفهان آران وبیدگل (۱۳۰۲)، اردستان (۱۳۰۴)، اصفهان (۱۳۱۰)، برخوار (۱۳۱۲)، بویین میاندشت (۱۳۲۵)، تیران وکرون (۱۳۱۴)، چادگان (۱۳۱۶)، خمینـی شـهر (۱۳۱۷)، خوانسـار ،(1318 ) خوروبیابانک ،(1340)، دهاقان (1321 )، سمیرم (1320)، شاهین شهر و میمه (1322)، شهرضا (1324)، فریدن (1326)،فریدون شهر (1327)،فلاورجان (1329)، کاشان (1332)، گلپایگان (1334)، لنجان(1336)، مبارکه (1338)، نائین (1341)، نجف آباد (1342)، نطنز (1345)
۴۰ الـبرز اشتهارد (۴۰۰۷)، ساوجبلاغ (۴۰۰۳)، طالقان (۴۰۰۵)، فردیس (۴۰۱۲)، کرج (۴۰۰۸) و نظرآباد (۴۰۱۰)
۱۴ ایلام آبدانان (۱۴۰۳)، ایلام (۱۴۰۵)، ایوان (۱۴۰۷)، بدره (۱۴۰۸)،چرداول (۱۴۱۵)، درهشهر (۱۴۱۰)، دهلران (۱۴۱۲)، سیروان (۱۴۱۴)، ، ملکشاهی (۱۴۱۹) و مهران (۱۴۱۸).
۱۵ بوشهر بوشهر (۱۵۰۲)، تنگستان (۱۵۰۴)، جم (۱۵۰۶)، دشتستان (۱۵۱۱)، دشتی (۱۵۱۴)، دیر (۱۵۱۶)، دیلم (۱۵۱۸)، عسلویه (۱۵۱۹)، کنگان (۱۵۲۰) و گناوه (۱۵۲۲).
۱۶ تهران اسلامشهر (۱۶۰۲)، بهارستان (۱۶۱۰)، پاکدشـت (۱۶۰۴)، پـردیس (۱۶۱۶)، پیشـوا (۱۶۳۳)، تهـران (۱۶۰۷)، دماونـد (۱۶۰۹)، ربـاط کـریم (۱۶۱۲)، ری (۱۶۱۵)، شـمیرانات(۱۶۲۰)، شهریار (۱۶۲۴)، فیروزکوه (۱۶۲۷)، قدس (۱۶۲۳)، قرچک (۱۶۳۵)، ملارد (۱۶۲۵) و ورامین (۱۶۳۶).
۱۷ چهارمحال و بختیاری اردل (۱۷۰۱)، بروجن (۱۷۰۵)، بن (۱۷۰۶)، سامان (۱۷۰۷)، شهرکرد (۱۷۰۹)، فارسان (۱۷۱۰)، کوهرنگ (۱۷۱۲)، کیار (۱۷۱۳) و لردگان (۱۷۱۷)
۱۸ خراسان جنوبی بشرویه (۱۸۱۰)، بیرجند (۱۸۰۲)، خوسف (۱۸۰۱)، درمیان (۱۸۰۵)، زیرکوه (۱۸۱۳)، سرایان (۱۸۰۷)، سربیشه (۱۸۰۸)، طبس (۱۸۲۵)، فـردوس (۱۸۱۱)، قائنـات (۱۸۱۵) و ۱۸ خراسان جنوبی نهبندان (۱۸۱۸).
۱۹ خراسان رضوی باخرز (۱۹۰۸)، بجستان (۱۹۰۱)، بردسکن (۱۹۰۵)، بینالود (۱۹۰۶)، تایباد (۱۹۰۹)، تربت جام(۱۹۱۶)، تربت حیدریه (۱۹۲۲)، جغتای (۱۹۲۳)، جوین (۱۹۲۶)، چناران (۱۹۲۸)، خلیل آباد (۱۹۳۰)، خواف (۱۹۳۴)، خوشاب (۱۹۴۱)، داورزن (۱۹۴۲)، درگز (۱۹۳۷)، رشتخوار (۱۹۴۰)، زاوه (۱۹۲۰)، سبزوار (۱۹۴۵)، سرخس (۱۹۴۷)، فریمان (۱۹۴۹)، فیروزه (۱۹۱۲)، قوچان (۱۹۵۱)، کاشمر (۱۹۵۳)، کلات (۱۹۵۵)، گناباد (۱۹۵۷)، مشهد (۱۹۶۰)، مه ولات (۱۹۶۲) و نیشابور (۱۹۶۵)
۲۰ خراسان شمالی اسفراین (۲۰۰۲)، بجنورد (۲۰۰۵)، جاجرم (۲۰۰۸)، رازوجرگلان (۲۰۰۳)، شیروان (۲۰۱۱)، فاروج (۲۰۱۳)، گرمه (۲۰۱۷) و مانه و سملقان (۲۰۱۶)
۲۱ خوزستان آبادان (۲۱۰۲)، آغاجاری (۲۱۲۱)، امیدیه (۲۱۰۴)، اندیکا (۲۱۰۷)، اندیمشک (۲۱۰۹)، اهواز (۲۱۱۲)، ایـذه (۲۱۱۵)، بـاغملـک (۲۱۱۷)، بـاوی (۲۱۱۰)، بندرماهشـهر (۲۱۲۰)، بهبهـان ،(2124)،حمیدیه (2111)،خرمشهر (2125)،دزفول (2129)، دشت آزادگان (2131)، رامشیر(2132)، رامهرمز(2134)، شادگان (2135)، شوش (2138)، شوشتر (2140)، کارون (2166)، گتوند(2142)، لالی(2144)، مسجد سلیمان (2146)، هفتگل (2148)، هندیجان(2150)، هویزه (2151)
۲۲ زنجان ابهر (۲۲۰۲)، ایجرود (۲۲۰۴)، خدابنده (۲۲۰۸)، خرمدره (۲۲۰۹)، زنجان (۲۲۱۲)، سلطانیه (۲۲۰۱)، طارم (۲۲۱۴) و ماهنشان (۲۲۱۶).
۲۳ سمنان آرادان (۲۳۰۹)، دامغان (۲۳۰۲)، سرخه (2303)، سمنان (۲۳۰۴)، شاهرود (۲۳۰۷)، گرمسار (۲۳۱۱)، مهدی شهر (۲۳۱۳) و میامی (۲۳۰۸)
۲۴ سیستان و بلوچستان ایرانشهر (۲۴۰۳)، چاه بهار (۲۴۰۶)، خاش (۲۴۰۸)، دلگان (۲۴۱۱)، زابل (۲۴۱۴)، زاهدان (۲۴۱۸)، زهک (۲۴۲۲)، سراوان (۲۴۲۵)، سـرباز (۲۴۲۹)، سـیب سـوران (۲۴۳۰)، فنـوج (۲۴۳۷)، قصرقند (۲۴۳۸)، کنارک (۲۴۳۳)، مهرستان (۲۴۱۶)، میرجاوه (۲۴۱۹)، نیکشهر (۲۴۴۰)، نیمروز (۲۴۴۶)، هامون (۲۴۴۸) و هیرمند (۲۴۳۵).
۲۵ فارس آباده (۲۵۰۱)، ارسنجان (۲۵۰۲)، استهبان (۲۵۰۴)، اقلید (۲۵۰۷)، بوانات (۲۵۰۹)، پاسارگاد(۲۵۱۰)، جهرم(۲۵۱۵)، خرامه (۲۵۸۱)، خرمبید (۲۵۱۶)، خنج (۲۵۱۹)،داراب (۲۵۲۲)، رستم (۲۵۲۴)، زریندشت (۲۵۲۶)، سپیدان (۲۵۲۸)، سروستان (۲۵۳۱)، شیراز (۲۵۳۶)، فراشبند (۲۵۳۸)، فسـا (۲۵۴۱)، فیروزآبـاد(۲۵۴۳)، قیروکـارزین (۲۵۴۶)،کـازرون (۲۵۵۱)،کـوار (۲۵۳۵)،گراش (۲۵۵۷)، لارستان (۲۵۵۸)، لامرد(۲۵۶۱)، مرودشت (۲۵۶۵)، ممسنی (۲۵۶۸)، مهر(۲۵۷۱) و نیریز(۲۵۷۶)
۲۶ قزوین آبیک (۲۶۰۲)، آوج (۲۶۰۶)، البرز (۲۶۰۴)، بوئین زهرا (۲۶۱۰)، تاکستان (۲۶۱۴) و قزوین (۲۶۱۹).
۲۷ قم قم (۲۷۰۴).
۲۸ کردستان بانه (۲۸۰۲)، بیجار (۲۸۰۷)، دهگلان (۲۸۰۹)، دیواندره (۲۸۱۲)، سروآباد (۲۸۱۴)، سقز (۲۸۱۷)، سنندج (۲۸۱۹)، قروه (۲۸۲۲)، کامیاران (۲۸۲۳) و مریوان (۲۸۲۷).
۲۹ کرمان ارزوئیه (۲۹۰۱)، انار (۲۹۱۵)، بافت (۲۹۰۳)، بردسیر (۲۹۰۵)، بم (۲۹۰۸)، جیرفت (۲۹۱۲)، رابر (۲۹۰۲)، راور (۲۹۱۴)، رفسـنجان (۲۹۱۸)، رودبـارجنوب (۲۹۲۱)، ریگـان ،(2923)، زرند (2924)، سیرجان (2927)، شهر بابک (2929)، عنبرآباد(2932)،فاریاب(2943)، فهرج (2907)، قلعه گنج (2934)، کرمان (2940)، کوهبنان(2942)، کهنوج (2944)،منوجان (2946)، نرماشیر(2909)
۳۰ کرمانشاه اسلام آبادغرب (۳۰۰۲)، پاوه (۳۰۰۴)، ثلاث باباجانی (۳۰۰۷)، جـوانرود (۳۰۰۹)، دالاهـو (۳۰۱۱)، روانسـر (۳۰۱۳)، سـرپل ذهـاب (۳۰۱۴)، سـنقر (۳۰۱۶)، صـحنه (۳۰۱۸)، قصرشیرین (۳۰۲۰)، کرمانشاه (۳۰۲۴)، کنگاور (۳۰۲۵)، گیلان غرب (۳۰۲۷) و هرسین (۳۰۲۹).
۳۱ کهگیلویه و بویراحمد باشت (۳۱۱۵)، بویراحمد (۳۱۰۳)، بهمئی (۳۱۰۵)، چرام (۳۱۱۰)، دنا (۳۱۰۸)، کهگیلویه (۳۱۱۴)، گچساران (۳۱۱۶) و لنده (۳۱۱۳).
۳۲ گلستان آزادشهر (۳۲۰۲)، آققلا (۳۲۰۳)، بندرگز (۳۲۰۵)، ترکمن (۳۲۰۸)، رامیـان (۳۲۱۰)، علـیآبـاد (۳۲۱۲)، کردکـوی (۳۲۱۳)، کلالـه (۳۲۱۵)، گـالیکش (۳۲۲۲)، گرگـان (۳۲۱۷)، گمیشان (۳۲۰۷)، گنبدکاووس (۳۲۱۹)، مراوه تپه (۳۲۲۱) و مینودشت (۳۲۲۳).
۳۳ گیلان آستارا (۳۳۰۲)، آستانهاشرفیه (۳۳۰۴)، املش (۳۳۰۶)، بندرانزلی (۳۳۰۷)، رشـت (۳۳۱۳)، رضوانشـهر (۳۳۱۵)، رودبـار (۳۳۱۹)، رودسـر (۳۳۲۳)، سـیاهکل (۳۳۲۵)، شفت (۳۳۲۷)، صومعه سرا (۳۳۲۹)، طوالش (۳۳۳۴)، فومن (۳۳۳۶)، لاهیجان (۳۳۳۸)، لنگرود (۳۳۴۱) و ماسال (۳۳۴۳)
۳۴ لرستان ازنا (۳۴۰۲)، الیگودرز (۳۴۰۵)، بروجرد (۳۴۰۷)، پلدختر (۳۴۰۸)، خرمآباد (۳۴۱۳)، دلفان (۳۴۱۵)، دورود (۳۴۱۷)، دوره (۳۴۱۸)، رومشکان (۳۴۲۴)، سلسـله (۳۴۲۲) و کوهدشت (۳۴۲۷)
۳۵ مازندران آمل (۳۵۰۳)، بابل (۳۵۰۹)، بابلسر (۳۵۱۲)، بهشهر (۳۵۱۳)، تنکابن (۳۵۱۷)، جویبار (۳۵۲۰)، چالوس (۳۵۲۲)، رامسـر (۳۵۲۳)، سـاری (۳۵۲۷)، سـوادکوه (۳۵۳۰)، سوادکوه شمالی (۳۵۲۹)، سیمرغ (۳۵۳۳)، عباسآباد (۳۵۱۶)، فریـدونکنار (۳۵۳۲)، قـائمشـهر (۳۵۳۴)، کلاردشـت (۳۵۲۱)، گلوگـاه (۳۵۳۶)، محمود آبـاد (۳۵۳۸)، میاندورود (۳۵۲۸)، نکاء (۳۵۳۹)، نور (۳۵۴۳) و نوشهر (۳۵۴۵).
۳۶ مرکزی اراک (۳۶۰۲)، آشتیان (۳۶۰۳)، تفرش (۳۶۰۵)، خمین (۳۶۰۷)، خنداب (۳۶۰۹)، دلیجـان (۳۶۱۰)، زرندیـه (۳۶۱۲)، سـاوه (۳۶۱۳)، شـازند (۳۶۱۷)، فراهـان (۳۶۰۴)،کمیجان (۳۶۱۸) و محلات (۳۶۲۰)
۳۷ هرمزگان ابوموسی (۳۷۰۲)، بستک (۳۷۰۵)، بشاگرد (۳۷۱۵)، بندرعباس (۳۷۰۹)، بندرلنگه (۳۷۱۲)، پارسیان (۳۷۱۴)، جاسـک (۳۷۱۷)، حـاجیآبـاد (۳۷۲۰)، خمیـر (۳۷۲۲)، رودان (۳۷۲۶)، سیریک (۳۷۲۸)، قشم (۳۷۳۰) و میناب (۳۷۳۴)
۳۸ همدان اسدآباد (۳۸۰۱)، بهار (۳۸۰۴)، تویسرکان (۳۸۰۶)، رزن (۳۸۰۹)، فامنین (۳۸۲۲)، کبودرآهنگ (۳۸۱۲)، ملایر (۳۸۱۶)، نهاوند (۳۸۲۰) و همدان (۳۸۲۳).
۳۹ یزد ابرکوه (۳۹۰۲)، اردکان (۳۹۰۵)، اشکذر (۳۹۱۳)، بافق (۳۹۰۷)، بهاباد (۳۹۰۶)، تفت (۳۹۰۸)، خاتم (۳۹۱۰)، مهریز (۳۹۱۷)، میبد (۳۹۱۸) و یزد (۳۹۲۰).
۴۱ خارج از کشور داوطلبانی که محل تولد و صدور شناسنامه آنان خارج از کشور می باشد، کد ۹۹۹۹ را در بند مربوط در تقاضانامه ثبت نام درج نمایند.

 جهت مشاهده فهرست شغل محل های آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 96 (بخش بیمه ای) اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده فهرست شغل محل های آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 96 (بخش درمان) اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده دفترچه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

مهلت ثبت نام این آزمون پایان پذیرفته است

جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای گذشته اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 95)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید


جهت  بحت و تبادل نظر در مورد این آزمون اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=817255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد