• ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

استخدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام گروه مشاوران تدبیر - 29 مرداد 1402

آگهی 29 مرداد 1402: استخدام مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر
مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر به منظور جذب 186 نفر نیروی انسانی مورد نیاز شرکت فرآورده های قند یاسوج، شرکت خدمات مدیریت نظارت تدبیر برتر، اداره کل مالی و سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش دعوت به همکاری می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا 11 شهریور 1402 تا 20 شهریور 1402 می باشد.

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

شرایط عمومی و اختصاصی (مشاهده)
شرایط عمومی
اعتقاد به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
شرایط سنی: داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر 26 سال، فوق لیسانس 30 سال و دکترا 36 سال، که با ارائه سابقه مفید و مرتبط حداکثر تا 10 سال برای هر مقطع قابل افزایش خوهد بود.
دارا بودن دانش تخصصی، مهارت ها و توانایی های ذهنی و جسمی لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر
انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر، روانگردان ها و مسکرات
نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر و سابقه محکومیت کیفری که موجب محرومیت استخدام در دستگاه های دولتی و نهادها باشد.

شرایط اختصاصی
عدم اشتغال خویشاوندان در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واحدها و شرکت های تابعه
الزام عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام کار در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار
اعضای محترم خانواده های شهدا و ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.
در شرایط برابر از نظر صلاحیت‌های تخصصی و عمومی، اولویت استخدام با داوطلبان بومی خواهد بود که استان محل سکونت فعلی آنها با محل جغرافیایی شغل مورد نظر، طی سه سال متوالی اخیر یکسان باشد.
كاركنان سابق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شركت های تابعه كه به دلایل مختلف مانند اخراج، استعفا و ... از این مجموعه جدا شده اند، حق ثبت نام در آزمون را ندارند.

مشاهده متن کامل آگهی

استخدام گروه مشاوران تدبیر - 3 آبان 1401

آگهی 3 آبان 1401: مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر به منظور تکمیل نیروی انسانی شرکت های گروه دارویی برکت، گروه توسعه ساختمان تدبیر، سازمان اموال و املاک و اداره کل استانهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی،مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش در تهران، کرج، گناباد، رشت، اصفهان، کرمان، شیراز، قزوین و ساوه، سمنان، چهارمحال_و_بختیاری، کهگیلویه_و_بویراحمد، بوشهر، کردستان، خوزستان، سیستان_و_بلوچستان، قم، خراسان_شمالی، خراسان_جنوبی، آذربایجان_غربی دعوت به همکاری مینماید.
ثبت‌نام این آزمون از ساعت 22 روز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه 1401 به مدت دو هفته تا پایان روز سه شنبه 24 آبان‌ ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی (مشاهده)
1. اعتقاد به‌ دین‌ مبین‌ اسلام، اعتقاد و التزام عملی‌ به‌ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران و اصل‌ ولایت‌ مطلقه‌ فقیه
2. داشتن‌ تابعیت‌ جمهوری اسلامی‌ ایران
3. شرایط‌ سنی‌: داوطلبان با مدرک تحصیلی‌ لیسانس‌ حداکثر 26 سال، فوق لیسانس‌ 30 سال و دکترا 36 سال، که‌ با ارائه‌ سابقه‌ کار مفید و مرتبط‌ حداکثر تا 10 سال برای هر مقطع‌ قابل‌ افزایش‌ خوهد بود .
4. دارا بودن دانش‌ تخصصی‌، مهارتها و توانایی‌ های ذهنی‌ و جسمی‌ لازم برای انجام وظایف‌ و مسئولیت‌های شغل‌ مورد نظر
5. انجام خدمت‌ نظام وظیفه‌ یا معافیت‌ دائم‌ برای آقایان
تبصره : دانش‌ آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت‌ نظام وظیفه‌ تخصصی‌ بنیاد ملی‌ نخبگانی‌ که‌ پروژه تحقیقاتی‌ جایگزین‌ خدمت‌ مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح‌ را شروع نموده و دوره آموزش نظامی‌ خود را طی‌ نموده اند، می‌توانند قبل‌ از صدور کارت پایان خدمت‌ در آزمون ثبت‌نام نمایند. این‌ دسته‌ از افراد در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک‌ سال ١٢ ماه پس‌ از تار یخ‌ برگزاری آزمون، نسبت‌ به‌ ارائه‌ گواهی‌ پایان خدمت‌ خود به‌ شرکت‌ مربوطه‌ اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه‌ گواهی‌ پایان خدمت‌ توسط‌ افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه‌ فرایند بکارگیری آنها متوقف‌ گردیده و حتی‌ در صورت قبولی‌ نهایی‌ در آزمون مربوطه‌، بکارگیری آنها کان لم‌ یکن‌ تلقی‌ می‌شود. همچنین‌ انعقاد قرارداد کار معین‌ در بازه زمانی‌ تعین‌ شده منوط به‌ ارائه‌ کارت پایان خدمت‌ ی ا معافیت‌ دائم‌ می‌باشد.
6. عدم اعتیاد به‌ دخانیات، مواد مخدر، روانگردان ها و مسکرات.
7.  نداشتن‌ سابقه‌ محکومیت‌ جزایی‌ مؤثر و سابقه‌ محکومیت‌ کیفری که‌ موجب‌ محرومیت‌ استخدام در دستگاه های دولتی‌ و نهادها باشد.
- امتیاز معدل: معدل اعلامی‌ مربوط به‌ مقطع‌ تحصیلی‌ ثبت‌نامی‌ داوطلبان طبق‌ ضوابط‌ ستاد اجرایی‌ فرمان امام به‌ عنوان یکی‌ از امتیازات مرحله‌ مصاحبه‌ مد نظر قرار خواهد گرفت‌.
- دارا بودن دانشنامه‌ گواهینامه‌ موقت‌ فراغت‌ از تحصیل‌ و گواهی‌ پایان طرح در مقطع‌ تحصیلی‌ مربوطه‌ برای انجام وظایف‌ و مسئولیت‌های شغل‌ مورد نظر؛
- عدم وجود هرگونه‌ ممنوعیت‌ بکارگیری همچون عدم محکومیت‌ به‌ مجازات های اخراج، بازنشستگی‌، بازخرید خدمت‌ و انفصال دائم‌ از خدمات دولتی‌ توسط‌ آراء مراجع‌ قضایی‌ و یا قانونی‌ ذیصلاح؛
- داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت‌نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت‌ و یا بازنشسته‌ سایر دستگاه های اجرایی‌ باشند؛
- عدم اشتغال و همچنین‌ نداشتن‌ تعهد خدمت‌ به‌ دولت‌، شرکت‌های دولتی‌ و سازمانهای وابسته‌ به‌ دولت‌ و موسساتی‌ که‌ شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است‌، به‌ هنگام انعقاد قرارداد کار معین‌ و شروع بکار الزامی‌ می‌باشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی براساس قوانین و مقرارت مربوطه توسعه دستگاه اجرائی، در زمان انعقاد قرارداد کار معین، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
تبصره 3: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه کارت پایان خدمت) سه ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1- عدم اشتغال خویشاوندان در مجموعه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، واحدها و شرکت های تابعه.
2- الزام عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام کار در دستگاه های دولتی و غیر دولتی به هنگام انعقاد قرارداد و شرع به کار
3- اعضای محترم خانواده های شهدا و ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.
4- سکونت متقاضی در استان محل خدم برای کلیه مشاغل آزمون الزامی می باشد.
مواد آزمون (مشاهده)
الف) آزمون عمومی
1- معارف اسلامی
2- زبان انگلیسی عمومی
3- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
4- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet, Excel, PowerPoint, Word)
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش هشتم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش هشتم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

مراحل ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 3 آبان ماه 1401 تا پایان روز دوشنبه 16 آبان ماه 1401 انجام خواهد گرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
- عکس 4×3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 و حداکثر 400×300 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های بکارگیری، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباه عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. 
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2. کارت ملی
تذکر 1: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/000/000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 10/000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.
«توکن پرداخت» کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است دواطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرایند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی‌ که‌ داوطلب‌ بلافاصله‌ پس‌ از پرداخت‌ هزینه‌، امکان ثبت‌نام و انجام فرآیند مربوط به‌ آن را نداشته‌ باشد، با در دست‌ داشتن‌ کد رهگیری پرداخت‌، می‌تواند در زمان دیگری اقدام به‌ ثبت‌نام نماید. برای این‌ امر، می‌بایست‌ از منوی آزمون در صفحه‌ اول سامانه‌  گزینه‌ «ثبت‌نام» در آزمون را انتخاب و پس‌ از وارد کردن اطلاعات درخواستی‌، اقدام به‌ ثبت‌نام نماید.
تذکر 2: در صورتی‌ که‌ داوطلب‌ به‌ هر دلیل‌ پس‌ از پایان موفقیت‌آمیز مراحل‌ پرداخت‌ هزینه‌، به‌ توکن‌ پرداخت‌ خود دسترسی‌ نداشته‌ باشد، برای بازیابی‌ توکن‌ پرداخت‌، از منوی آزمون در صفحه‌ اول سامانه‌ ، گزینه‌ «بازیابی‌ کد رهگیری توکن‌» را انتخاب و پس‌ از وارد کردن اطلاعات درخواستی‌، دوباره توکن‌ پرداخت‌ برای ایشان پیامک‌ می‌شود.
تذکر 3: به‌ ثبت‌نامهای ناقص‌ ترتیب‌ اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی‌، به‌ هیچ‌ وجه‌ مسترد نمی‌گردد.
د) شروع فرآیند ثبت‌نام
فرآیند ثبت‌نام در سامانه‌، در هفت‌ مرحله‌ انجام می‌پذیرد تا داوطلب‌ بتواند در هر مرحله‌، به‌ راحتی‌ اطلاعات خود را وارد سامانه‌ نماید .
مرحله‌ 1: بارگذاری مدارک
در این‌ بخش‌، مدارک مشخص‌ شده در «بند ب» بارگذاری می‌گردد.
مرحله‌ 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب‌ در این‌ بخش‌ در سامانه‌ ثبت‌ می‌گردد.
مرحله‌ 3: اطلاعات تحصیلی‌
اطلاعات تحصیلی‌ داوطلب‌ در این‌ بخش‌ وارد سامانه‌ می‌گردد.
مرحله‌ 4: سابقه‌ کار
در این‌ مرحله‌، سابقه‌ کار (صرفا مواردی که‌ در همین‌ دفترچه‌ مورد تائید است‌) وارد می‌شود.
مرحله‌ 5: شغل‌ مورد درخواست‌
در این‌ مرحله‌، سامانه‌ با توجه‌ به‌ اطلاعات ثبت‌ شده داوطلب‌ در مراحل‌ قبلی‌، شغل‌های قابل‌ انتخاب را به‌ داوطلب‌ نمایش‌ داده و داوطلب‌ می‌تواند از بین‌ آنها تنها یک‌ مورد را به‌ عنوان شغل‌ مورد درخواست‌ خود، انتخاب نماید.
تذکر: داوطلب‌، فقط‌ حق‌ انتخاب یک‌ شغل‌ را خواهد داشت‌.
مرحله‌ 6: اطلاعات تکمیلی‌
اطلاعات تکمیلی‌ شامل‌ اطلاعات تماس با داوطلب‌ و آدرس محل‌ سکونت‌ می‌باشد.
محل‌ دقیق‌ برگزاری آزمون، بر روی کارت ورود به‌ جلسه‌ ذکر می‌گردد.
مرحله‌ 7: کد رهگیری
تاکید می‌گردد صرفا در صورتی‌ ثبت‌نام فرد به‌ پایان می‌رسد که‌ داوطلب‌ وارد این‌ مرحله‌ شده و از سامانه‌ «کد رهگیری» دریافت‌ نماید.
ویرایش اطلاعات (مشاهده)
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد. داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش ویرایش اطلاعات اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را بصورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نمایند، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ اول آذرماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 4 آذرماه 1401 برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

 

مشاهده متن کامل آگهی
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 24 آبان 1401
دریافت کارت آزمون: از 08 آذر 1401
زمان برگزاری آزمون: 11 آذر 1401

منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی
+
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2589934
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد