آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام سرپرست شعبه آقا و خانم جهت شرکت اینشیپ بادی در تهران

  • بروزرسانی:
  • ارسال کننده: (کارمند 31 (اصغرزاده))
موقعیت: تهران
جنسیت: نامشخص
مقطع: چند مقطع
اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

آگهی استخدام شرکت اینشیپ بادی در تهران

شرکت اینشیپ بادی واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط ذیل همکار می پذیرد:

عنوان شغلی شرایط احراز
سرپرست شعبه تحصیلات: حداقل کارشناسی
رشته: مدیریت، صنایع، جامعه شناسی، روانشناسی
سابقه کار: حداقل 6 سال که 2 سال آن در پست های سرپرستی/مسئولیتی بوده باشد
جنسیت: آقا/ خانم
سن: حداکثر 34 سال
مهارت های تخصصی:
تسلط در خصوص استانداردهای نگهداری و بهره برداری از یک مرکز ورزشی
تسلط به شاخص های عملکرد یک مرکز ورزشی
تسلط به قوانین بهداشتی در اماکن ورزشی
آشنایی به اصول و مبانی حرکتی و عضلانی
تسلط به استانداردهای تعمیر امکانات و تجهیزات ورزشی
آشنایی با استانداردهای اصول ایمنی در اماکن ورزشی
مهارت های کار با تجهیزات اداری: فتوکپی، چاپگر، فکس
تسلط به اصول و مبانی سرپرستی
آشنایی با ICDL
تسلط به زبان انگلیسی
توانایی گزارش دهی
شرح وظایف:
اطلاع رسانی در مورد خدمات باشگاه به مشتریان در هنگام مراجعه به شعبه و آشنایی آنان با شبکه های مجازی شرکت
انجام نظارت وکنترل موجودی ها و اموال شعبه
نظارت بر اجرای استانداردهای سازمانی توسط کارمندان شعبه
ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل موقعیت های مشکل
مدیریت و کنترل و نظارت بر بایگانی اسناد شعبه
نظارت بر اجرای دقیق عملیات تسویه مشتریان
نظارت بر انجام ثبت کلیه درخواست ها و ملزومات لازم از ستاد
برنامه ریزی و برگزاری جلسات با مشتری
دریافت و ارسال پیام های ستاد و انتقال و جاری سازی آن در شعبه
برقراری ارتباط اثربخش و سازنده با کارکنان شعبه و برگزاری جلسات هفتگی عملکردی با آنان
پاسخ به تماس ها و سئوالات تلفنی مشتریان
نظارت بر اجرای دقیق ثبت اطلاعات مشتری در CRM
اجرا و نظارت بر فرایند ثبت نام، جلسه توجیهی و مشاوره ای و تسویه مشتری
همکاری لازم با تامین کنندگان و پیمانکاران ارسالی از ستاد برای تعمیر تجهیزات و مکمل ها و …
کنترل روزانه، تجهیزات شعبه و سفارش گزاری تعمیرات لازم و یادآوری اصول نگهداری تجهیزات به همکاران
انجام کلیه امور خوش آمدگویی و مشاوره و ارائه پشتیبانی در باشگاه به مشتری
تهیه و تحویل اسناد گزارش ماهانه و روزانه به مدیرعامل و مسئولین ستادی شرکت
ارائه خدمات مؤثر و ویژه به مشتریانVIP
نظارت بر رعایت نظم و نظافت در شعبه
نظارت بر فرایندهای برنامه کاری و عملکرد کارکنان شعب
تضمین ارائه خدمات به مشتریان بالقوه و جدید در بالاترین سطح
تلاش در راستایی تحقق برنامه فروش ماهانه و سالانه فروش
بر اساس کمبودهای قابل مشاهده پیگیر آموزش کارکنان شعبه می باشد
همکاری در برگزاری مراسم و مناسبت های اعلامی شرکت در شعبه
نظارت بر اصول ایمنی و بهداشت شعبه و کارکنان و مشتریان
ساختار سازمان، وظایف و اختیارات، نحوه کار کارکنان شعبه را برایشان شفاف سازی می نماید
مدیرعامل را از کمبودهای موجود در سرویس دهی به مشتریان، مسائل شعبه، کمبود یا خرابی تجهیزات و سطح و توان مربیان آگاه می کند، راه حل و اقدامات لازم را برای رفع آنها ارائه می دهد

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

نمایش اطلاعات تماس گزارش مشکل آگهی
برچسب ها:
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی