• ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام سرباز معلم - سال ۹۷

استخدام سرباز معلم - سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات جذب معلمان وظیفه

جهت ورود به صفحه جامع استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

خبر 28 اسفند 97: سهمیه سرباز معلم سال 98 ابلاغ شد (منبع: خبرگزاری میزان)

سردار موسی کمالی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت آموزش و پرورش تواند از مشمولان نیمه اول سال ۹۸ خود را انتخاب کرده و پذیرش کند تا برای سال آینده به آموزش اعزام شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


خبر 14 بهمن 97: جزئیات شرایط سرباز معلم شدن مشمولان (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

وزارت آموزش و پرورش مطابق سهمیه ابلاغی از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌تواند سالیانه تعدادی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی را به عنوان سرباز معلم جذب کند. این گروه از مشمولان خدمت وظیفه عمومی بعد از گذراندن دوره آموزشی، به وزارت آموزش و پرورش برای خدمت اختصاص داده می‌شوند.

خبر 16 دی 97: آموزش و پرورش تعهدی برای استخدام سرباز معلمان ندارد (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: گزینش و شرکت در دوره آموزشی که در مورد سرباز معلمان انجام می‌گیرد، قوانین و مقررات آموزش و پرورش است و منجر به تعهد استخدامی نمی‌شود. الهیار ترکمن اضافه کرد: موضوع گزینش یکی از اصلی‌ترین الزامات و قانون‌های وزارت آموزش و پرورش است و ما هم اگر گزینش انجام می‌دهیم کاملا منطبق با قانون انجام می‌گیرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 13 دی 97: عدم وجود قانون و مقررات برای استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری فارس)

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون و مقرراتی در خصوص استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش وجود ندارد. حسین‌بُر اضافه کرد: تنها اقدامی که می‌توان برای این دسته از افراد داشت این است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و در صورتی که حد نصاب علمی را کسب کنند، در بخش مصاحبه در برخی آیتم‌‌ها، سوابق آموزشی آنها لحاظ می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 22 آذر 97: ارائه آموزش های تدریس برای سرباز معلمان (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: سربازمعلمان از افراد تحصیلکرده دانشگاهی هستند و قبل از شروع سال تحصیلی، دو ماه تحت پوشش آموزش‌های تدریس قرار می‌گیرند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 21 آذر 97: استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش منوط به شرکت در آزمون استخدامی (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش گفت: سربازمعلمانی که علاقه‌مند هستند در آموزش و پرورش استخدام شوند، در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کنند و در صورتی که نمره کتبی را کسب کنند، در بخش مصاحبه برای آنها امتیاز درنظر گرفته می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 17 مهر 97: جذب سربازمربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین (منبع: خبرگزاری مهر)

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از برگزاری آزمون الکترونیکی جذب سربازمربی به صورت آنلاین همزمان با سراسر کشور در استان قزوین خبر داد.
منصور جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متقاضیان امریه از بیستم مهرماه سال جاری فرصت دارند جهت ثبت نام به آدرس الکترونیکی اعلام شده مراجعه کنند.

وی؛ مقطع تحصیلی رشته های مورد نیاز برای جذب سربازمربی را لیسانس و فوق لیسانس اعلام کرد و رشته های مورد نیاز را شامل مکانیک «ساخت و تولید»، کامپیوتر «IT »، الکترونیک و مکانیک مطرح کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 3 مهر 97: بکارگیری دوباره معلمان بازنشسته و سربازان معلم برای رفع کمبود معلم (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است علت اصلی کمبود معلم در آموزش و پرورش، عدم انجام وظیفه و ماموریت در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در سال های گذشته است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه تلاش شده که مشکل کمبود معلم از طریق بکارگیری مجدد معلمان بازنشسته، سربازان معلم و بسته های حمایتی مرتفع شود ولی علی رغم این اقدامات وزارت آموزش و پرورش، مشکل کمبود معلم در این وزارت خانه به قوت خود باقی است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 20 شهریور 97: لزوم جذب حق التدریس ها و سرباز معلمان برای جبران کمبود نیروی هنرستان ها (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی راهکارهای آموزش و پرورش برای جبران نیروی انسانی موردنیاز هنرستان‌ها را برشمرد.
روح الله بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها و کمبود نیروی انسانی برای تدریس در این پایه، گفت: با توجه به تالیف کتب جدید برای این پایه باید نیروهایی آموزش دیده در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی حاضر شوند تا آموزش‌های مهارتی مناسب و به روز در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگرچه استفاده از سرباز معلم یکی از راهکارهای جبران کمبود دبیر در هنرستان‌ها است اما سربازی کاری اجباری است بنابراین نمی‌توان از آنها انتظار ارائه تدریس به روز و کامل را داشت.

بابایی صالح ادامه داد: در بین معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی افرادی هستند که مدرک تحصیلی آنها رشته‌های مرتبط با حوزه‌های مهارتی است هرچند این نیروها استخدام نشده‌اند اما می‌توان از این نیروها استفاده کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 13 شهریور 97: آغاز آموزش بدو خدمت 270 سرباز معلم استان کرمان از 10 شهریور (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان )

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان از دهم شهریور ماه ۹۷ خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمیدرضا دعاگویی؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوره آموزشی بدو خدمت ویژه سربازان وظیفه در آموزش و پرورش استان کرمان تکمیل کننده دوره آموزشی نظامیان آن است که برگزاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


خبر 2 مرداد 97: اخذ مجوز جذب و استخدام در 25 هزار ردیف شغلی برای دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری ایلنا)

خنیفر درباره ۲۵ هزار ردیف شغلی‌ که برای دانشجو معلمان در نظر گرفته شده، گفت: آمار ۹۵۰۰ نفری که اشاره کردم، از میان ۳۹ هزار دانشجوی فعلی ما است و در واقع جدا از آن ۲۵ هزار ردیف شغلی در نظر گرفته شده‌است. مجوز ۲۵ هزار ردیف شغلی را گرفته‌ایم، تا داوطلبان متقاضی بعد از قبولی در کنکور و اتمام چهار سال دوره تحصیلی‌شان در آموزش و پرورش جذب شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال با این برنامه‌ها مشکل کمبود معلم نداشته باشیم، ضمن اینکه قرار است؛ حدود هفت هزار نفر سرباز معلم برای دانش‌آموزان عشایر آماده به کار شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 3 تیر 97: جذب 260 نفر سرباز معلم برای جبران کمبود نیرو در مناطق محروم جنوب استان فارس (منبع: خبرگزاری تسنیم)

رئیس اداره برنامه‌‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس با اشاره به جذب 260 نفر به عنوان سرباز معلم برای تدریس در سال تحصیلی 97- 98 اظهار داشت: این میزان نزدیک به 10 درصد از کمبود معلم را تامین می­‌کند که اغلب در مناطق محروم جنوب استان به کار گرفته می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 31 خرداد 97: فراخوان اعزام به خدمت سربازی مشمولان سرباز معلم در تیرماه 97 (منبع: خبرگزاری میزان)

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان سرباز معلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ می‌باشند را به انجام خدمت سربازی فراخواند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 18 خرداد 97: استفاده از سرباز معلمان جهت برطرف کردن نیاز آموزش و پرورش در مناطق محروم (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص نیروهای موردنیاز آموزش و پرورش و برنامه‌های اجرایی لازم در این زمینه، گفت: می‌توان از طریق خرید سرباز معلم بخشی از نیاز آموزش و پرورش را در روستاهای دور افتاده برطرف کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 16 خرداد 97: جذب سرباز مربی و سرباز کارشناس در اداره فنی و حرفه‌ ای استان فارس (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: این اداره به منظور جذب نیرو‌ی مورد نیاز خود از سربازان مشمول واجد شرایط اعزام شده در اول شهریور ۹۷ ثبت نام می‌کند.

زمان ثبت نام برای متقاضیان امریه جهت اعزام در تاریخ 97/06/01 تا پایان روز جمعه مورخ 97/03/18 تمدید شد.به اطلاع می رساند آزمون در روز چهارشنبه مورخ 97/03/23 برگزار می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 6 خرداد 97: اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال 1397 (منبع: آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی)

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد : نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه سال 1397  اعلام گردید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 28 اردیبهشت 97: افزایش جذب سرباز معلمان در آموزش و پرورش جهت خدمت در مناطق محروم (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با اشاره به جذب 5 هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش، گفت: وزارت آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌ها که سربازان تحصیل کرده را به صورت امریه جذب می‌کنند، بسیار شفاف‌‎تر و در نظام مشخصی سرباز معلم می‌گیرد در حالیکه این اتفاق در سایر دستگاه‌ها بعضا با استفاده از روابط خاص انجام می‌گیرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 28 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش برای سال 97 چه محدودیتی دارد؟ (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آموزش و پرورش در سال تحصلی 97-98 برای جبران بخشی از نیروی انسانی اقدام به جذب و ساماندهی سربازمعلمان می‌کند. براین اساس داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور 97 باشد ثبت نام و امتیاز بندی می‌شوند.برای جذب این افراد برعدم به کارگیری کارکنان وظیفه دارای وابستگی نسبی و سببی کارکنان تأکید شده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 5 اردیبهشت 97 : آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان مرکزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ، به استناد مجوز شماره 04/710 – 97/2/2 وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروهای مورد نیاز آموزشی (تدریس) مناطق تابعه خود از بین متقاضیان واجد شرایط با توجه به ضوابط (امتیازات مکتسبه، مصاحبه و گزینش) معلم وظیفه جذب نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 5 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان شمالی

معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 70نفر سرباز معلم برای سال 98-97 جذب خواهند شد

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 5 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

اطلاعیه پذیرش سرباز معلم آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در سال 1397 با توجه به سهمیه تخصیص یافته در رشته ها و شهرها انتشار یافت.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی 98-97 را ابلاغ کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش سمنان 

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی 98-97 را ابلاغ کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اردبیل

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی 98-97 را ابلاغ کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش همدان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان از ابلاغ دستورالعمل جذب و سازماندهی معلمان وظیفه در سال تحصیلی 98-97خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش قم

بر اساس بخشنامه 4/710 مورخ 97/2/2 وزارت محترم متبوع، اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای سال تحصیلی  98-1397  صرفاً از دارندگان مدرک تحصیلی (لیسانس) علاقه مند به تدریس در مقطع ابتدایی مدارس روستایی، با شرایط ذیل اقدام به ثبت نام افراد متقاضی واجد شرائط در برنامه جذب و سازماندهی معلم وظیفه  می نماید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش البرز 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت،  متقاضیان جذب معلم وظیفه ( سرباز معلم ) دارای مدرک تحصیلی  کارشناسی جهت ثبت نام با در دست داشتن  مدارک ذیل  از روز سه شنبه 4 اردیبهشت 97 تا دوشنبه 10 اردیبهشت 97 به مدت یک هفته به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز (واحد امور اداری و استخدام ) مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبشهت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان فارس

رییس اداره برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس از آغاز فرایند جذب سرباز معلم دراستان فارس خبرداد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: بیش از 400 نفر از دارندگان مدرک کارشناسی به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان جذب می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی

اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای سال تحصیلی 98-97 سرباز معلم جذب می‌نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز فرایند ثبت نام سرباز معلمان از چهارم اردیبهشت ماه جاری تا پایان وقت اداری یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: شرایط جذب سربازمعلم در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید 97

وزارت آموزش و پرورش شرایط جذب سربازمعلمان برای سال تحصیلی ۹۸‌ــ‌۹۷ را اعلام کرد و بر این اساس داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر3 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش استان ایلام،  در اجرای شیوه نامه شماره 4/710 – 97/02/2معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت متبوع از واجدین شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر وشهریورماه1397 می باشد ثبت نام به عمل آید .

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، سید فتاح موسوی رئیس اداره امور اداری وتشکیلات آموزش و پرورش استان، از آغازثبت نام معلم وظیفه (سرباز معلم)در سال 1397 خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: شرایط جذب سربازمعلمان در آموزش و پرورش بوشهر برای سال 97 اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر  3 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان 

به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 04 / 02 / 1397 لغایت 11 / 02 / 1397 صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد .

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان گیلان

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گیلان درباره جذب سرباز معلمان اطلاعیه ای صادر کرد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان کرمانشاه 

اداره کل آموزش و پرورش استان كرمانشاه در نظر دارد، به منظور تأمين كادر واحدهاي آموزشي از بين فارغ التحصيلان ليسانس و فوق لیسانس در رشته هاي مورد نياز، تعدادي از مشمولين وظيفه را براي اعزام به مناطق مورد نياز و محروم به عنوان معلم وظیفه گزينش نمايد. بنابراین داوطلبان مي توانند با ارایه دفترچههه آماده به خدمت (برگه اعزام بدون مهر غیبت) كه اعتبار آن از اول تیر 1396 تا اول شهریور 1396 باشد، از تاريخ 20 / 2 / 96 تا تاريخ 24 / 2 / 1396 جهت ثبت نامم بهه آموزش و پرورش منطقه مربوط به رشته مورد نیاز مراجعه نمايند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97: آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

در راستای اختصاص تعداد 175 نفر سهمیه برای جذب سرباز معلم سال 1397 ، ضوابط و مقررات ثبت نام از داوطلبان برنامه جذب معلم وظیفه برای سال تحصیلی 98-97 اعلام گردید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 2 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص ثبت نام برای سربازمعلم اطلاعیه ای صادر کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 2 اردیبهشت 97: جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبیجهت سال تحصیلی 98 – 1397 سرباز معلم جذب می کند

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر 25 فروردین 97: جذب سرباز معلمان رشته‌ های فنی در هنرستان ها (منبع: خبرگزاری فارس)

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید 50 درصد دانش‌آموزان متوسطه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش تحصیل کنند، گفت: سرباز معلمان رشته‌های فنی در هنرستان‌ها به کار گرفته می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 21 اسفند 96: زمان پرداخت اضافه کار سرباز معلم ها مشخص شد (منبع: خبرگزاری مهر)
بوشهر - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امشب حقوق فرهنگیان به حسابشان واریز خواهد شد و از اواخر هفته پرداخت اضافه کار و حقوق حق التدریس‌ها و سربازمعلم‌ها انجام می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1323201
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد